Nstyle08Z Geplaatst: 17 december 2008 Rapport Geplaatst: 17 december 2008 Kan er mij misschien iemand zeggen hoe het muziekje heet van het begin van dat filmpje? Reageren
Platypus Geplaatst: 17 december 2008 Rapport Geplaatst: 17 december 2008 Kan er mij misschien iemand zeggen hoe het muziekje heet van het begin van dat filmpje? The Boggs - Arm In Arm (Shy Child Mix) Reageren
Nstyle08Z Geplaatst: 17 december 2008 Rapport Geplaatst: 17 december 2008 Kan er mij misschien iemand zeggen hoe het muziekje heet van het begin van dat filmpje? The Boggs - Arm In Arm (Shy Child Mix) Dankje. ^^ Reageren
Lil-Jacob Geplaatst: 18 december 2008 Rapport Geplaatst: 18 december 2008 Ik zoek een soort Dance of House muziekje Ik heb me laten vertellen dat het van Dopeisnope is, en het heeft iets weg van een 'motorzaag' het gaat ongeveer zo: tututu du du du, tututu du du du, tutututudu tututududu huhu tududu Reageren
Gta-killer Geplaatst: 19 december 2008 Rapport Geplaatst: 19 december 2008 (bewerkt) Deze lijkt mij het meest logisch.. Gregor Salto & Chuckie - Toys Are Nuts Anders heel misschien deze? Rehab - markerstift Of CrazyFunkyStyle - The Partysquad Het heet trouwens nope is dope Trouwens, als het geen van deze 2 is, wordt er gezongen/gepraat in het lied of niet? want bijna ieder nopeisdope lied gaat tutu tuu tu tu ofzo, dus dan is het moeilijk te vinden.. Bewerkt: 19 december 2008 door Gta-killer Reageren
GTA Monster Geplaatst: 20 december 2008 Rapport Geplaatst: 20 december 2008 http://nl.youtube.com/watch?v=TSGjJWtQR6Y&...re=channel_pagedat van echt niet, eerlijk niet.. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 20 december 2008 Rapport Geplaatst: 20 december 2008 Weet iemand hoe het volgende liedje heet. ''Its going down, The logical progression on the timeline. Te separation narrowed down to a fineline. To blur the edge so they blend together propely......'' Er zit een soort rapbeat en hevige gitaarmuziek in. De stem komt mij wel bekend voor, Misschien is het een band waarna ik vaker heb geluisterd. Dat zijn onder andere : Linkin Park, Less then Jake, En nog wat rapmuziek. Reageren
QuaZ Geplaatst: 20 december 2008 Rapport Geplaatst: 20 december 2008 (bewerkt) Weet iemand hoe het volgende liedje heet.''Its going down, The logical progression on the timeline. Te separation narrowed down to a fineline. To blur the edge so they blend together propely......'' Er zit een soort rapbeat en hevige gitaarmuziek in. De stem komt mij wel bekend voor, Misschien is het een band waarna ik vaker heb geluisterd. Dat zijn onder andere : Linkin Park, Less then Jake, En nog wat rapmuziek. Linkin park - It's going down http://www.youtube.com/watch?v=zm6EAjOM9M0 Fort minor heeft er ook nog een cover van =] Bewerkt: 20 december 2008 door QuaZ Reageren
keessie Geplaatst: 20 december 2008 Rapport Geplaatst: 20 december 2008 hey ik zoek dit liedje soort van monniken zingen het. in het midden komen gitaren erbij de tekst lijkt een beetje zo. andremon, andremon glory, i set a moelia. dit kan ik ervan verstaan ik hoop dat iemand het kent grz Reageren
Sandra Geplaatst: 20 december 2008 Rapport Geplaatst: 20 december 2008 (bewerkt) hey ik zoek dit liedjesoort van monniken zingen het. in het midden komen gitaren erbij Misschien dat je deze bedoeld: Era - Ameno: Bewerkt: 20 december 2008 door =>Sandra<= Reageren
Gta-killer Geplaatst: 20 december 2008 Rapport Geplaatst: 20 december 2008 (bewerkt) Iemand die naam van dit house nummer weet? Beetje slechte kwaliteit opname.. EDIT: gevonden. Bewerkt: 22 december 2008 door Gta-killer Reageren
keessie Geplaatst: 20 december 2008 Rapport Geplaatst: 20 december 2008 Misschien dat je deze bedoeld:Era - Ameno: -filmpje- ja bedankt dat is hem grz Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 (bewerkt) Ik heb het liedje, maar kan de lyrics niet vinden. Het is een liedje van Kaye Styles, upside down. Kaye Styles is ook die gast van PrisonBreak Anthem. Ik wil de lyrics van dit nummer; Bewerkt: 22 december 2008 door Nemean^inf Reageren
Follow Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 Op Discovery is een reclame voor die Tornado Proof competitie van hun. Er is dan 1 reclame waarin je alleen beelden ziet van mensen die het doen en een achtergrondliedje. Hoe heet dat liedje? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.