gammie_ Geplaatst: 17 juni 2008 Rapport Geplaatst: 17 juni 2008 Ik zoek een nummer, wat volgens mij net nieuw is. Ik hoor het vaak op slam fm/fresh fm maar kan het niet in de hit lijsten vinden... Het refrein gaat ongeveer zo: Sweet Sweet blue, i'am stuck on you... Het is best een vrolijk nummer en in het refrein hoor je volgens mij kinderen op de achtergrond zingen. Bedoel je misschien: Vincent - Miss Blue? Jaa bedankt! Reageren
Nissan Geplaatst: 17 juni 2008 Rapport Geplaatst: 17 juni 2008 Ik zoek er nog een. Het draait in GTA VC op radio Espantoso en je hoort het in Ocean Beach Hotel (je eerste safehouse) Er worden (volgens mij) twee nummers in het "Ocean Beach Hotel" afgespeeld, welke inderdaad van "Radio Espantoso" afkomstig zijn. 1) Unaesta -- La Vida es Una Lenteja 2) Tres Apenas Como Eso -- Yo te mire Dank u, het was de eerste Reageren
Gangsta Geplaatst: 17 juni 2008 Rapport Geplaatst: 17 juni 2008 (bewerkt) http://www.gtaforum.nl/index.php?autocom=g...si&img=2953 Song name? (3:03) Bewerkt: 17 juni 2008 door Gangsta Reageren
BaasB Geplaatst: 17 juni 2008 Rapport Geplaatst: 17 juni 2008 (bewerkt) Hallo, ik ben opzoek naar de titel van een bepaald nummer. Het is een beetje moeilijk te beschrijven welk nummer ik precies zoek, maar ik zal mijn best doen. Het is een nummer met (volgens mij) trompetten die een bepaalde melodie maken. Het is een best langzaam maar vrolijke melodie, en het komt redelijk vaak voor in films (bijna altijd op vrolijke momenten, als iemand een wedstrijd gewonnen heeft of iets dergelijks). Naast trompetten zitten er in het liedje ook nog wel wat andere instrumenten, maar die zijn niet zo opvallend. De trompetten overheersen wel zeg maar. Er komt verder geen gezang voor in het liedje, in ieder geval in het begin niet. Ik hoop dat iemand weet welk liedje ik bedoel. Omdat de beschrijving misschien toch nog wat vaag is, heb ik geprobeerd het liedje na te maken in Fruity Loops (zie onderaan dit bericht). Helaas ben ik daar niet zo'n pro in als Wazuup, dus verwacht er niet te veel van. Overigens klopt het deuntje ook niet helemaal... De klanken van die trompet klinken in het echte liedje langer (ik wist niet hoe je de klanken langer kon maken in Fruity Loops... :$), en in het echte liedje is het natuurlijk niet alleen de hele tijd het deuntje wat je in mijn voorbeeld hoort. Verder kloppen de noten ook niet helemaal, maar het is ook niet makkelijk om zo'n deuntje precies na te maken. Maarja, hopelijk maakt het toch wel een beetje duidelijk welk nummer ik bedoel. Alvast bedankt. trompet_liedje.mp3 Bewerkt: 17 juni 2008 door BaasB Reageren
Preddy Geplaatst: 17 juni 2008 Rapport Geplaatst: 17 juni 2008 Hallo, ik ben opzoek naar de titel van een bepaald nummer. Het is een beetje moeilijk te beschrijven welk nummer ik precies zoek, maar ik zal mijn best doen. Het is een nummer met (volgens mij) trompetten die een bepaalde melodie maken. Het is een best langzaam maar vrolijke melodie, en het komt redelijk vaak voor in films (bijna altijd op vrolijke momenten, als iemand een wedstrijd gewonnen heeft of iets dergelijks). Naast trompetten zitten er in het liedje ook nog wel wat andere instrumenten, maar die zijn niet zo opvallend. De trompetten overheersen wel zeg maar. Er komt verder geen gezang voor in het liedje, in ieder geval in het begin niet.Ik hoop dat iemand weet welk liedje ik bedoel. Omdat de beschrijving misschien toch nog wat vaag is, heb ik geprobeerd het liedje na te maken in Fruity Loops (zie onderaan dit bericht). Helaas ben ik daar niet zo'n pro in als Wazuup, dus verwacht er niet te veel van. Overigens klopt het deuntje ook niet helemaal... De klanken van die trompet klinken in het echte liedje langer (ik wist niet hoe je de klanken langer kon maken in Fruity Loops... :$), en in het echte liedje is het natuurlijk niet alleen de hele tijd het deuntje wat je in mijn voorbeeld hoort. Verder kloppen de noten ook niet helemaal, maar het is ook niet makkelijk om zo'n deuntje precies na te maken. Maarja, hopelijk maakt het toch wel een beetje duidelijk welk nummer ik bedoel. Alvast bedankt. Weet je misschien ook de titel van een film waar dit in voorkomt? Reageren
