bassiebas6 Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 (bewerkt) hallo mensen ik zoek DIT liedje. Er staat wel een naam boven maar dat is volgens mij niet juist want ik kan er verder niet veel op vinden. Ik hoop dat iemadn mij kan helpen bedankt mensen Bewerkt: 18 mei 2008 door bassiebas6 Reageren
Berrus Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 (bewerkt) Als je het origineel bedoelt, dan is het Bitter Sweet Symphony van The Verve Bewerkt: 18 mei 2008 door Berrus Reageren
Berrus Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Ik zoek een nummer en in het refrein zingen ze zoiets als: i wanna fly, put your arms around me baby, put your arms around me baby.. Is het deze Sugar Ray - Fly misschien. Reageren
RealMasterRik Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Even een tip voor mensen die een liedje zoeken: probeer te ontraadselen wat ze zeggen. Typ een gedeelte van de gezongen tekst in bij Google met lyrics erachteraan. Hij zoekt songtekst op met dat specifieke stukje tekst en je hebt 9 van de 10 je gezochte nummer zo te pakken! Even controleren door even op youtube te zoeken en klaar.. ! Reageren
supreme_ricky Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 hey mensen... k ben serieus al een week op zoek naar sown kutliedje:p.. waar ik echt de naam niet van weet... tis zown best oud liedje, met gepiep van badeenden!.. zo van: tu tu tu tuu tu tu tu tuu tuuuuu tuu tuuuuuh:p... tis niet echt duidelijk, maar zou niet weten hoe ik het anders moet beschrijven:p hoop echt dat iemand het weet:D Reageren
Think Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 hey mensen... k ben serieus al een week op zoek naar sown kutliedje:p.. waar ik echt de naam niet van weet...tis zown best oud liedje, met gepiep van badeenden!.. zo van: tu tu tu tuu tu tu tu tuu tuuuuu tuu tuuuuuh:p... tis niet echt duidelijk, maar zou niet weten hoe ik het anders moet beschrijven:p hoop echt dat iemand het weet:D Is inderdaad niet duidelijk en wat bedoel je met badeenden? Reageren
supreme_ricky Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 hey mensen... k ben serieus al een week op zoek naar sown kutliedje:p.. waar ik echt de naam niet van weet...tis zown best oud liedje, met gepiep van badeenden!.. zo van: tu tu tu tuu tu tu tu tuu tuuuuu tuu tuuuuuh:p... tis niet echt duidelijk, maar zou niet weten hoe ik het anders moet beschrijven:p hoop echt dat iemand het weet:D Is inderdaad niet duidelijk en wat bedoel je met badeenden? haha.. uhm ja eigenlijk precies hoe ik het zeg:D... badeenden,... die piepen.... in die clip.... zo van tu tu tu tuu tu tu tu tuu tuuuuu tuu tuuuuuh... tis geloof ik trance/techno Reageren
supreme_ricky Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 hey mensen... k ben serieus al een week op zoek naar sown kutliedje:p.. waar ik echt de naam niet van weet...tis zown best oud liedje, met gepiep van badeenden!.. zo van: tu tu tu tuu tu tu tu tuu tuuuuu tuu tuuuuuh:p... tis niet echt duidelijk, maar zou niet weten hoe ik het anders moet beschrijven:p hoop echt dat iemand het weet:D Is inderdaad niet duidelijk en wat bedoel je met badeenden? haha.. uhm ja eigenlijk precies hoe ik het zeg:D... badeenden,... die piepen.... in die clip.... zo van tu tu tu tuu tu tu tu tuu tuuuuu tuu tuuuuuh... tis geloof ik trance/techno oooooh relaxed,,... ik weet hem al:p.... twas : Hampenberg - Ducktoy Reageren
The Wizard Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 hey mensen... k ben serieus al een week op zoek naar sown kutliedje:p.. waar ik echt de naam niet van weet...tis zown best oud liedje, met gepiep van badeenden!.. zo van: tu tu tu tuu tu tu tu tuu tuuuuu tuu tuuuuuh:p... tis niet echt duidelijk, maar zou niet weten hoe ik het anders moet beschrijven:p hoop echt dat iemand het weet:D Het is een gokje is het misschien deze Trans X - Living on a video Reageren
Galiorix Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Dan lijkt het me eerder dat het gewoon het originele nummer is: The Bobeans (weet ik niet zeker) - Yellow and white. Reageren
TomHagen Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 Nummer? Put your hands up for Detroit van Fedde la Grand Reageren
Muay Thai Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 Nummer? Put your hands up for Detroit van Fedde la Grand Dankje Reageren
-Omar- Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 Hallo Mijn moeder vind het liedje van de radio zo leuk: Ze zeggen dit: Hey hey hey you don't have to stay. het nummer is net nieuw. Kan iemand mij vertellen hoe dit heet? MVG, OmarM Reageren
TomHagen Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 (bewerkt) Ik allemaal zoeken op K's Choice Maar het is van Room Eleven, met hey Hey Hey! Hier dan: Bewerkt: 20 mei 2008 door TomHagen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.