Bling Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Geplaatst: 8 april 2008 Ik zoek een nummer, wat ongeveer 2 jaar bestaat of langer, die gezongen word door 2 mannen (clip speelt zich af in een soort disco) beetje russisch accent, refrein:''Thylie give me just a chance we can al the dance'' Dat zal het nummer Kylie van Akcent moeten zijn, denk ik. Reageren
gammie_ Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Geplaatst: 9 april 2008 Ik zoek een nummer, wat ongeveer 2 jaar bestaat of langer, die gezongen word door 2 mannen (clip speelt zich af in een soort disco) beetje russisch accent, refrein:''Thylie give me just a chance we can al the dance'' Dat zal het nummer Kylie van Akcent moeten zijn, denk ik. Bedankt dat is hem Reageren
1974 Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Geplaatst: 9 april 2008 (bewerkt) ik wil graag weten wat het lied is dat begint bij 04:46.alvast bedankt. Pink Floyd - Keep Talking thank you very much preddy. Bewerkt: 9 april 2008 door 1973 Reageren
Wazuup Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Geplaatst: 9 april 2008 (bewerkt) Kent iemand nog meer nummers in deze stijl (niet in de vorm van rock, maar je hoort wel wat ik bedoel): en Dus eigenlijk met een fraaie accoustische gitaar begeleiding. Bewerkt: 9 april 2008 door Wazuup Reageren
Sandra Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Geplaatst: 9 april 2008 Three Doors Down - When I'm Gone Metallica - Nothing Else Matters Guns 'n Roses - Don't You Cry Tonight Reageren
Nuke[NL] Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Geplaatst: 9 april 2008 (bewerkt) Van dit filmpje had ik graag de naam en artiest geweten van het eerste nummer en het nummer dat begint op 8:30. Voor de geïnteresseerden: het is een film over de LSD (laatste schooldag) van mijn school (ik heb dit ook 25 april), waarbij alle eindexamenleerlingen naar Phantasialand gaan en 's avonds een gala hebben. De aankomst hiervan is altijd erg spectaculair vanwege de vele mooie auto's. En ja, ik kom uit Limburg, dus misschien versta je de interviews niet Bewerkt: 9 april 2008 door Nuke[NL] Reageren
tjoef Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Geplaatst: 9 april 2008 (bewerkt) Kent iemand nog meer nummers in deze stijl (niet in de vorm van rock, maar je hoort wel wat ik bedoel):[Filmpjes] Dus eigenlijk met een fraaie accoustische gitaar begeleiding. Stairway to heaven van led Zeppelin heeft een goede gitaarbegeleiding, maar dat is niet wat je zoekt zeker... Bewerkt: 9 april 2008 door tjoef Reageren
bierboer Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Geplaatst: 9 april 2008 -Bij The Soul Show op volgens mij Radio Veronica hier je altijd bij die aankondiging daarvan:'Baby, everything is allright, (en dan komt nog 'it is the Soul Show with Ferry Maas).' Maar dit is afgeleid van een ander echt bestaand nummer, weet iemand welke ik bedoel? -Het derde nummer wat ik zoek word gebruikt in de Lays reclame. Iets met 'It's my love, it's your love?' Sorry, maar ik zou beide nummers graag op mijn mp3speler willen hebben. Echt niemand een ideetje? Reageren
Stefan0s Geplaatst: 10 april 2008 Rapport Geplaatst: 10 april 2008 hey, Ik was op zoek naar een vrij nieuwe versie (denk ik) van I go to rio. Beetje "zomerachtig" deuntje. kan m nergens vinden. Alvast bedankt! Reageren
Wazuup Geplaatst: 10 april 2008 Rapport Geplaatst: 10 april 2008 Three Doors Down - When I'm GoneMetallica - Nothing Else Matters Guns 'n Roses - Don't You Cry Tonight Kent iemand nog meer nummers in deze stijl (niet in de vorm van rock, maar je hoort wel wat ik bedoel):[Filmpjes] Dus eigenlijk met een fraaie accoustische gitaar begeleiding. Stairway to heaven van led Zeppelin heeft een goede gitaarbegeleiding, maar dat is niet wat je zoekt zeker... Dit bedoel ik zeker wel hoor, bedankt, als iemand nog meer titels heeft mag het graag geroepen worden! Reageren
Nuke[NL] Geplaatst: 10 april 2008 Rapport Geplaatst: 10 april 2008 Van dit filmpje had ik graag de naam en artiest geweten van het eerste nummer en het nummer dat begint op 8:30. Voor de geïnteresseerden: het is een film over de LSD (laatste schooldag) van mijn school (ik heb dit ook 25 april), waarbij alle eindexamenleerlingen naar Phantasialand gaan en 's avonds een gala hebben. De aankomst hiervan is altijd erg spectaculair vanwege de vele mooie auto's. En ja, ik kom uit Limburg, dus misschien versta je de interviews niet Niemand? Reageren
The Wizard Geplaatst: 10 april 2008 Rapport Geplaatst: 10 april 2008 (bewerkt) Van dit filmpje had ik graag de naam en artiest geweten van het eerste nummer en het nummer dat begint op 8:30. Voor de geïnteresseerden: het is een film over de LSD (laatste schooldag) van mijn school (ik heb dit ook 25 april), waarbij alle eindexamenleerlingen naar Phantasialand gaan en 's avonds een gala hebben. De aankomst hiervan is altijd erg spectaculair vanwege de vele mooie auto's. En ja, ik kom uit Limburg, dus misschien versta je de interviews niet Niemand? Het tweede liedje waar jij om vraagt is Dj Jean-Feel It Bewerkt: 10 april 2008 door The Wizard Reageren
Jay; Geplaatst: 10 april 2008 Rapport Geplaatst: 10 april 2008 als iemand nog meer titels heeft mag het graag geroepen worden! Ik snap wat je bedoeld. Ik vond zelf dat deze wel in de buurt kwamen, oordeel zelf: U2 - Beautifal Day Oasis - Wonderwall Red Hot Chili Peppers - Under The Bridge Reageren
Gta-killer Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 Ik zoek een nummer wat bij carnaval paar keer werdt gedraaid. De een deel wat ik er van ken gaat zoiets: woooooo wo wo wo [korte rust] wooo ho ho ho [herhaald paar keer] dat is dus deel van liedje wat ook vaker in liedje voorkomt. Ik heb de tekst in google ingetypt maar kreeg alleen maar andere liedjes... alvast bedankt, Gta-killer Reageren
Nuke[NL] Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 Bij de reclame van Guitar Hero voor de Wii, hoe heet daar het tweede nummer dat gespeeld wordt (door de twee meisjes)? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.