Jump to content

''Hoe heet dit liedje?''

Recommended Posts

• Reacties 4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Preddy

172

• HerrieM

115

• Ice Banana

89

• Sandra

89

Geplaatst:

ik zou heel graag willen weten hoe dit numer heet. er staat wel bij:

Intro song to Green Street Hooligans.

It's been a few discutions about the name of the song.

Some say Only when i laugh by Ken Jones, other say Mind the gap (Matts flight).

Anyway here it is

maar met die info kan ik het nummer nog nergens vinden. weet iemand hoe het numer heet of waar ik het gratis kan krijgen?

het is het intro numer van Green Street Hooligans.

groeten martijn.

Geplaatst:
ik zou heel graag willen weten hoe dit numer heet. er staat wel bij:

Intro song to Green Street Hooligans.

It's been a few discutions about the name of the song.

Some say Only when i laugh by Ken Jones, other say Mind the gap (Matts flight).

Anyway here it is

maar met die info kan ik het nummer nog nergens vinden. weet iemand hoe het numer heet of waar ik het gratis kan krijgen?

het is het intro numer van Green Street Hooligans.

Na wat research heb ik het gevonden, het nummer is eigenlijk een beetje gemixt van Ken Jones' nummer. Dus het is wat speciaal gecomponeerd of ge'edit speciaal voor de film.

Het nummer heet dus, zoals je zag

Green Street Hooligans -Mind the Gap (Matt's Flight)

Het is dan ook te vinden op de CD dacht ik.

Ter bevestiging, de link:

> Klik <

Geplaatst:

jehy bedankt banana ik zit serieus al een paar weken met een klas genood te zoeken naar dat nummer.

op youtube ook al gevonden maar dan ik zware kut kwalietijd. nu heb ik er gratis de mp3 gedownload in top kwalietijd.

bedankt.

Geplaatst:

At your service, annytime :D

Nu ik er aan denk. Ik ben benieuwd wie me met deze kan helpen. Ik zoek een redelijk oud nummer. Oud, in de zin dat het nummer uit de jaren 90 komt. Ik denk niet dat het een echte hit was toen. Maar ik denk dat het wel redelijk bekend raakte toen. Als ik de clip nog vaag herinner is het zo dat er 4 of 5 mannen in witte of grijze maatpakken staan te zingen in de woestijn, of op een gebergte. En de camera vliegt telkens over hun. Het intro begint met een doedelzak eigenlijk en die houdt de toon in het hele lied. Ik denk zelfs dat ik het de vocals nog net herinner het hing zo ongeveer:

'Na na na hee na na na, na na na na na na naaaaaa...*Rap intro'

Annyway. Het is een erg bekend deuntje in ieder geval. Ik zoek dit lied ook al een aantal maanden.

Hoop dat iemand me kan helpen :D.

Geplaatst:

La tribu de dana - manau misschien?

In ieder geval oud, ik weet nog dat ik deze op TMF zag bij de Dag Top 5 met Nederlandse ondertiteling :7 .

Geplaatst:

Phoehee! Dat is hem. Mijn geheugen laat me echt in de steek. Ik zat echt erg verkeerd met mijn beschrijving en toch wist je hem te vinden! Ik dank u zeer Preddy ^_^ .

Geplaatst:

Ik was benieuwd of het intro liedje van The Daily Show ook een 'echt' liedje was, waar je dus een lange mp3 versie van hebt. Je kunt het hier beluisteren (12 t/m 25 sec).

Geplaatst: (bewerkt)

Ik kan het liedje niet vergelijken maar Wikipedia zegt dat het "Dog on Fire" van Bob Mould is.

Hier overigens de versie (cover) van dat lied die je er hoort.

Bewerkt: door Preddy
Ik kan het liedje niet vergelijken maar Wikipedia zegt dat het "Dog on Fire" van Bob Mould is.

Hier overigens de versie (cover) van dat lied die je er hoort.

Dankje. :)

Bewerkt: door Jay;

Ik zou graag willen weten hoe DIT LIEDJE heet, het nummer begint bij 5:56 en eindigt bij 8:50.

Alvast bedankt

:cya:

Bewerkt: door bassiebas6

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...