AXIO Geplaatst: 11 november 2008 Rapport Geplaatst: 11 november 2008 Hoe heet dit liedje?:Ik dacht 'I get knocked down' van Chumbawamba. Jepdankje Reageren
Preddy Geplaatst: 11 november 2008 Rapport Geplaatst: 11 november 2008 Officieel heet het liedje "Tubthumping" overigens. Reageren
GTA Monster Geplaatst: 12 november 2008 Rapport Geplaatst: 12 november 2008 Hoe heet het 2de liedje, dat begint op 0:42 Reageren
kees1991 Geplaatst: 12 november 2008 Rapport Geplaatst: 12 november 2008 ik zou heel graag willen weten hoe dit numer heet. er staat wel bij: Intro song to Green Street Hooligans. It's been a few discutions about the name of the song. Some say Only when i laugh by Ken Jones, other say Mind the gap (Matts flight). Anyway here it is maar met die info kan ik het nummer nog nergens vinden. weet iemand hoe het numer heet of waar ik het gratis kan krijgen? het is het intro numer van Green Street Hooligans. groeten martijn. Reageren
Ice Banana Geplaatst: 12 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2008 ik zou heel graag willen weten hoe dit numer heet. er staat wel bij:Intro song to Green Street Hooligans. It's been a few discutions about the name of the song. Some say Only when i laugh by Ken Jones, other say Mind the gap (Matts flight). Anyway here it is maar met die info kan ik het nummer nog nergens vinden. weet iemand hoe het numer heet of waar ik het gratis kan krijgen? het is het intro numer van Green Street Hooligans. Na wat research heb ik het gevonden, het nummer is eigenlijk een beetje gemixt van Ken Jones' nummer. Dus het is wat speciaal gecomponeerd of ge'edit speciaal voor de film. Het nummer heet dus, zoals je zag Green Street Hooligans -Mind the Gap (Matt's Flight) Het is dan ook te vinden op de CD dacht ik. Ter bevestiging, de link: > Klik < Reageren
kees1991 Geplaatst: 12 november 2008 Rapport Geplaatst: 12 november 2008 jehy bedankt banana ik zit serieus al een paar weken met een klas genood te zoeken naar dat nummer. op youtube ook al gevonden maar dan ik zware kut kwalietijd. nu heb ik er gratis de mp3 gedownload in top kwalietijd. bedankt. Reageren
Ice Banana Geplaatst: 12 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2008 At your service, annytime Nu ik er aan denk. Ik ben benieuwd wie me met deze kan helpen. Ik zoek een redelijk oud nummer. Oud, in de zin dat het nummer uit de jaren 90 komt. Ik denk niet dat het een echte hit was toen. Maar ik denk dat het wel redelijk bekend raakte toen. Als ik de clip nog vaag herinner is het zo dat er 4 of 5 mannen in witte of grijze maatpakken staan te zingen in de woestijn, of op een gebergte. En de camera vliegt telkens over hun. Het intro begint met een doedelzak eigenlijk en die houdt de toon in het hele lied. Ik denk zelfs dat ik het de vocals nog net herinner het hing zo ongeveer: 'Na na na hee na na na, na na na na na na naaaaaa...*Rap intro' Annyway. Het is een erg bekend deuntje in ieder geval. Ik zoek dit lied ook al een aantal maanden. Hoop dat iemand me kan helpen . Reageren
Preddy Geplaatst: 12 november 2008 Rapport Geplaatst: 12 november 2008 La tribu de dana - manau misschien? In ieder geval oud, ik weet nog dat ik deze op TMF zag bij de Dag Top 5 met Nederlandse ondertiteling . Reageren
Ice Banana Geplaatst: 12 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2008 Phoehee! Dat is hem. Mijn geheugen laat me echt in de steek. Ik zat echt erg verkeerd met mijn beschrijving en toch wist je hem te vinden! Ik dank u zeer Preddy . Reageren
Preddy Geplaatst: 13 november 2008 Rapport Geplaatst: 13 november 2008 Hoe heet het 2de liedje, dat begint op 0:42I treni di tozeur van Alice & Battiato Reageren
Jay; Geplaatst: 13 november 2008 Rapport Geplaatst: 13 november 2008 Ik was benieuwd of het intro liedje van The Daily Show ook een 'echt' liedje was, waar je dus een lange mp3 versie van hebt. Je kunt het hier beluisteren (12 t/m 25 sec). Reageren
Preddy Geplaatst: 13 november 2008 Rapport Geplaatst: 13 november 2008 (bewerkt) Ik kan het liedje niet vergelijken maar Wikipedia zegt dat het "Dog on Fire" van Bob Mould is. Hier overigens de versie (cover) van dat lied die je er hoort. Bewerkt: 13 november 2008 door Preddy Reageren
Jay; Geplaatst: 13 november 2008 Rapport Geplaatst: 13 november 2008 (bewerkt) Ik kan het liedje niet vergelijken maar Wikipedia zegt dat het "Dog on Fire" van Bob Mould is.Hier overigens de versie (cover) van dat lied die je er hoort. Dankje. Bewerkt: 13 november 2008 door Jay; Reageren
bassiebas6 Geplaatst: 13 november 2008 Rapport Geplaatst: 13 november 2008 (bewerkt) Ik zou graag willen weten hoe DIT LIEDJE heet, het nummer begint bij 5:56 en eindigt bij 8:50. Alvast bedankt Bewerkt: 13 november 2008 door bassiebas6 Reageren
De Stofzuiger Geplaatst: 13 november 2008 Rapport Geplaatst: 13 november 2008 @bassiebas6 Zo lang duurt het nummer niet eens Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.