BaasB Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Geplaatst: 18 juni 2008 Weet je misschien ook de titel van een film waar dit in voorkomt? Nee, helaas geen één, sorry... Ik weet wel dat het best vaak in films voorkomt, op van die positieve momenten. Maar helaas weet ik even geen specifieke film waar het in voorkomt... Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Geplaatst: 18 juni 2008 Weet iemand hoe dit liedje heet? Reageren
BaasB Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Geplaatst: 18 juni 2008 Weet iemand hoe dit liedje heet? Als je nou eerst eens even de moeite had genomen om naar de info te kijken die rechts van het filmpje staat, had je gezien dat dat liedje heet. Kost véél minder tijd dan dat je zo'n bericht in dit topic moet plaatsen. Reageren
tjoef Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Geplaatst: 18 juni 2008 Weet je misschien ook de titel van een film waar dit in voorkomt? Nee, helaas geen één, sorry... Ik weet wel dat het best vaak in films voorkomt, op van die positieve momenten. Maar helaas weet ik even geen specifieke film waar het in voorkomt... Ik herken dat lied! Ik denkt dat het vooral voorkomt in een boksfilm, bij een overwinning. De intro is met trompetten, daarna wordt er ook gezongen. Misschien kom ik er wel op als ik er even over brainstorm. Reageren
BaasB Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Geplaatst: 18 juni 2008 (bewerkt) Weet je misschien ook de titel van een film waar dit in voorkomt? Nee, helaas geen één, sorry... Ik weet wel dat het best vaak in films voorkomt, op van die positieve momenten. Maar helaas weet ik even geen specifieke film waar het in voorkomt... Ik herken dat lied! Ik denkt dat het vooral voorkomt in een boksfilm, bij een overwinning. De intro is met trompetten, daarna wordt er ook gezongen. Misschien kom ik er wel op als ik er even over brainstorm. Nu je het zegt, het zou best eens kunnen dat je dat lied hoort bij 't laatste gevecht in die film over Muhammad Ali. :O Ik ben in ieder geval blij dat er iemand is die weet welk nummer ik bedoel. Als je nog op de titel van het nummer komt, zou ik dat heel relaxt vinden. Anders zou ik even naar die scène van die film moeten zoeken, die ik helaas nog niet heb kunnen vinden. EDIT: Hmm, nee, helemaal niet. Ik was denk ik verward met een andere film. Aan het einde van die film van Muhammad Ali hoor je zo'n Afrikaans achtig muziekje... Bewerkt: 18 juni 2008 door BaasB Reageren
tjoef Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Geplaatst: 18 juni 2008 (bewerkt) Tchoh, mijn gehuegen laat me in de steek, toch weet ik bijna zeker dat het om een bokdfilm gaat... Ik heb ook nog een verzoek: Klinkt als DragonForce, maar ik weet niet zeker, want bij DF roepen ze niet zo EDIT: Ik heb degene die ik bedoelde gevonden, BaasB! Ik hoop dat we dezelfde voorhebben! @Preddy: Danke Schön!!! Bewerkt: 18 juni 2008 door tjoef Reageren
Preddy Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Geplaatst: 18 juni 2008 Tchoh, mijn gehuegen laat me in de steek, toch weet ik bijna zeker dat het om een bokdfilm gaat...Ik heb ook nog een verzoek: Klinkt als DragonForce, maar ik weet niet zeker, want bij DF roepen ze niet zo Children of Bodom - Triple Corpse Hammerblow Reageren
BaasB Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Geplaatst: 18 juni 2008 EDIT: Ik heb degene die ik bedoelde gevonden, BaasB!Ik hoop dat we dezelfde voorhebben! Jaaaaaaaaaaaaaaaa, die bedoelde ik! Hartstikke bedankt, tjoef! Kan iemand, nu we het juiste liedje hebben gevonden, vertellen hoe hij heet? Reageren
Sandra Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Geplaatst: 18 juni 2008 EDIT: Ik heb degene die ik bedoelde gevonden, BaasB!Ik hoop dat we dezelfde voorhebben! Jaaaaaaaaaaaaaaaa, die bedoelde ik! Hartstikke bedankt, tjoef! Kan iemand, nu we het juiste liedje hebben gevonden, vertellen hoe hij heet? Bill Conti - Gonna fly now Reageren
Jorair Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Geplaatst: 18 juni 2008 Weet iemand sosm de naam van dit deuntje? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.