RS-modder Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 Ik zoek een oud spaans liedje. Het begint zo dat een vrouw de telefoon op neemt zegt hello en dan nog wat. Dan gaat een man spaans zingen er word vaak chocolate gezegt. Meer weet ik niet het liedje is ongeveer 3 jaar oud. Reageren
PowerPats Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 Ik zoek een oud spaans liedje.Het begint zo dat een vrouw de telefoon op neemt zegt hello en dan nog wat. Dan gaat een man spaans zingen er word vaak chocolate gezegt. Meer weet ik niet het liedje is ongeveer 3 jaar oud. the chocolate song ??? Reageren
RS-modder Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 Nee maar wel bedankt dat je voor me hebt gekeken Reageren
PetitPierreIV Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 Nee maar wel bedankt dat je voor me hebt gekeken misschien obsession van aventura LINK: Aventura-obsession Reageren
lil gta gamer Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 Weet 1 van jullie het muziekje dat wordt gedraaid in de intro van de Film ''How High'' het is dat liedje in het begin als er rook op het scherm is en je de Acteurnamen ziet Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen Grtz Reageren
Ms.Northernlight Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 Weet 1 van jullie het muziekje dat wordt gedraaid in de intro van de Film ''How High'' het is dat liedje in het begin als er rook op het scherm is en je de Acteurnamen zietIk hoop dat jullie mij kunnen helpen Grtz Het is een nummer van cypress hill, maar weet niet hoe het heet. Reageren
lil gta gamer Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 Okee tnx ga ik ff opzoeken Reageren
RS-modder Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Geplaatst: 27 juni 2008 Nee maar wel bedankt dat je voor me hebt gekeken misschien obsession van aventura LINK: Aventura-obsession Wow je hebt hem gevonden echt heeeeeel erg bedankt!. Reageren
lil gta gamer Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Geplaatst: 27 juni 2008 Is het deze?!?! Nee, het liedje heet: ''Hits from the bong'' van Cypress Hill maar toch bedankt Grtz. Reageren
moechy Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Geplaatst: 27 juni 2008 Ik zoek een liedje waar dit in komt. "i'm just a teenage dirtbag baby". Weet iemand welk liedje dit is? Alvast bedankt Reageren
Froodooo Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Geplaatst: 27 juni 2008 Deze misschien: [Edit] Voor andere mensen dan nog: het nummer heet Teenage Dirtbag en wordt gespeeld door Wheatus. Reageren
moechy Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Geplaatst: 27 juni 2008 (bewerkt) Dat is em inderdaad. Hoe heet het en wie zingt het? merci é edit: laat maar heb het al gevonden Bewerkt: 27 juni 2008 door moechy Reageren
Gta-killer Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 (bewerkt) Ik zoek een techno/house/electro/dance achtig nummer dat ik laatst wel eens op slam fm en radio 538 heb gehoord (een stukje). In lied zit oa. deel waar aantal kleine woorden (woorden als 'me' 'you' 'dance') stuk of 5 keer worden herhaald (best snel achter elkaar, niet live gezongen maar met computer ingezet denk ik). Come on werd dacht ik iets voor een reeks van die korte woorden gezegt die steeds herhaald werden, dus zoiets: ''me me me me me [soort paardgehinnik electro geluid] you you you you you, come on da da da da dance'' [soort paardgehinnik electro geluid] (etc)'' (woorden me/you/dance kunnen ook andere woorden zijn maar ik dacht dat bij een stuk die woorden zaten). De tekst wordt door een vrouw gezongen. Beetje vreemde uitleg maar kan het niet beter uitleggen. Bewerkt: 3 juli 2008 door Gta-killer Reageren
gammie_ Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 Hallo, ik zoek een liedje die gezongen wordt door een vrouw. Het intro begint hiermee: ''Hmmm, hmmm, hhmmm'' of ''oehhh, oehhh, oehhh'' (het is wel een lange klank die echt oehhhhhh en dan lang aanhoudt, anders begint het ergens anders op te lijken ) en daarna begint ze te zingen met iets van ''Not heavens door enz''. Het bestaat al een tijdje. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.