Wazuup Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 (bewerkt) Ik zoek dit Dance/House achtig nummertje:KLIK Bvd. Heeft iemand deze nog? En ik zoek btw ook naar deze KLIK HIER House nummertje, van Harwell ofzo? Weet iemand dat? Bewerkt: 2 juni 2008 door Wazuup Reageren
tjoef Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 (bewerkt) Ik zoek dit Dance/House achtig nummertje:KLIK Bvd. Heeft iemand deze nog? En ik zoek btw ook naar deze KLIK HIER House nummertje, van Harwell ofzo? Weet iemand dat? Beide links werken trouwens ook niet bij mij Bij anderen wel??? Ik krijg de melding' De webpagina kan niet worden weergegeven'. Bewerkt: 2 juni 2008 door tjoef Reageren
Wazuup Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 (bewerkt) Hier, op 1 minuut en 50 seconden: Nvm, voor de liefhebber, het was: Robin S Ft. Steve Angello & Laidback Luke - Show Me Love Bewerkt: 2 juni 2008 door Wazuup Reageren
tjoef Geplaatst: 3 juni 2008 Rapport Geplaatst: 3 juni 2008 (bewerkt) Dan zou ik graag gelijk weten wat de titel van het nummer is dat begint op 1:42 op het filpje hierboven ! EDIT: Thanx, BigStijn en Wizard Bewerkt: 3 juni 2008 door tjoef Reageren
The Wizard Geplaatst: 3 juni 2008 Rapport Geplaatst: 3 juni 2008 Dan zou ik graag gelijk weten wat de titel van het nummer is dat begint op 1:42 op het filpje hierboven ! Dat is deze Ida Engberg - Disco Volante Reageren
Bigstijn Geplaatst: 3 juni 2008 Rapport Geplaatst: 3 juni 2008 Dan zou ik graag gelijk weten wat de titel van het nummer is dat begint op 1:42 op het filpje hierboven ! Dat is deze Ida Engberg - Disco Volante Das wel goed, maar het is eigenlijk een remix van het liedje. De remix zit trouwens ook in deze 'mix'. De mix is: Ida Engberg - Disco Volante Sebastien Leger mix: Reageren
Sandra Geplaatst: 4 juni 2008 Rapport Geplaatst: 4 juni 2008 Weet iemand de titel+artiest van het nummer dat op 23:43 begint van dit filmpje??? http://video.google.nl/videosearch?q=polde...mp;sitesearch=# Reageren
BaasB Geplaatst: 4 juni 2008 Rapport Geplaatst: 4 juni 2008 (bewerkt) Ik denk dat je dit nummer bedoelt, Sandra? The Verve - Bitter Sweet Symphony By the way, ik weet wel dat dat nummer een cover is van een nummer van The Rolling Stones. Ik weet alleen niet precies hoe dat orginele nummer heet. Maar ik denk dat je gewoon deze (de gecoverde) versie bedoelde, aangezien deze wel het bekendste is. @ \/Haha, graag gedaan hoor. Bewerkt: 4 juni 2008 door BaasB Reageren
Sandra Geplaatst: 4 juni 2008 Rapport Geplaatst: 4 juni 2008 Ik denk dat je dit nummer bedoelt, Sandra? The Verve - Bitter Sweet Symphony Jep, dat is hem! Top! Je bent geweldig Reageren
.Sharingan Geplaatst: 4 juni 2008 Rapport Geplaatst: 4 juni 2008 (bewerkt) Ik zoek een liedje, en de clip speelt zicht af, in een psychische inrichting, waar iedereen naast het zwembad zit, heel stil. En dan medicatie inneemt, in verloop van de clip wordt het water zwart. eeenieewon ? Anyone ? Edit, hij speelt gitaar enzo, en zo'n vrouw, heeft de deur geblokkeerd, en zit rond te springen in die kamer, in dr slipje... Bewerkt: 4 juni 2008 door .Whoopdidoo. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 5 juni 2008 Rapport Geplaatst: 5 juni 2008 Weet iemand hoe dit liedje heet? alvast bedankt Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 6 juni 2008 Rapport Geplaatst: 6 juni 2008 (bewerkt) Weet iemand de naam van het tweede liedje, dus niet de eerste. http://nl.youtube.com/watch?v=p2zFqqskFM4 Bewerkt: 6 juni 2008 door Blizzard Reageren
tjoef Geplaatst: 6 juni 2008 Rapport Geplaatst: 6 juni 2008 The roots-Guns Are Drawn Bedoelde je dit? (Het andere was Fort Minor-Remember me) Reageren
.Sharingan Geplaatst: 7 juni 2008 Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 Het liedje van dit filmpje dan ? Reageren
tjoef Geplaatst: 7 juni 2008 Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 Het liedje van dit filmpje dan ? Geen filmpje te zien bij mij Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.