-->nick<-- Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Geplaatst: 1 december 2008 Ik zoek een bekend nummer (Nederlands) het refrein gaat zo ''Hou je hoofd koel met alles wat je doet ....''. Kent iemand de titel en zanger? Ik ken het nummer zelf niet maar hier staat dat hij Hou je hoofd cool heet van cool, maar ik neem aan dat je deze bedoelt Reageren
Preddy Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Geplaatst: 1 december 2008 Heb je uberhaupt een serieuze poging gedaan om dat lied te vinden? 't Is Cool! - “Hou je hoofd Cool”. Reageren
gammie_ Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Geplaatst: 1 december 2008 Heb je uberhaupt een serieuze poging gedaan om dat lied te vinden? 't Is Cool! - “Hou je hoofd Cool”. Nee daar ben ik te lui voor Reageren
keessie Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Geplaatst: 1 december 2008 hey ben tevergeefs wezen zoeken naar een liedje. het is een beetje eentonig en komt vaak het woord trinity ofziets in voor en ook wel folosofi(let niet op de spelling daarom kon ik het niet vinden) verder heb ik nog een zinnetje onthouden(nou ja ongeveer dan) iets met you lost my key je hoort hem wel regelmatig op de radio hopelijk weet iemand hem grz Reageren
Silverbyte Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Geplaatst: 1 december 2008 heyben tevergeefs wezen zoeken naar een liedje. het is een beetje eentonig en komt vaak het woord trinity ofziets in voor en ook wel folosofi(let niet op de spelling daarom kon ik het niet vinden) verder heb ik nog een zinnetje onthouden(nou ja ongeveer dan) iets met you lost my key je hoort hem wel regelmatig op de radio hopelijk weet iemand hem grz Dat is Guru Josh Project - Infinity 2008 Reageren
keessie Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Geplaatst: 1 december 2008 jaaaaah bedankt he grz Reageren
Follow Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Geplaatst: 5 december 2008 Wie weet wie die zanger is die je ziet rond 4:30 in het volgende filmpje? Reageren
Preddy Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 (bewerkt) Dat is Ed Robertson. Bewerkt: 6 december 2008 door Preddy Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 Ik kijk vaak Gamekings, maar als de aftiteling komt, wordt er ook zo'n vet muziekje afgespeelt. Weet iemand hoe dat nummer heet? BvD Reageren
tjoef Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 Misschien volgend: Jay Z - Early this morning Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Geplaatst: 7 december 2008 (bewerkt) Vastberaden en Vastbesloten om een liedje te vinden is altijd goed ik was een heel stuk aan het typen toen ik opeens het liedje vond door het helpen van youtube zelf. Vangelis - conquest of paradise (hadden jullie dan moeten zoeken) Dit luisterde mijn vader wel eens. En hij is 7 jaar geleden overleden en nu heb ik het liedje weer. en kan ik weer een wegpinken. Dus Bedankt Topic voor de vastbeslotenheid PS : heb de topic nog nageplozen het filmpje van zidane op pagine een lied me goed lachen. Bewerkt: 7 december 2008 door Sa_bulldog Reageren
Fedmas Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Geplaatst: 11 december 2008 (bewerkt) Heuy, Hoe heten deze 2? het eerste, en op 5.10 is er weer een 2e. Bedankt, Fedmas @hieronder!: tnx, hardstikke! Bewerkt: 11 december 2008 door fedmas Reageren
Sandra Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Geplaatst: 11 december 2008 (bewerkt) Heuy,Hoe heten deze 2? het eerste, en op 5.10 is er weer een 2e. 1e = Welcome To The Black Parade 2e = Famous Last Words. Beiden van de band: My Chemical Romance Bewerkt: 11 december 2008 door =>Sandra<= Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Geplaatst: 11 december 2008 ****Late reactie* Nee, het was iets zoals dit. Tiem tiem tiem tiem tiediemtiem tiediemtiem tiediemtiem En dan nog iets met Niggaz ofzoiets. Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 12 december 2008 Rapport Geplaatst: 12 december 2008 Hoe heet dit eerste hele liedje? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.