Dieko Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Geplaatst: 24 december 2008 hey ik zoek dit liedjesoort van monniken zingen het. in het midden komen gitaren erbij Misschien dat je deze bedoeld: Era - Ameno: DEZE LIEDJE zocht ik al heel lang! Mijn onderbuurman speelt hem wekelijks af en ik wou graag weten hoe het leidje heette. Heel erg bedankt! Reageren
XiPE Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Geplaatst: 24 december 2008 Bij 1:00 is er een liedje dat volgens mij ook in films wordt gebruikt, maar ik zou niet weten hoe het heet. Het is wel zeer moeilijk om te horen omdat het publiek heel de tijd aan het roepen is. Reageren
Gta-killer Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Geplaatst: 24 december 2008 (bewerkt) Lol is dat belgische versie van x-factor ofzo.. Maar het lied heet O Fortuna van Carl Orf, misschien is het een remake ervan, moet je maar eens zoeken. Haha 3 seconde te laat Ice Bewerkt: 24 december 2008 door Gta-killer Reageren
Ice Banana Geplaatst: 24 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2008 Bij 1:00 is er een liedje dat volgens mij ook in films wordt gebruikt, maar ik zou niet weten hoe het heet. Het is wel zeer moeilijk om te horen omdat het publiek heel de tijd aan het roepen is. Volume verlagen svp.. Carl Orff - Carmina Burana Reageren
RS-modder Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Geplaatst: 26 december 2008 Hoe het dit liedje ? Reageren
BaasB Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Geplaatst: 26 december 2008 Hoe het dit liedje ? Evanescence - Bring Me To Life, je weet togh. Reageren
Hackman Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Geplaatst: 26 december 2008 Weet iemand artiest + nummer van de Intro van CSI: New York? Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Geplaatst: 26 december 2008 Baba O'Riley of Won't Get Fooled Again van The Who. Het is één van de twee. Reageren
Sandra Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Geplaatst: 26 december 2008 Baba O'Riley of Won't Get Fooled Again van The Who. Het is één van de twee. Ja, die eerste Baba O'Riley. http://nl.youtube.com/watch?v=-4k4r41a0NQ Reageren
Hackman Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Geplaatst: 26 december 2008 (bewerkt) Baba O'Riley of Won't Get Fooled Again van The Who. Het is één van de twee. Ja, die eerste Baba O'Riley.http://nl.youtube.com/watch?v=-4k4r41a0NQ Beiden bedankt, ook bedankt dat jullie het zo snel wisten! Prettige feestdagen en een gelukkig nieuw jaar trouwens! Bewerkt: 26 december 2008 door Hackman Reageren
Daan007 Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Geplaatst: 30 december 2008 Weet iemand het nummer dat in de nieuwe reclame van Audi (geloof ik) gedraaid word? Je weet wel, die reclame met dat getekende mannetje dat uit een doos komt en van die doos een auto maakt. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Geplaatst: 30 december 2008 (bewerkt) Weet iemand het nummer dat in de nieuwe reclame van Audi (geloof ik) gedraaid word? Je weet wel, die reclame met dat getekende mannetje dat uit een doos komt en van die doos een auto maakt. Volgens de omschrijving heet het nummer "Woody Guthrie - Car Song". Mvg, Flitskikker @Hieronder: Graag gedaan xD Bewerkt: 30 december 2008 door Flitskikker Reageren
Follow Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Geplaatst: 30 december 2008 Op Discovery is een reclame voor die Tornado Proof competitie van hun. Er is dan 1 reclame waarin je alleen beelden ziet van mensen die het doen en een achtergrondliedje. Hoe heet dat liedje? Iemand? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.