NickyHendriks Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Geplaatst: 23 november 2008 Origineel is het denk ik Pennywise - Bro Hymn. Gecoverd in het Nederlands door Melrose, getiteld "O". Je bent geweldig! Dankjewel! Wat een luie leden tegenwoordig, half jaartje terugzoeken in dit topic en je hebt zo het antwoord.. Ik zoek een nummer wat bij carnaval paar keer werdt gedraaid.De een deel wat ik er van ken gaat zoiets: woooooo wo wo wo [korte rust] wooo ho ho ho [herhaald paar keer] dat is dus deel van liedje wat ook vaker in liedje voorkomt. Ik heb de tekst in google ingetypt maar kreeg alleen maar andere liedjes... alvast bedankt, Gta-killer Waarschijnlijk een (Nederlandse) rip van Pennywise - Bro Hymn. . Maar wie gaat nou een half jaar terug zoeken? Als je het ook gewoon even kan vragen Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Geplaatst: 23 november 2008 Weet iemand het liedje dat ze gebruiken voor de reclame van Qmusic met die opblaasbare poppen? Reageren
Gta-killer Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Geplaatst: 23 november 2008 Weet iemand het liedje dat ze gebruiken voor de reclame van Qmusic met die opblaasbare poppen? Coldplay - Viva La Vida? Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Geplaatst: 23 november 2008 Weet iemand het liedje dat ze gebruiken voor de reclame van Qmusic met die opblaasbare poppen? Coldplay - Viva La Vida? *Filmpje* Ja, dat is hem! Bedankt Gta-killer Reageren
Sandra Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Geplaatst: 23 november 2008 Origineel is het denk ik Pennywise - Bro Hymn. Gecoverd in het Nederlands door Melrose, getiteld "O". Je bent geweldig! Dankjewel! Wat een luie leden tegenwoordig, half jaartje terugzoeken in dit topic en je hebt zo het antwoord.. Maar hoe moet ik zoeken in 145-pagina's tellend topic naar een nummer waarvan ik de titel en artiest niet weet... Tis net alsof je in een bibliotheek op zoek gaat naar een boek waarvan je niet weet hoe die heet en wie het geschreven heeft... Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 24 november 2008 Rapport Geplaatst: 24 november 2008 hey ik zoek een liedje beetje uit 1980 t/m 2000 en het gaat ongeveer zo popup the byo ofzo? khoorde het op radio veronica. Reageren
tjoef Geplaatst: 25 november 2008 Rapport Geplaatst: 25 november 2008 hey ik zoek een liedje beetje uit 1980 t/m 2000 en het gaat ongeveer zo popup the byo ofzo? khoorde het op radio veronica. Waarschijnlijk deze!?: MARRS - Pump Up The Volume Ik dacht ook dat ze iets zeiden van pump up the bayou ofzo, maar het blijkt dat ze pump up the volume zeggen Reageren
Mythbuster Geplaatst: 25 november 2008 Rapport Geplaatst: 25 november 2008 (bewerkt) Ik hoorde/zag vanochtend een liedje op TMF van Justin Timberlake, en ik weet niet of hij nieuw of oud is, maar ik had hem nog nooit gehoord in ieder geval. In de clip staat Justin op een podium te zingen, en ergens bij het begin komt er een vrouw naar voren in, dacht ik, een rode jurk. Heb heel YouTube en Google al afgezocht, maar ik kan niets vinden. Ik kan me ook totaal niet meer herinneren hoe het nummer gaat . Iemand enig idee? Bedankt alvast @TomHagen hieronder: Bedankt man! Dat is hem inderdaad . Bewerkt: 3 december 2008 door Mythbuster Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 25 november 2008 Rapport Geplaatst: 25 november 2008 ja dat is hem tjoef danke. het lijkt inderdaad dat ze pump up the bayou zeggen net als bij i'm blue daar kun je ook verstaaan if i was green i would die enzo. Reageren
TomHagen Geplaatst: 25 november 2008 Rapport Geplaatst: 25 november 2008 Ik hoorde/zag vanochtend een liedje op TMF van Justin Timberlake, en ik weet niet of hij nieuw of oud is, maar ik had hem nog nooit gehoord in ieder geval. In de clip staat Justin op een podium te zingen, en ergens bij het begin komt er een vrouw naar voren in, dacht ik, een rode jurk. Heb heel YouTube en Google al afgezocht, maar ik kan niets vinden. Ik kan me ook totaal niet meer herinneren hoe het nummer gaat . Iemand enig idee? Bedankt alvast Waarschijnlijk 'Señorita': http://www.youtube.com/watch?v=3Ujk_mDYpBo...feature=related Reageren
X-Qyeh Geplaatst: 26 november 2008 Rapport Geplaatst: 26 november 2008 Ik zoek al een tijdje een bepaald nummer.. Ik denk het dat moeilijk wordt om te vinden. Ik denk dat het in de jaren 70/80 gemaakt is. Het heeft een beetje een Afrikaans drum eronder. (Teminste zo vind ik het klinken ) Het lijkt af en toe een beetje alsof er manoemnamanoem gezongen wordt. Er zit ook een gitaarsolo in. Ik hoorde het een keer in de auto en weet echt niet welk nummer het is. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 26 november 2008 Rapport Geplaatst: 26 november 2008 (bewerkt) Ik heb een heel vaag vermoeden... Safri Duo - Played-A-Live Ik denk eerlijk gezegd niet dat dit het is, maar goed... Bewerkt: 26 november 2008 door Silverbyte Reageren
Preddy Geplaatst: 26 november 2008 Rapport Geplaatst: 26 november 2008 Afrikaanse drums, ik moet het toch proberen: Toto - Africa Reageren
Wanted Geplaatst: 26 november 2008 Rapport Geplaatst: 26 november 2008 Hey, Weet iemand hoe het eerste liedje van deze video heet? Let niet op wat er in de video gebeurt . Alvast bedankt! MVG, Wanted Reageren
Twister24 Geplaatst: 26 november 2008 Rapport Geplaatst: 26 november 2008 jajajajaja!!!! Bombfunk MC's - Freestyler Zeker weten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.