Gta-killer Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 (bewerkt) Bij de reclame van Guitar Hero voor de Wii, hoe heet daar het tweede nummer dat gespeeld wordt (door de twee meisjes)? check alle nummers die in guitar hero 3 zitten of geen anders youtube filmpje van liedje, want ik ken neit alle reclames uit me hoofd Bewerkt: 11 april 2008 door Gta-killer Reageren
Preddy Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 (bewerkt) Ik zoek een nummer wat bij carnaval paar keer werdt gedraaid.De een deel wat ik er van ken gaat zoiets: woooooo wo wo wo [korte rust] wooo ho ho ho [herhaald paar keer] dat is dus deel van liedje wat ook vaker in liedje voorkomt. Ik heb de tekst in google ingetypt maar kreeg alleen maar andere liedjes... alvast bedankt, Gta-killer Waarschijnlijk een (Nederlandse) rip van Pennywise - Bro Hymn. .Bij de reclame van Guitar Hero voor de Wii, hoe heet daar het tweede nummer dat gespeeld wordt (door de twee meisjes)?Ik weet het zelf niet maar via google vond ik Superbus - Radio Down Bewerkt: 11 april 2008 door Preddy Reageren
Bling Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 Ik zoek een nummer wat bij carnaval paar keer werdt gedraaid.De een deel wat ik er van ken gaat zoiets: woooooo wo wo wo [korte rust] wooo ho ho ho [herhaald paar keer] dat is dus deel van liedje wat ook vaker in liedje voorkomt. Ik heb de tekst in google ingetypt maar kreeg alleen maar andere liedjes... alvast bedankt, Gta-killer Waarschijnlijk een (Nederlandse) rip van Pennywise - Bro Hymn. . Toevallig heb ik de Nederlandse versie regelmatig tijdens het uitgaan gehoord, dus weet ik waar het om gaat. De Nederlandse versie is te vinden onder: Melrose - O. Zie een voorbeeld van YouTube. Reageren
Gta-killer Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 Dankje Preddy en Bling, dat is hem inderdaad . Wist trouwens niet dat er nederlandse en engelse versie was. Reageren
Nuke[NL] Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 Bij de reclame van Guitar Hero voor de Wii, hoe heet daar het tweede nummer dat gespeeld wordt (door de twee meisjes)?Ik weet het zelf niet maar via google vond ik Superbus - Radio Down Het was Superbus - Radio Song, maar heel erg bedankt iig. Reageren
johansforum Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 hoe heet het liedje wat je bij drift area 1 hoort? http://nl.youtube.com/watch?v=TTvXh0jg8wk er staat Mikey B. - Take My Soul maar dat klopt niet. Reageren
Disturbed Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Even een algemene tip: Als je niet weet hoe een liedje heet, moet je goed naar de tekst luisteren, en die typen in google. Zo kun je erachter komen hoe het liedje heet. Ik doe dat altijd, en het werkt Reageren
TomHagen Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 hoe heet het liedje wat je bij drift area 1 hoort?http://nl.youtube.com/watch?v=TTvXh0jg8wk er staat Mikey B. - Take My Soul maar dat klopt niet. Volgens mij is dat Initial D - Take My Soul, maar ik kan er geen Youtube nummer van vinden. Reageren
Stefan0s Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Geplaatst: 17 april 2008 Ik ben op zoek naar een nummer uit de reclame van kpn dacht ik. het gaat een beetje zo: You wanna ride, to the occasion It's a sensation weet iemand het toevallig? Reageren
Preddy Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Geplaatst: 17 april 2008 Ik ben op zoek naar een nummer uit de reclame van kpn dacht ik.het gaat een beetje zo: You wanna ride, to the occasion It's a sensation weet iemand het toevallig? Massive Music - Life All The Way vond Google, met het commentaar dat het niet te koop is: . Ik vind het lied ook niet echt op het internet dus het zal wel waar zijn. Reageren
Stefan0s Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Geplaatst: 17 april 2008 Ik ben op zoek naar een nummer uit de reclame van kpn dacht ik.het gaat een beetje zo: You wanna ride, to the occasion It's a sensation weet iemand het toevallig? Massive Music - Life All The Way vond Google, met het commentaar dat het niet te koop is: . Ik vind het lied ook niet echt op het internet dus het zal wel waar zijn. Dat is idd wat ik zocht, ik heb nu in ieder geval de titel dus ik zal nog wel ff doorzoeken, misschien lukt het. In ieder geval bedankt Reageren
Forumrunner Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 ik zoek een liedje. waarin gezongen wordt: baby baby. en het galmd/echood(weet niet of ik het goed heb geschreven). Reageren
Bigstijn Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 Ik zoek dit nummer nu al een paar dagen, het is een best bekend nummer, als ik me goed kan herinneren word er niet in gezongen. Het is een elektronisch/ trance/ techno nummer waar het zelfde deuntje een steeds hoger akkoord krijgt. Eerst 2 keer het zelfde deuntje en daarna een deuntje wat steeds lijd tot een hoger akkoord. Het best bekend. Reageren
tjoef Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 Zoek je dit misschien? Darude-Sandstorm Reageren
Gta-killer Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 @ Bigstijn deze misschien? is meer nope is dope muziek maar heeft ook zon deuntje wat je noemt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.