Gta-killer Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Geplaatst: 1 januari 2009 Op Discovery is een reclame voor die Tornado Proof competitie van hun. Er is dan 1 reclame waarin je alleen beelden ziet van mensen die het doen en een achtergrondliedje. Hoe heet dat liedje? Iemand? Bedoel jij dit nummer? Ik weet naam niet maar zo is het misschien makkelijker voor anderen om te zoeken Reageren
Follow Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Geplaatst: 1 januari 2009 Op Discovery is een reclame voor die Tornado Proof competitie van hun. Er is dan 1 reclame waarin je alleen beelden ziet van mensen die het doen en een achtergrondliedje. Hoe heet dat liedje? Iemand? Bedoel jij dit nummer? Ik weet naam niet maar zo is het misschien makkelijker voor anderen om te zoeken Nee, dat is hem niet. Het is wel van dezelfde wedstrijd. Maar in het reclame filmpje wat ik bedoel praat er niemand. Je ziet dan alleen beelden en hoort het achtergrond liedje. Dat achtergrond liedje wil ik dus weten. Maar deze reclame spot is het dus niet. Maar een andere. Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Geplaatst: 2 januari 2009 Weet iemand hoe het volgende nummer heet? Het begint op 0:33 Let op want het nummer gaat plotsling over in een ander nummers als hij de badkamer in gaat. Reageren
Galiorix Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Geplaatst: 2 januari 2009 (bewerkt) Ik was benieuwt wat het eerste liedje is in dit filmpje van Top Gear. Bewerkt: 4 januari 2009 door Galiorix Reageren
Evan Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Geplaatst: 2 januari 2009 Weet iemand hoe het volgende nummer heet? Het begint op 0:33 Let op want het nummer gaat plotsling over in een ander nummers als hij de badkamer in gaat. Titel: People = Shit Artiest: Slipknot Album: Lowa Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Geplaatst: 2 januari 2009 Weet iemand hoe het volgende nummer heet? Het begint op 0:33 Let op want het nummer gaat plotsling over in een ander nummers als hij de badkamer in gaat. Titel: People = Shit Artiest: Slipknot Album: Lowa Bedankt. Dat is hem! _O_ _O_ + rep Oeps, kan niet. Dit is geen vBullittin. Reageren
Venzio Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Geplaatst: 2 januari 2009 Ik weet niet over er wat dart kijkers zijn? Maar het gaat over als het break is of iets. Zo van ''Tudududud tudududu''. Die heb ik nodig voor een filmpje. Reageren
Nissan Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Geplaatst: 2 januari 2009 k zoek het liedje dat voorkomt in de nieuwe reclame van Cola Light, meer omschreven is niet meer mogelijk. Reageren
Sandra Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 (bewerkt) k zoek het liedje dat voorkomt in de nieuwe reclame van Cola Light,meer omschreven is niet meer mogelijk. Ik weet niet of je dezelfde reclame bedoeld, maar ik zocht laatst ook een liedje uit een nog niet zo'n oude Coca Cola Light reclame. Het bleek toen om "Fascination" van Alphabeat te gaan: Misschien dat je deze bedoelde? Bewerkt: 3 januari 2009 door =>Sandra<= Reageren
Ice Banana Geplaatst: 3 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 (bewerkt) Ik zag gisteren de DVD van The Mummy, Tomb of the en nog wat.. Maar daar gaat het even niet over. Tijdens de trailer voorstukjes bleef ik even kijken naar die van Frost / Nixon. En daar speelt een liedje af, op ongeveer 1:00. Weet er iemand hoe dit heet? Ik zoek het overigens al een tijdje, maar kan het echt nergens in thuisbrengen.. Hieronder; Hééél erg bedankt! Bewerkt: 4 januari 2009 door Ice Banana Reageren
Wesley Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 (bewerkt) Volgens mij is dat: The Who - Baba O'Riley --------------------------------------------------------------- Heeft iemand enig idee van wie dit nummer is: Bewerkt: 4 januari 2009 door Wesley_GTA Reageren
Nissan Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Geplaatst: 5 januari 2009 Goed gevonden Zoek er weer een Het liedje gaat over een spook dat in het Wilde Westen een stadje behekst. Dan komt de band het spook verjagen. Zo gaat de clip. Verder zou ik het niet weten. Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 6 januari 2009 Rapport Geplaatst: 6 januari 2009 Goed gevonden Zoek er weer een Het liedje gaat over een spook dat in het Wilde Westen een stadje behekst. Dan komt de band het spook verjagen. Zo gaat de clip. Verder zou ik het niet weten. Hoe oud is het nummer? En is het ook een wild west achter nummer?? Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Geplaatst: 7 januari 2009 Weet iemand het nummer dat gisteren werd gedraaid in de aftiteling van Gamekings. Het enige woord dat ik hoorde was Sure Niggas. BvD Reageren
ViceAgent Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Geplaatst: 7 januari 2009 (bewerkt) Weet iemand het nummer dat gisteren werd gedraaid in de aftiteling van Gamekings. Het enige woord dat ik hoorde was Sure Niggas.BvD Ik weet niet welk lied dit is, maar ik heb wel een aantal liedjes gevonden met de tekst 'sure niggas' erin. Kijk zelf even of het liedje dat je zoekt er tussen staat. Krayzie Bone - Game Tight (lyrics) (lyrics) Bone Thugs 'N' Harmony - Look into my eyes (lyrics) (lyrics) Ik hoop dat het lied dat je zoekt er tussen staat! Bewerkt: 7 januari 2009 door ViceAgent Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.