ViceAgent Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Geplaatst: 7 januari 2009 (bewerkt) ClickIk snap niet goed wat je bedoelt. Zoekt iemand anders dit nummer? Of wil jij weten welk liedje het is? Het nummer is in ieder geval geschreven door 'Massive Attack' en heet 'Teardrop'. Het lied is gecoverd door o.a. José Gonzalez.Hier een naar het lied van Massive Attack. Bewerkt: 7 januari 2009 door ViceAgent Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Geplaatst: 7 januari 2009 Weet iemand het nummer dat gisteren werd gedraaid in de aftiteling van Gamekings. Het enige woord dat ik hoorde was Sure Niggas.BvD Ik weet niet welk lied dit is, maar ik heb wel een aantal liedjes gevonden met de tekst 'sure niggas' erin. Kijk zelf even of het liedje dat je zoekt er tussen staat. Krayzie Bone - Game Tight (lyrics) (lyrics) Bone Thugs 'N' Harmony - Look into my eyes (lyrics) (lyrics) Ik hoop dat het lied dat je zoekt er tussen staat! . Maar ik weet wel dat het een liedje is met niet al te veel tekst. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Geplaatst: 7 januari 2009 ClickIk snap niet goed wat je bedoelt. Zoekt iemand anders dit nummer? Of wil jij weten welk liedje het is? Het nummer is in ieder geval geschreven door 'Massive Attack' en heet 'Teardrop'. Het lied is gecoverd door o.a. José Gonzalez.Hier een naar het lied van Massive Attack. Dat is hem Reageren
Zeaas Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Geplaatst: 7 januari 2009 Ik ben opzoek naar een nummer die ik gister en vandaag al vier keer (intotaal ) al heb gehoord op TMF Radio (tussen 09:00 en 10:00). Het is een house nummer met jeckyll and hyde-achtig beats. Volgens mij zingen ze er steeds tussen door iets met 'Life' of 'Love'. Hij staat volgens mij wel in de Top 40 anders word hij niet vaak gedraaid. Alvast bedankt! Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 8 januari 2009 Rapport Geplaatst: 8 januari 2009 Weet iemand het nummer dat gisteren werd gedraaid in de aftiteling van Gamekings. Het enige woord dat ik hoorde was Sure Niggas.BvD Ik weet niet welk lied dit is, maar ik heb wel een aantal liedjes gevonden met de tekst 'sure niggas' erin. Kijk zelf even of het liedje dat je zoekt er tussen staat. Krayzie Bone - Game Tight (lyrics) (lyrics) Bone Thugs 'N' Harmony - Look into my eyes (lyrics) (lyrics) Ik hoop dat het lied dat je zoekt er tussen staat! . Maar ik weet wel dat het een liedje is met niet al te veel tekst. Iemand? Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 8 januari 2009 Rapport Geplaatst: 8 januari 2009 Ik ben opzoek naar een nummer die ik gister en vandaag al vier keer (intotaal ) al heb gehoord op TMF Radio (tussen 09:00 en 10:00). Het is een house nummer met jeckyll and hyde-achtig beats. Volgens mij zingen ze er steeds tussen door iets met 'Life' of 'Love'. Hij staat volgens mij wel in de Top 40 anders word hij niet vaak gedraaid.Alvast bedankt! ? Sash ft. Stunt - Raindrops Reageren
Zeaas Geplaatst: 8 januari 2009 Rapport Geplaatst: 8 januari 2009 Ik ben opzoek naar een nummer die ik gister en vandaag al vier keer (intotaal ) al heb gehoord op TMF Radio (tussen 09:00 en 10:00). Het is een house nummer met jeckyll and hyde-achtig beats. Volgens mij zingen ze er steeds tussen door iets met 'Life' of 'Love'. Hij staat volgens mij wel in de Top 40 anders word hij niet vaak gedraaid.Alvast bedankt! ? Sash ft. Stunt - Raindrops Je bent de beste! dankje dude! Reageren
.Sharingan Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Geplaatst: 10 januari 2009 Nu zoek ik alweer een nummer. Het enige wat ik weet is dat er in voorkomt : another day another way. Erg rustig nummer, en hoor je de laatste tijd veel op radio/tv. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Geplaatst: 10 januari 2009 Nu zoek ik alweer een nummer. Het enige wat ik weet is dat er in voorkomt : another day another way. Erg rustig nummer, en hoor je de laatste tijd veel op radio/tv. Jamie Lidell - Another Day Is dit 'm? Reageren
.Sharingan Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Geplaatst: 10 januari 2009 Nu zoek ik alweer een nummer. Het enige wat ik weet is dat er in voorkomt : another day another way. Erg rustig nummer, en hoor je de laatste tijd veel op radio/tv. Jamie Lidell - Another Day Is dit 'm? Jij bent goed, en Snel. Bedankt man :D Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 Go - Andy Hunter PDC Rock Music Reageren
TahR78 Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 Ik zoek ook een nummer, hoorde het gister dacht ik op Nederland 2. Onder andere met een deel van een harp, beetje versneld muziek, niet echt tekst... Heb het ook vaker gehoord bij YorinTravel. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 Ik zoek ook een nummer, hoorde het gister dacht ik op Nederland 2. Onder andere met een deel van een harp, beetje versneld muziek, niet echt tekst... Heb het ook vaker gehoord bij YorinTravel. Wees duidelijker. Hoe laat was het? Op welk programma? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.