bierboer Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Ik zoek twee liedjes. Eentje was net in 'De Gouden Kooi' te horen, voor dat kicksboksgevecht van Huub en Brian. De ander gaat zo: Nono, no no no no no no no no there is no rythym' zoiets, weet iemand welke ik bedoel? Reageren
tjoef Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 De ander gaat zo: Nono, no no no no no no no no there is no rythym'zoiets, weet iemand welke ik bedoel? Ze zingen niet 'there's no rythym', ze zingen 'there's no limit' Als dit tenmminste het lied is dat je bedoelt: 2 unlimited-No Limit Reageren
bierboer Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Oh ik dacht dat ze dat zeiden maar ik had hem nog maar één keer gehoord.. In elk geval bedankt Reageren
1974 Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 Weet iemand waar ik dit achtergrond muziekje kan vinden. Alvast bedankt 1973 . PS;als ie niet te vinden is,dan maakt het niet uit. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 ik zoek het liedje van dit filmpje. Ik luister altijd de muziek van de filmpjes en zit gelijkertijd met de DS. maar Pas Op. Het filmpje gaat over de hot coffee mod. (kwam ik net pas achter ) Reageren
TomHagen Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 ik zoek het liedje van dit filmpje.Ik luister altijd de muziek van de filmpjes en zit gelijkertijd met de DS. maar Pas Op. Het filmpje gaat over de hot coffee mod. (kwam ik net pas achter ) En nu nog het filmpje? Reageren
Bigstijn Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 Weet iemand toevallig hoe dit liedje heet, zonder Jan Vennegoor, Jan Vennegoor, Jan Vennegoor Vennegoor of Hesselink. Dus alleen het deuntje. Reageren
Daan007 Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 (bewerkt) Weet iemand toevallig hoe dit liedje heet, zonder Jan Vennegoor, Jan Vennegoor, Jan Vennegoor Vennegoor of Hesselink. Dus alleen het deuntje. Volgens mij is dat niet een écht deuntje maar ooit een keer bedacht door supporters. Er zijn ook heel veel varianten op. Je hebt bijvoorbeeld; Twente Enschede olé olééé, Twente Enschede, Twente Enschede, Twente Enschede olé olééé. En zo kun je nog duizenden anderen bedenken En 1973, voor dat muziekje van de film Code of Silence moet je even hier kijken. Dat zijn alle liedjes die in de film zaten. Het zal wel een van de 12 zijn. Wel even naar beneden scrollen. Bewerkt: 24 mei 2008 door Daan007 Reageren
Preddy Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 Weet iemand toevallig hoe dit liedje heet, zonder Jan Vennegoor, Jan Vennegoor, Jan Vennegoor Vennegoor of Hesselink. Dus alleen het deuntje. Lijkt me dat je de 2e bedoelt, dat is L'amour Toujours van Gigi D'agostino Reageren
Scarcetti Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 (bewerkt) Weet iemand hoe het liedje dat [»] `Summer S0und_ (2008) genaamd is noemt op DEZE website ? PS : ik heb gezocht , het liedje heet echt niet [»] `Summer S0und_ (2008) hoor Bewerkt: 24 mei 2008 door Scarcetti Reageren
Bigstijn Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 Dankje Preddy, die bedoel ik . Nieuwe aanvraag, liedje in dit filmpje na die vent van Joga TV Reageren
Preddy Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 Dankje Preddy, die bedoel ik .Nieuwe aanvraag, liedje in dit filmpje na die vent van Joga TV Wir sind Helden - Ich will da Sein Reageren
Miek Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 Ik zoek een liedje: zo gaat het: blijf toch thuuuuiiiis in Holland. Lekker regen,lekker strand... D Reageren
Preddy Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 Ik zoek een liedje:zo gaat het: blijf toch thuuuuiiiis in Holland. Lekker regen,lekker strand... D Kasper van Kooten - Thuis in Holland Reageren
urbanoised Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 weet iemand hoe het liedje in dit filmpje heet? bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.