Jump to content

''Hoe heet dit liedje?''

Recommended Posts

Geplaatst:

Weet iemand misschien hoe het liedje heet die ze hebben gebruikt voor het promotie filmpje van Phil Bell, op de GTA IV site?

Klik!

Greetz :sigaar:

• Reacties 4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Preddy

172

• HerrieM

115

• Ice Banana

89

• Sandra

89

Geplaatst: (bewerkt)

Zoek een paar voetbal-gerelateerde liedjes:

(Even voor de duidelijkheid, ik zoek dus naar origingele liedjes waarop de volgende songs gebaseerd zijn. Ik ben dus niet op zoek naar youtube-filmpjes waarin publiek dit zingt)

Het liedje van 'jalalalala Gomes Gomes' ; waar komt dit deuntje vandaan?

Ook een veelgezongen liedje, ik heb het pas bij NAC gehoord: ongeveer 'jala, jalalala, héhéhé, N.A.C.' En dan gaat de toon steeds een beetje hoger. Zal nog proberen er een linkje bij te zoeken voor de duidelijkheid.

Verder nog een meezinger dat gisteren af en toe werd gedraaid rond de bekerfinale Feyenoord-Roda JC: Je hoort iemand zoiets zeggen als 'johooo' en dan even pauze zodat het publiek de kans krijgt om te zingen 'johoooo'. Doet dit bij iemand (die er bijvoorbeeld ook was) een lichtje branden?

Alvast bedankt _O_

Bewerkt: door zoektlied
Euj,

Ik zoek ook weer een liedje... :7 Een nogal kinderachtig maar wel grappig liedje, heb ik vaak gehoord op die afscheidsfeesten van groep 8. Het genre, tja, ik weet niet precies hoe het heet... Het klinkt een beetje als van die blije disco muziek (net zoals bijvoorbeeld

). De tekst gaat als volgt (heel kinderachtig, ik weet het :puh:): ''Kun jij springen met je handjes in de lucht?'' ''Ja dat kan ik, ja dat kan ik wel.'' en in het refrein iets als: ''Oh Billie Billie Billie oh Billie Billie Billie oh! (kom op jongens, springen!!)''. Voor de rest herinner ik me er niet echt meer iets van, ik hoop dat dit genoeg informatie voor jullie is. :7 Een kinderachtig blij soort van disconummer dus. En degene die zingt heeft een beetje een Belgisch accent geloof ik. :puh:

Alvast bedankt! _O_

Echt niemand die de naam van deze te gruwelijke track weet? (ik heb trouwens al stukjes tekst die in het liedje voorkomen opgezocht bij google, maar dat gaf geen goede resultaten) :cry:

Bewerkt: door BaasB
Geplaatst:
Ik zoek dit nummer nu al een paar dagen, het is een best bekend nummer, als ik me goed kan herinneren word er niet in gezongen. Het is een elektronisch/ trance/ techno nummer waar het zelfde deuntje een steeds hoger akkoord krijgt. Eerst 2 keer het zelfde deuntje en daarna een deuntje wat steeds lijd tot een hoger akkoord. Het best bekend.

Is het misschien deze Ida Engberg - Disco Volante

Geplaatst:

Ik zoek een nummer wat ongeveer zo gaat: ''what can i do to make you love me'', en het refrein: so said...

Geplaatst:
Ik zoek een nummer wat ongeveer zo gaat: ''what can i do to make you love me'', en het refrein: so said...

Ik denk dat je "Sorry seems to be the hardest word" bedoelt. Het liedje is van Blue ft. Elton John.

Geplaatst:
nee dat is hem niet
Hebben we het dan wel over hetzelfde stuk muziek? Vanaf welke tijd in dat filmpje zoek je precies het lied?

ey mensen!

ben weer op zoek naar een nummer waar ik jammer genoeg de titel niet van weet. heb hem volgens mij gister of eergister gehoord op tmf in 1 of andere beste hits allertijden (weet niet zeker of dat het wel is) en het is volgens mij een nummer uit de 70's/80's.

het lied word gezongen door 2 mannen met een acoustische gitaar, ze hebben beide lang haar en in is et algemeen een rustig nummer. ik ken me maar 1 stukje teskt uit het liedje herineren en dat ging ongv "all i ever dooooo, is make ...."

als dit iemand een belletje doet rinkelen, please let me know :puh: !

Bewerkt: door lolzer_gta

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...