Jump to content
Geplaatst:
comment_473552

Het "Hoe heet dit liedje" toppic

Wel, okay dan maar. Even een korte hoofdpost update.

Goed, je hebt laatst een liedje gehoord van een kennis, of op de radio, of op televisie...Maar! Je bent de naam vergeten? Geen probleem! Post hier je omschrijving van je liedje, zo kan iedereen je helpen met je verzoek. Als er heus niemand helpt kan je gerust je post even quoten en een betere omschrijving geven. Nog steeds niet? We vinden het heus wel.

Even wellicht ten overvloede: als iemand een liedje zoekt en de titel niet weet kan er inderdaad gepost worden hier. Als iemand de juiste titel weet kan er natuurlijk ook geantwoord worden. Wat we echter niet meer willen zien zijn de links naar de liedjes. Dát is namelijk warez en derhalve verboden via de forumregels. Graag jullie begrip hiervoor en graag dus ook geen links meer naar aanbieders als Limewire, Kazaa. Ook zelf uploaden via Rapidshare of aanverwante instellingen valt daar dus onder......

Have fun.

Bewerkt: door Ice Banana

• Reacties 4k
  • Bezichtigingen 530.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_985708
hoe heet deze liedje van dbz

http://nl.youtube.com/watch?v=QLd9dw6fJXo&...feature=related

Hoe heet ie of waar kan ik hem krijge ik wil er een youtube music video van maken met allerlei stukjes van dbz..

Bruce Faulconer - DragonBall Z

Liedje staat op de 1e OST CD van DBZ:

http://www.amazon.com/Dragon-Ball-Z-Best-1/dp/B00006I072

(onderaan pagina een sample, het is het eerste liedje)

Bewerkt: door Preddy

Geplaatst:
comment_986754
Jah k heb die filmpje al op mijn pc maar nu wil ik met een programma die muziek eruit knippen

Met een youtube to mp3 converter kan je onmiddelijk via een youtube filmpje alleen het geluid overhouden.

hier kan je het downloaden. Het is wel een programma maar het is in ieder geval wel sneller dan een site. Als je Itunes hebt zet hij het zelf onmiddelijk in zo'n Itunes bestand.

Geplaatst:
comment_986863

Angerfist - Stainless Steel wat betreft tekst (skelet er via de mond uittrekken etc)

Jah maar waar kan ik die krijgen/downloaden ??
Ik dacht dat de hint wel duidelijk zou zijn als ik er een link naar een winkel bij plaats ^_^

Bewerkt: door Preddy

Geplaatst:
comment_986923

Weet iemand welk nummer gebruikt is tijdens het begin van de 6e minuut?

Hoeveel speed of bollen[/font] moet je hiervoor wel niet nemen om zo 3 minuten te dansen ^_^

Naar zo discotheken ga ik nooit maar ik kan het me al voorstellen hoe het er aan toe gaat :D

Geplaatst:
comment_987053
Angerfist - Stainless Steel wat betreft tekst (skelet er via de mond uittrekken etc)
Jah maar waar kan ik die krijgen/downloaden ??
Ik dacht dat de hint wel duidelijk zou zijn als ik er een link naar een winkel bij plaats ^_^

Bedankt, maar ik was eigenlijk benieuwt naar het liedje van de beat op de achtergrond.

Geplaatst:
comment_989771
Ik zoek een nummer en in het refrein zingen ze zoiets als: i wanna fly, put your arms around me baby, put your arms around me baby..

Is het deze Sugar Ray - Fly misschien.

Geplaatst:
comment_990028

hallo mensen ik zoek DIT liedje.

Er staat wel een naam boven maar dat is volgens mij niet juist want ik kan er verder niet veel op vinden.

Ik hoop dat iemadn mij kan helpen :cya:

bedankt mensen

Bewerkt: door bassiebas6

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.