NickyHendriks Geplaatst: 16 november 2008 Rapport Geplaatst: 16 november 2008 Hoe heet dat liedje dat in het begint met:do do do do do do do do do do do do do doooo, ofzoiets, Ik weet alleen iets met KISS ofzo Kiss met I was made for loving you THNX Mate! Reageren
lexus123 Geplaatst: 16 november 2008 Rapport Geplaatst: 16 november 2008 Hoe heet dat liedje dat in het begint met:do do do do do do do do do do do do do doooo, ofzoiets, Ik weet alleen iets met KISS ofzo Kiss met I was made for loving you THNX Mate! Die zit ook in GTASA. Reageren
PowerPats Geplaatst: 17 november 2008 Rapport Geplaatst: 17 november 2008 Ik zag een liedje van metallica op de tv maar ik weet niet meer hoe het heet. het was zo een videoclip met zo een arabier die autopech heeft en dat er dan amerikaanse soldaten komen die zo een vrouw met burka uit zo een auto willen krijgen. Naam van het liedje wordt heel erg gewaardeert Reageren
Preddy Geplaatst: 17 november 2008 Rapport Geplaatst: 17 november 2008 Metallica - The Day That Never Comes Reageren
Bigstijn Geplaatst: 19 november 2008 Rapport Geplaatst: 19 november 2008 Hey, Ik zoek dit keer een dom liedje , het deuntje gaat namelijk zo: Tieta tieta do do tieta tieta do, en dan verder, het is volgens mij een dj liedje wat een beetje techno met zich meeneemt. Ik heb dit deuntje al vaak zat gehoord, maar zou toch graag de naam willen weten. (Ik hoop trouwens niet dat het te moeilijk is) Thx alvast:). Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 19 november 2008 Rapport Geplaatst: 19 november 2008 Ik gok op Gigi D'Agostino - The Riddle. Reageren
Bigstijn Geplaatst: 19 november 2008 Rapport Geplaatst: 19 november 2008 Wow, dat liedje zat ook nog in mn achterhoofd, het is'm niet maar ik zocht die ook! Dus heel erg bedankt xD; hier ff beter: Ta, tatie tatie ta do do tieta tieta do.. Beter kan ik het echt niet xD. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 21 november 2008 Rapport Geplaatst: 21 november 2008 Aan 'tieta tuu' kunnen we natuurlijk moeilijk zien wat je bedoelt, maar ik gok op: Eiffel 65 - I'm blue Reageren
Jay; Geplaatst: 21 november 2008 Rapport Geplaatst: 21 november 2008 (bewerkt) Een tijdje geleden heb ik in dit topic een aanvraag gedaan om een liedje waarvan ik geen geluidsfragment had. Tot mijn grote verbazing kwam ik het liedje weer tegen toen ik laatst wat rondzapte op de tv. Hier kun je het fragment beluisteren. Klik even op de video 'So You Think You Can Dance 20-11-2008', het liedje wordt vervolgens afgespeeld van 6:35 tot 7:10. Bewerkt: 21 november 2008 door Jay; Reageren
TomHagen Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 Een tijdje geleden heb ik in dit topic een aanvraag gedaan om een liedje waarvan ik geen geluidsfragment had. Tot mijn grote verbazing kwam ik het liedje weer tegen toen ik laatst wat rondzapte op de tv. Hier kun je het fragment beluisteren. Klik even op de video 'So You Think You Can Dance 20-11-2008', het liedje wordt vervolgens afgespeeld van 6:35 tot 7:10. The Cure - Close to me. Reageren
Jay; Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 Een tijdje geleden heb ik in dit topic een aanvraag gedaan om een liedje waarvan ik geen geluidsfragment had. Tot mijn grote verbazing kwam ik het liedje weer tegen toen ik laatst wat rondzapte op de tv. Hier kun je het fragment beluisteren. Klik even op de video 'So You Think You Can Dance 20-11-2008', het liedje wordt vervolgens afgespeeld van 6:35 tot 7:10. The Cure - Close to me. Kijk, die zocht ik al een hele tijd. Ontzettend bedankt. Reageren
Sandra Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 Ik was gisteravond op een feestje en daar hoorde ik een nummer waarvan ik nu op zoek ben naar de artiest & titel ervan. Ik vond het echt typisch feest-muziek. Het was volgens mij Nederlandstalig.] Ik kan me geen tekst ervan herinneren. Het enige dat me bij is gebleven is de dit: Ooooooooo ho ho hoooooooooooo hooooooooo hoooooooo ho ho hooooooooooo (wat erg ) Maar onder dat stukje zat een rock-achtige beat (drums/gitaar). Ik hoop iemand dit herkent. Alvast bedankt! Reageren
Preddy Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 Origineel is het denk ik Pennywise - Bro Hymn. Gecoverd in het Nederlands door Melrose, getiteld "O". Reageren
Sandra Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 Origineel is het denk ik Pennywise - Bro Hymn. Gecoverd in het Nederlands door Melrose, getiteld "O". Je bent geweldig! Dankjewel! Reageren
Gta-killer Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 Origineel is het denk ik Pennywise - Bro Hymn. Gecoverd in het Nederlands door Melrose, getiteld "O". Je bent geweldig! Dankjewel! Wat een luie leden tegenwoordig, half jaartje terugzoeken in dit topic en je hebt zo het antwoord.. Ik zoek een nummer wat bij carnaval paar keer werdt gedraaid.De een deel wat ik er van ken gaat zoiets: woooooo wo wo wo [korte rust] wooo ho ho ho [herhaald paar keer] dat is dus deel van liedje wat ook vaker in liedje voorkomt. Ik heb de tekst in google ingetypt maar kreeg alleen maar andere liedjes... alvast bedankt, Gta-killer Waarschijnlijk een (Nederlandse) rip van Pennywise - Bro Hymn. . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.