K.O. Geplaatst: 12 december 2008 Rapport Geplaatst: 12 december 2008 Hoe heet dit eerste hele liedje? Kijk eerst eens wat beter rond voor je post. Bij de informatie bij je filmpje staat heel duidelijk:The music: Moby - Porcelain and Moby - Extreme Ways Lijkt me een inkoppertje dus... Reageren
mattert Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Geplaatst: 13 december 2008 ik heb een liedje maar i kweet de naam er niet van, dit lied is een hardcore remix maar ik zoek de normale zonder een remix ofzo hier is het filmpje: Reageren
X-Qyeh Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Geplaatst: 13 december 2008 (bewerkt) @Ottoman47 Dat nummer is Moby - Porcelain. Ik heb het zelf ooit eens gevonden toen ik zocht naar remixes van Clubbed to Death. Moby - Porcelain EDIT: Sorry, ik zag niet dat iemand anders al had gereageerd op Ottoman47. :$ Bewerkt: 13 december 2008 door X-Qyeh Reageren
Preddy Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Geplaatst: 13 december 2008 ik heb een liedje maar i kweet de naam er niet van,Carmina Burana, kon je ook wel vinden in de comments aldaar. Zulke remixen hebben vaak gewoon dezelfde titel als het origineel. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 15 december 2008 Rapport Geplaatst: 15 december 2008 Ik weet niet hoe het heet en wie het zingt, maar het was een zomerhit van een paar jaar geleden en gaat zo: Mia hi, mia ho, mia haha. Zoiets. Weet iemand waar ik die kan vinden? Op youtube lukt het niet. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 15 december 2008 Rapport Geplaatst: 15 december 2008 Nee. Het waren jongens uit zo'n oosters land. Reageren
The Wizard Geplaatst: 15 december 2008 Rapport Geplaatst: 15 december 2008 Ik weet niet hoe het heet en wie het zingt, maar het was een zomerhit van een paar jaar geleden en gaat zo:Mia hi, mia ho, mia haha. Zoiets. Weet iemand waar ik die kan vinden? Op youtube lukt het niet. Deze O-Zone - Dragostea Din Tei of deze Haiducii - Dragostea din tei Reageren
.Senne Geplaatst: 15 december 2008 Rapport Geplaatst: 15 december 2008 (bewerkt) getver, ik weet wat je bedoelt Bierbuikje, alleen kan ik niet op de naam komen. De titel is trouwens iets a la 'maliahie'. maar als je dat bij google intypt.. EDIT: The Wizard heeft het juist Bewerkt: 15 december 2008 door senneken Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 15 december 2008 Rapport Geplaatst: 15 december 2008 Ik weet niet hoe het heet en wie het zingt, maar het was een zomerhit van een paar jaar geleden en gaat zo:Mia hi, mia ho, mia haha. Zoiets. Weet iemand waar ik die kan vinden? Op youtube lukt het niet. Deze O-Zone - Dragostea Din Tei of deze Haiducii - Dragostea din tei Heel erg bedankt! Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 15 december 2008 Rapport Geplaatst: 15 december 2008 weet iemand hoe dit liedje heet? Reageren
Berrus Geplaatst: 15 december 2008 Rapport Geplaatst: 15 december 2008 weet iemand hoe dit liedje heet? LACUNA COIL - Enjoy the Silence Origineel is van Depeche Mode Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Geplaatst: 16 december 2008 dat is hem dankje. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 17 december 2008 Rapport Geplaatst: 17 december 2008 ****Late reactie* Nee, het was iets zoals dit. Tiem tiem tiem tiem tiediemtiem tiediemtiem tiediemtiem En dan nog iets met Niggaz ofzoiets. Iemand nog, hij werd gisteren bij de aftiteling van Gamekings afgespeeld. Reageren
GTA Monster Geplaatst: 17 december 2008 Rapport Geplaatst: 17 december 2008 http://nl.youtube.com/watch?v=TSGjJWtQR6Y&...re=channel_page dat van echt niet, eerlijk niet.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.