Jump to content

''Hoe heet dit liedje?''

Recommended Posts

• Reacties 4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Preddy

172

• HerrieM

115

• Ice Banana

89

• Sandra

89

Geplaatst:
wat is de naam van back to the future toen hij in de del ging?

Dat is de Back to the Future theme, wat je in jouw filmpje op ~2:50 hoort begint in de dikgedrukte link op 0:30.

gevonden 2.49 dat is hem

Preddy heeft je het al antwoord gegeven wat is het probleem dan.

Geplaatst: (bewerkt)
Hoe heet dit liedje?

GTA Monster

Ah, een van mijn favorieten.

Daft Punk - Da Funk ^_^

Bewerkt: door Silverbyte
Geplaatst:
In 2002/2003/2004/ was er een liedje wat hetzelfde begin heeft als deze http://youtube.com/watch?v=DRmNUUFxFvo

maar dan gaat er een gozertje zingen, in de clip fietste hij door manhatten en ging hij in een lift naar boven, wie weet de naam ervan?

Is dat niet "When i get you alone" van Thicke?

Die ene hoeft niet meer ik heb hem al gevonden. Nieuwe aanvraag, hoe heet het liedje wat bij deze video op 1:35 begint? Dus die steekpass en dan de pas van Davids en dat Jenas dan mist. Dit liedje is niet on aardig en ik wil graag weten hoe het heet, hier het filmpje:

.

Bewerkt: door Bigstijn
Geplaatst:
Kben er vrij zeker van dat het Diesel Machine - All out of luck is als ik zoek op de lyrics maar ik kan helaas geen youtube link vinden.

Dankjewel, het is in alleen een andere zanger, Selma - All out of luck. In ieder geval bedankt, ik het zijn volgens mij dezelfde lyrics :).

Hoe het nummer in deze video (het heeft een geniaal instrumentaal voorstukje in de live versie):

Greetz :sigaar:

@hieronder: Bedankt ^_^

Bewerkt: door Galiorix
Geplaatst:

Erg moeilijke voor jullie, maar misschien weet iemand hier het. In een apre ski bar in Frankrijk hoorde ik echt een lekker nummertje, was een house nummer met een beetje harde beat waarin je steeds hoorde 'Rock this fucking beat'.

Iemand een idee?

Geplaatst:

Zou iemand het lied 'I'm the man' van Stefan Vilijn kunnen uploaden? Of me zeggen waar ik hem kan downloaden? Krijg hem namelijk niet gevonden :N

Verder zoek ik nog een house-achtig liedje. In het lied wordt gebruik gemaakt van wat ik denk dat het een fluit o.i.d is. Er zijn 2 verschillende stemmen die er (af en toe) doorheen zingen, maar het is vrij onduidelijk wat ze precies zingen.

EErst zingt iemand: ... coming out your stereo. Dit herhaalt hij een paar keer.

Daarna komt een andere stem die iets zingt als .... ladies out there En dan nog een paar regels die voor mij totaal onverstaanbaar zijn. Doet dit bij iemand een belletje rinkelen?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...