Jump to content

''Hoe heet dit liedje?''

Recommended Posts

Geplaatst:
Heeft iemand misschien een idee hoe
liedje heet? Het is een liedje van zo'n 6 jaar terug en toen in die tijd erg populair.

Alvast bedankt! :)

Bomfunk MCs - Freestyler

• Reacties 4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Preddy

172

• HerrieM

115

• Ice Banana

89

• Sandra

89

Geplaatst:
We maakten thuis een grapje van ik zit bijna de hele dag op de pc en mijn zusje van ''Jaaa hij leeft nog'' dat nummer heb ik ergens gehoord maar ik weet de naam niet meer..

Dit stond in de quote.

Venzio,,

Maar ik snap niets van die uitleg :puh:

Over wat voor een lied heb je het?

PS: @hierboven: Dat had ik al gezegd :puh:

Geplaatst:
We maakten thuis een grapje van ik zit bijna de hele dag op de pc en mijn zusje van ''Jaaa hij leeft nog'' dat nummer heb ik ergens gehoord maar ik weet de naam niet meer..

Dit stond in de quote.

Venzio,,

Maar ik snap niets van die uitleg :puh:

Over wat voor een lied heb je het?

PS: @hierboven: Dat had ik al gezegd :puh:

Ik weet wel welk nummer hij bedoeld maar weet zo de naam niet meer.. normaal gaat het leeft die ... nog ... nog ... nog.. leef die ... nog ... nog ... nog, jaa hij leeft nog, hij leeft nog, hij leeft nog. De reden dat er puntjes staan omdat ik meerder versies zijn.

Geplaatst:

Ik ben op zoek naar 2 liedjes:

1: Deze bestaat volgens mij al een tijdje, maar wel een bekend zomers nummer (vooral veel op slam/fresh fm te horen). Het gaat ongeveer zo: ''I like you so much, i like you when ... i like you ....'' het wordt gezongen door een vrouwelijke artiest.

2: Deze is al heel erg oud, ik dacht rond de jaren '60/'70, het gaat best wel langzaam ongeveer zo in het refrein: '' because i love you....'' en dan steeds rustig nog iets met ''Beauty it's over...'' eingelijk ook wel een beetje een treurig nummer.

B.v.d :)

Geplaatst:

1:

Ida Maria-I like You So Much Better When You're Naked

En bij dat tweede gok ik op It Ain't Over 'Till it's over van Lenny Kravitz, maar dat zal wel niet :{

Geplaatst:
1:

Ida Maria-I like You So Much Better When You're Naked

Nee dat lijkt er totaal niet op... Het is meer een categorie van Dance en geen band volgens mij. Verder komen er in het refrein echt niet meer woorden dan: '' i love you so much'', wat nog paar keer herhaalt wordt. Verder komen er geen woorden in voor van ''naked'' of andere soort van deze trance. Trouwens er zit ook wat meer ''speed'' in het nummer wat ik bedoel.

En bij dat tweede gok ik op It Ain't Over 'Till it's over van Lenny Kravitz, maar dat zal wel niet :{

Dat is meer een romantisch lekker nummertje, die ik bedoel is echt van de jaren '60/'70 dus dat is zeker 20-30 jaar voor deze zanger. Verder is mijn nummertje echt triest.

Geplaatst:
Eerste zal wel Narcotic Thrust - I Like It zijn

Bedankt :) Iemand nog een idee van mijn 2de vraag?

2: Deze is al heel erg oud, ik dacht rond de jaren '60/'70, het gaat best wel langzaam ongeveer zo in het refrein: '' because i love you....'' en dan steeds rustig nog iets met ''Beauty it's over...'' eingelijk ook wel een beetje een treurig nummer.
Geplaatst:

Op school zit een gast, en die heeft een lijp lied (hardcore). Ik vermoed iets van Angerfist, maar in zijn nieuwste CD is het liedje niet terug te vinden. Het heeft zo'n melodie van:

Jala lalala lalalala Jala lalala lalalala

Ik vind het mooi, maar ik kan de titel niet vinden...

Alvast bedankt,

Sef

Geplaatst: (bewerkt)

Als je wel een melodietje hebt, maar geen titel of uitvoerder, raad ik je aan om hier eens te kijken!!

De bedoeling is om dat melodietje in te neuriën ofzo en dan kunnen andere mensen je helpen door het melodietje te beluisteren :D

succes :puh:

@hieronder: Jah, maar ik zeg het ook niet expliciet tegen jou :)

Ik kwam dit toevallig tegen op de site van de Humo, en zette het maar hier ook 0_0

Bewerkt: door tjoef
Geplaatst:
Als je wel een melodietje hebt, maar geen titel of uitvoerder, raad ik je aan om hier eens te kijken!!

De bedoeling is om dat melodietje in te neuriën ofzo en dan kunnen andere mensen je helpen door het melodietje te beluisteren :D

succes :puh:

Je kunt insturen, maar of je reactie krijgt... Daarom vraag ik het hier.

Sef

Geplaatst:

Sef

klinkt niet echt als hardcore :7

Maar als je denkt dat het angerfist is, waarom kijk je dan niet op youtube naar alle filmpjes van angerfist die niet op die cd stonden.

En weet je echt niets meer van het lied?

Geplaatst:

Sef

klinkt niet echt als hardcore :7

Maar als je denkt dat het angerfist is, waarom kijk je dan niet op youtube naar alle filmpjes van angerfist die niet op die cd stonden.

En weet je echt niets meer van het lied?

Dit moet je je indenken als elektronische stijl. En ik heb bijna alle nummers van Angerfist...

Sef

Geplaatst:

Ik zoek het liedje david bowie 'Fascination'

Ik hoor het al in gta iv maar als ik het in youtube intik krijg ik geen resultaten.

ergens heb ik gelezen dat dit liedje nooit daadwerkelijk is uitgevoerd. Maar ik hoor het nog wel in gta iv.

dus kan iemand het liedje voor me proberen te vinden ?

Bij voorbaat dank,

Geplaatst:
Ik zoek het liedje david bowie 'Fascination'

Ik hoor het al in gta iv maar als ik het in youtube intik krijg ik geen resultaten.

ergens heb ik gelezen dat dit liedje nooit daadwerkelijk is uitgevoerd. Maar ik hoor het nog wel in gta iv.

dus kan iemand het liedje voor me proberen te vinden ?

Bij voorbaat dank,

Itunes store heeft 'm wel.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...