gammie_ Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 Heb er zelf nog nooit van gehoord sinds die reclame Bedankt Gta-Sheep! Groet gammie Reageren
RobertSA Geplaatst: 20 november 2006 Rapport Geplaatst: 20 november 2006 Ik zoek eigenlijk de songtekst van: The Game-True Crime(remix). Reageren
Preddy Geplaatst: 21 november 2006 Rapport Geplaatst: 21 november 2006 (bewerkt) Kan het de volgende zijn? klikje True Crime Remix (Young West Edition)/The Game, Young Dre, Bishop, & Sixx John Bewerkt: 21 november 2006 door Preddy Reageren
-Badboy- Geplaatst: 23 november 2006 Rapport Geplaatst: 23 november 2006 Wie kan mij helpen met het vinden van een bepaald liedje. De tekst gaat ongeveer zo: I Wanna be a Hippy and i wanna get stoned. Mamamarihuana Ik heb het ergens een keer gehoord en ik vind een super lijp liedje. (eigenlijk moet hier nu de nieuwe peace ecmotion van Moonbeam komen ) Alvast Bedankt Reageren
gammie_ Geplaatst: 23 november 2006 Rapport Geplaatst: 23 november 2006 Ik wil graag weten of er een volledig nummer is van de serie ER in het begin hoor je altijd zo'n liedje, nou die wil ik graag weten Alvast Bedankt Reageren
Ice Banana Geplaatst: 23 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 november 2006 Wie kan mij helpen met het vinden van een bepaald liedje. De tekst gaat ongeveer zo: I Wanna be a Hippy and i wanna get stoned. Mamamarihuana Ik heb het ergens een keer gehoord en ik vind een super lijp liedje. (eigenlijk moet hier nu de nieuwe peace ecmotion van Moonbeam komen ) Alvast Bedankt Deze hier? Das die van TEchnohead-I wanna be a hippy Reageren
Preddy Geplaatst: 24 november 2006 Rapport Geplaatst: 24 november 2006 Ik wil graag weten of er een volledig nummer is van de serie ER in het begin hoor je altijd zo'n liedje, nou die wil ik graag weten Alvast Bedankt Ik betwijfel of er een volledige versie ervan is. Met wat zoekwerk heb ik gevonden dat het muziek is gecomponeerd door James Newton Howard, een wel bekende persoon. Omdat het apart is gemaakt voor ER lijkt het mij stug dat ze 3 minuten gaan maken als ze maar 50 seconden nodig hebben. Google kon verder namelijk ook niets vinden, qua titel ofzo. Reageren
gammie_ Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Geplaatst: 25 november 2006 Oke dan weet ik dat, toch bedankt voor het zoeken! Ik heb weer een nieuw nummer gehoord wil graag de zanger en het nummer weten. Het gaat zo: ''Maar ik geloof ik geloof ik geloof ik geloof ik geloof in jou en mij'' Alvast bedankt. Reageren
Preddy Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Geplaatst: 25 november 2006 Boudewijn de Groot - Avond Reageren
Juju Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Geplaatst: 25 november 2006 Weet iemand misschien hoe 't liedje heet uit de nieuwe reclame van Tony Hawk's Project 8? Is wel een woest liedje. Hij is vaker te zien op MTV, The Box of TMF. Reageren
gammie_ Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Geplaatst: 25 november 2006 Preddy: Dat is hem helaas niet, die gene die ik bedoel gaat als refrein 'letterlijk' zo: 'Maar ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof in jou en mij.' Reageren
Ice Banana Geplaatst: 25 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2006 Nee hoor,ik zit ook te zoeken maar ik kom alleen uit op Avond - Boudewijn De Groot Reageren
gammie_ Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Geplaatst: 25 november 2006 Excuses ik had niet goed gelezen Bedankt voor het zoeken! Groet gammie Reageren
XboxGta Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Geplaatst: 26 november 2006 Weet iemand hoe dit liedje noemt ? Klik! Alvast bedankt. XboxGta Reageren
Ice Banana Geplaatst: 26 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2006 (bewerkt) Dat is een remix van emperial march van de Star Wars reeks dacht ik DJ shadow. gotta be mishien? Bewerkt: 26 november 2006 door ICE BANANA Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.