Wanted Geplaatst: 26 november 2008 Rapport Geplaatst: 26 november 2008 jajajajaja!!!!Bombfunk MC's - Freestyler Zeker weten Ja, dat was hem. Bedankt! Reageren
X-Qyeh Geplaatst: 26 november 2008 Rapport Geplaatst: 26 november 2008 Niet Toto - Africa of Safri Duo - Played a Live. Zijn beide wel heel erg goede nummers vind ik! Een paar woorden die ik wist te verstaan in het nummer dat ik bedoel zijn: 'Woohoo Wakkitheeman'. Klinkt raar, maar ergens kon ik het wel verstaan. Het is geen dance of iets dergelijks. Een beetje afrikaans, maar ook een beetje in de richting van dat nummer van Toto... Zou het echt totaal niet weten.. Maar wil graag weten welk nummer. Reageren
tjoef Geplaatst: 27 november 2008 Rapport Geplaatst: 27 november 2008 (bewerkt) Niet Toto - Africa of Safri Duo - Played a Live. Zijn beide wel heel erg goede nummers vind ik! Een paar woorden die ik wist te verstaan in het nummer dat ik bedoel zijn: 'Woohoo Wakkitheeman'. Klinkt raar, maar ergens kon ik het wel verstaan. Het is geen dance of iets dergelijks. Een beetje afrikaans, maar ook een beetje in de richting van dat nummer van Toto... Zou het echt totaal niet weten.. Maar wil graag weten welk nummer. 2 opties voor mij: Wes -Alane En de andere waar ik aan dacht is Sunchyme van Dario G, maar dat betwijfel ik. @hieronder: Gaarne gedaan Bewerkt: 28 november 2008 door tjoef Reageren
X-Qyeh Geplaatst: 28 november 2008 Rapport Geplaatst: 28 november 2008 (bewerkt) Tjoef ik ben je heel erg dankbaar!! Je geeft me niet het juiste nummer, maar wel de juiste artiest. Namelijk Wes. Ik keek dus bij die video die jij mij gaf bij Related Video's, daar zag ik Wes- Awa Awa staan. Die stem leek d'r namelijk heel erg op. Ik had mijn vader ook nog gevraagd zijn hele muzieklijst uit de "oude" jaren te gaan doorkijken.. Maar ook hij kon het niet vinden.. Ik deed het nog een beetje na, maar dat lukte ook niet. In iedergeval heel erg bedankt! Deze bedoelde ik: Heb hem ook nog ergens zien te downloaden, was namelijk lastig te vinden. ;P Bewerkt: 28 november 2008 door X-Qyeh Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 28 november 2008 Rapport Geplaatst: 28 november 2008 (bewerkt) Weet iemand hoe dat liedje heet in de South Park aflevering Major Boobage (12) op het moment dat je stoned/high worden? De aflevering is hier te zien. Alvast bedankt. http://www.megavideo.com/?v=OALTGX5W Update: Even een betere link aan het zoeken. De bovenstaande is met franse ondertieteling, en ik haat frans. De betere link is hier. http://allsp.com/l.php?id=e170 Bewerkt: 28 november 2008 door warrock_123_321 Reageren
Preddy Geplaatst: 28 november 2008 Rapport Geplaatst: 28 november 2008 (bewerkt) Volgende keer aub even een tijd geven wanneer het fragment te horen is. Da's dus 2:25, waar je het lied Don Felder - Heavy Metal (Takin' a Ride) hoort. Bewerkt: 28 november 2008 door Preddy Reageren
mattert Geplaatst: 29 november 2008 Rapport Geplaatst: 29 november 2008 ik heb laatse tijd het een paar keer gehoord en ik wil graag weten heo dit lied heet Omschijving: op het begin hoor je iemand "Tony Montana" zeggen, en dan hoor je " ba dapadapa da ba da bababa" en dan soms zoon stukje tekst maar niet n het nederlands maar in het frans ofzo (weet niet zeker) ik heb al gezocht op Tony montana maar daar kon ik niks vinden. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 29 november 2008 Rapport Geplaatst: 29 november 2008 (bewerkt) Hele lange tijd geleden was er op televisie een programma genaamd "Het Lab", waarin in de 1e aflevering een nummer te horen was, waar ik nog steeds niet achter ben hoe die nou heet Hier is de film te bekijken. Het gezochte nummer begint bij 16:57 t/m 17:24 op de achtergrond waarna het na tijdje stopt en er een ander nummer begint (die is het niet). Na dat nummer gaat hij weer verder met het vorige nummer (het nummer wat ik dus zoek). Dat nummer begint weer op 17:37 t/m 17:51. Weet iemand dit nummer? Bewerkt: 29 november 2008 door Kai-ShockWave Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 29 november 2008 Rapport Geplaatst: 29 november 2008 Kai, ik denk zelf dat het een lied van de Killers zou kunnen zijn zoals Human misschien... mattert: Bedoel je niet Push It To The Limit? Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 29 november 2008 Rapport Geplaatst: 29 november 2008 Volgende keer aub even een tijd geven wanneer het fragment te horen is. Da's dus 2:25, waar je het lied Don Felder - Heavy Metal (Takin' a Ride) hoort. Heel erg bedankt Preddy! Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 29 november 2008 Rapport Geplaatst: 29 november 2008 Weet iemand welk liedje je hier hoort op de achtergrond: Reageren
Sandra Geplaatst: 29 november 2008 Rapport Geplaatst: 29 november 2008 (bewerkt) Weet iemand welk liedje je hier hoort op de achtergrond: The Who - Who Are You? Bewerkt: 29 november 2008 door =>Sandra<= Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 29 november 2008 Rapport Geplaatst: 29 november 2008 Kai, ik denk zelf dat het een lied van de Killers zou kunnen zijn zoals Human misschien... Past wel idd erg bij de muziekstyle van The Killers. Heb wat cd's afgeluisterd op internet alleen daar zit hij niet tussen. Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 Of het is natuurlijk Coldplay... Misschien daar iets bij misschien Lovers of Japan, ik zou het niet weten, maar Coldplay kan het ook wel zijn.. Reageren
gammie_ Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Geplaatst: 1 december 2008 Ik zoek een bekend nummer (Nederlands) het refrein gaat zo ''Hou je hoofd koel met alles wat je doet ....''. Kent iemand de titel en zanger? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.