Sandra Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 Hartstikke bedankt Sandra Ik vraag me af hoe je dit zo snel gevonden hebt maar dat doet er niet toe.. Ik ken het liedje ook helemaal niet hoor, ik had hem nog nooit eerder gehoord. Maargoed, als je de titel van een liedje zoekt en je weet een bepaalde zin uit de songtekst van het liedje doe je dit: Ga naar www.google.nl Typ in een stukje uit de songtekst en daarachter zet je "lyrics" Vaak worden nu al een paar resultaten weergegeven In jouw geval wist je de tekst "singing this song" en "sleep tonight" Als je dan bij Google dit intypt: singing this song sleep tonight lyrics geeft de 1e zoekresultaat al aan dat het Amy MacDonald - This Is The Life is Reageren
Preddy Geplaatst: 15 juni 2008 Rapport Geplaatst: 15 juni 2008 (bewerkt) Je bedoelt het liedje War door Marvin Gaye, ik kan geen filmpje vinden helaas.Nou dan zoek ik wel even,met een edit laat ik wel even weten of het gelukt is.EDIT:nee kan niet vinden. Probeer eens te zoeken op Edwin Starr - War Bewerkt: 15 juni 2008 door Preddy Reageren
1974 Geplaatst: 15 juni 2008 Rapport Geplaatst: 15 juni 2008 Ik heb het geprobeerd,en het is gelukt,bedankt. Reageren
RS-modder Geplaatst: 15 juni 2008 Rapport Geplaatst: 15 juni 2008 Hoe heet het liedje wat ze voor het ek gebruiken als je dat logo ziet? Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 Hoe heet het liedje wat ze voor het ek gebruiken als je dat logo ziet? Na even te zoeken heb ik het EK nummer gevonden: Enrique Iglesias - Can You Hear Me Veel plezier met het beluisteren van het nummer . Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 Ik zoek een erg oud liedje waar zo'n gast iedere keer iets met limit zingt. Het was ook te horen op Flashback.FM in GTA III. Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 Ik zoek een erg oud liedje waar zo'n gast iedere keer iets met limit zingt. Het was ook te horen op Flashback.FM in GTA III. Waarschijnlijk bedoel je dit nummer: Giorgio Moroder - Scarface (Push it to the Limit): Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 Ik zoek een erg oud liedje waar zo'n gast iedere keer iets met limit zingt. Het was ook te horen op Flashback.FM in GTA III. Waarschijnlijk bedoel je dit nummer: Giorgio Moroder - Scarface (Push it to the Limit): *filmpje* Ja, dat is hem! Bedankt voor het zoeken! Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 hallo ik zoek een liedje dat wel redelijk oud is hij zingt iets met shout shout let it come out Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 hallo ik zoek een liedje dat wel redelijk oud is hij zingt iets met shout shout let it come out Shout van Tears For Fears. Gewoon naar de lyrics zoeken. Reageren
Nissan Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 (bewerkt) Ik denk dat je Spandau Ballet met Gold bedoelt: Heel erg laat geandwoordt, maar dat is hem Ik zoek er nog een. Het draait in GTA VC op radio Espantoso en je hoort het in Ocean Beach Hotel (je eerste safehouse) Bewerkt: 16 juni 2008 door Cuban Gangster Reageren
RS-modder Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 Hoe heet het liedje wat ze voor het ek gebruiken als je dat logo ziet? Na even te zoeken heb ik het EK nummer gevonden: Enrique Iglesias - Can You Hear Me Veel plezier met het beluisteren van het nummer . Ik hoor het deuntje van het ek niet maar het is wel een leuk liedje Reageren
Bling Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 Ik zoek er nog een. Het draait in GTA VC op radio Espantoso en je hoort het in Ocean Beach Hotel (je eerste safehouse) Er worden (volgens mij) twee nummers in het "Ocean Beach Hotel" afgespeeld, welke inderdaad van "Radio Espantoso" afkomstig zijn. 1) Unaesta -- La Vida es Una Lenteja 2) Tres Apenas Como Eso -- Yo te mire Reageren
gammie_ Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 Ik zoek een nummer, wat volgens mij net nieuw is. Ik hoor het vaak op slam fm/fresh fm maar kan het niet in de hit lijsten vinden... Het refrein gaat ongeveer zo: Sweet Sweet blue, i'am stuck on you... Het is best een vrolijk nummer en in het refrein hoor je volgens mij kinderen op de achtergrond zingen. Reageren
Sandra Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 (bewerkt) Ik zoek een nummer, wat volgens mij net nieuw is. Ik hoor het vaak op slam fm/fresh fm maar kan het niet in de hit lijsten vinden... Het refrein gaat ongeveer zo: Sweet Sweet blue, i'am stuck on you... Het is best een vrolijk nummer en in het refrein hoor je volgens mij kinderen op de achtergrond zingen. Bedoel je misschien: Vincent - Miss Blue? Bewerkt: 16 juni 2008 door =>Sandra<= Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.