Ice Banana Geplaatst: 26 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 Heeft iemand misschien een idee hoe liedje heet? Het is een liedje van zo'n 6 jaar terug en toen in die tijd erg populair.Alvast bedankt! Bomfunk MCs - Freestyler Reageren
tjoef Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 We maakten thuis een grapje van ik zit bijna de hele dag op de pc en mijn zusje van ''Jaaa hij leeft nog'' dat nummer heb ik ergens gehoord maar ik weet de naam niet meer..Dit stond in de quote. Venzio,, Maar ik snap niets van die uitleg Over wat voor een lied heb je het? PS: @hierboven: Dat had ik al gezegd Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 We maakten thuis een grapje van ik zit bijna de hele dag op de pc en mijn zusje van ''Jaaa hij leeft nog'' dat nummer heb ik ergens gehoord maar ik weet de naam niet meer..Dit stond in de quote. Venzio,, Maar ik snap niets van die uitleg Over wat voor een lied heb je het? PS: @hierboven: Dat had ik al gezegd Ik weet wel welk nummer hij bedoeld maar weet zo de naam niet meer.. normaal gaat het leeft die ... nog ... nog ... nog.. leef die ... nog ... nog ... nog, jaa hij leeft nog, hij leeft nog, hij leeft nog. De reden dat er puntjes staan omdat ik meerder versies zijn. Reageren
gammie_ Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 Ik ben op zoek naar 2 liedjes: 1: Deze bestaat volgens mij al een tijdje, maar wel een bekend zomers nummer (vooral veel op slam/fresh fm te horen). Het gaat ongeveer zo: ''I like you so much, i like you when ... i like you ....'' het wordt gezongen door een vrouwelijke artiest. 2: Deze is al heel erg oud, ik dacht rond de jaren '60/'70, het gaat best wel langzaam ongeveer zo in het refrein: '' because i love you....'' en dan steeds rustig nog iets met ''Beauty it's over...'' eingelijk ook wel een beetje een treurig nummer. B.v.d Reageren
tjoef Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 1: Ida Maria-I like You So Much Better When You're Naked En bij dat tweede gok ik op It Ain't Over 'Till it's over van Lenny Kravitz, maar dat zal wel niet Reageren
gammie_ Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 1:Ida Maria-I like You So Much Better When You're Naked Nee dat lijkt er totaal niet op... Het is meer een categorie van Dance en geen band volgens mij. Verder komen er in het refrein echt niet meer woorden dan: '' i love you so much'', wat nog paar keer herhaalt wordt. Verder komen er geen woorden in voor van ''naked'' of andere soort van deze trance. Trouwens er zit ook wat meer ''speed'' in het nummer wat ik bedoel. En bij dat tweede gok ik op It Ain't Over 'Till it's over van Lenny Kravitz, maar dat zal wel niet Dat is meer een romantisch lekker nummertje, die ik bedoel is echt van de jaren '60/'70 dus dat is zeker 20-30 jaar voor deze zanger. Verder is mijn nummertje echt triest. Reageren
Preddy Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 Eerste zal wel Narcotic Thrust - I Like It zijn Reageren
gammie_ Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 Eerste zal wel Narcotic Thrust - I Like It zijn Bedankt Iemand nog een idee van mijn 2de vraag? 2: Deze is al heel erg oud, ik dacht rond de jaren '60/'70, het gaat best wel langzaam ongeveer zo in het refrein: '' because i love you....'' en dan steeds rustig nog iets met ''Beauty it's over...'' eingelijk ook wel een beetje een treurig nummer. Reageren
Sef Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 Op school zit een gast, en die heeft een lijp lied (hardcore). Ik vermoed iets van Angerfist, maar in zijn nieuwste CD is het liedje niet terug te vinden. Het heeft zo'n melodie van: Jala lalala lalalala Jala lalala lalalala Ik vind het mooi, maar ik kan de titel niet vinden... Alvast bedankt, Sef Reageren
tjoef Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 (bewerkt) Als je wel een melodietje hebt, maar geen titel of uitvoerder, raad ik je aan om hier eens te kijken!! De bedoeling is om dat melodietje in te neuriën ofzo en dan kunnen andere mensen je helpen door het melodietje te beluisteren succes @hieronder: Jah, maar ik zeg het ook niet expliciet tegen jou Ik kwam dit toevallig tegen op de site van de Humo, en zette het maar hier ook Bewerkt: 29 juli 2008 door tjoef Reageren
Sef Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 Als je wel een melodietje hebt, maar geen titel of uitvoerder, raad ik je aan om hier eens te kijken!!De bedoeling is om dat melodietje in te neuriën ofzo en dan kunnen andere mensen je helpen door het melodietje te beluisteren succes Je kunt insturen, maar of je reactie krijgt... Daarom vraag ik het hier. Sef Reageren
Gta-killer Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 Jala lalala lalalala Jala lalala lalalalaSef klinkt niet echt als hardcore Maar als je denkt dat het angerfist is, waarom kijk je dan niet op youtube naar alle filmpjes van angerfist die niet op die cd stonden. En weet je echt niets meer van het lied? Reageren
Sef Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 Jala lalala lalalala Jala lalala lalalalaSef klinkt niet echt als hardcore Maar als je denkt dat het angerfist is, waarom kijk je dan niet op youtube naar alle filmpjes van angerfist die niet op die cd stonden. En weet je echt niets meer van het lied? Dit moet je je indenken als elektronische stijl. En ik heb bijna alle nummers van Angerfist... Sef Reageren
PowerPats Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 Ik zoek het liedje david bowie 'Fascination' Ik hoor het al in gta iv maar als ik het in youtube intik krijg ik geen resultaten. ergens heb ik gelezen dat dit liedje nooit daadwerkelijk is uitgevoerd. Maar ik hoor het nog wel in gta iv. dus kan iemand het liedje voor me proberen te vinden ? Bij voorbaat dank, Reageren
Preddy Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 Ik zoek het liedje david bowie 'Fascination' Ik hoor het al in gta iv maar als ik het in youtube intik krijg ik geen resultaten. ergens heb ik gelezen dat dit liedje nooit daadwerkelijk is uitgevoerd. Maar ik hoor het nog wel in gta iv. dus kan iemand het liedje voor me proberen te vinden ? Bij voorbaat dank, Itunes store heeft 'm wel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.