Jump to content

''Hoe heet dit liedje?''

Recommended Posts

• Reacties 4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Preddy

172

• HerrieM

115

• Ice Banana

89

• Sandra

89

Geplaatst: (bewerkt)
Ik snap niet goed wat je bedoelt. Zoekt iemand anders dit nummer? Of wil jij weten welk liedje het is? Het nummer is in ieder geval geschreven door 'Massive Attack' en heet 'Teardrop'. Het lied is gecoverd door o.a. José Gonzalez.

Hier een

naar het lied van Massive Attack. Bewerkt: door ViceAgent
Geplaatst:
Weet iemand het nummer dat gisteren werd gedraaid in de aftiteling van Gamekings. Het enige woord dat ik hoorde was Sure Niggas.

BvD

Ik weet niet welk lied dit is, maar ik heb wel een aantal liedjes gevonden met de tekst 'sure niggas' erin. Kijk zelf even of het liedje dat je zoekt er tussen staat.

Ik hoop dat het lied dat je zoekt er tussen staat! :puh:

:N . Maar ik weet wel dat het een liedje is met niet al te veel tekst.

Geplaatst:
Ik snap niet goed wat je bedoelt. Zoekt iemand anders dit nummer? Of wil jij weten welk liedje het is? Het nummer is in ieder geval geschreven door 'Massive Attack' en heet 'Teardrop'. Het lied is gecoverd door o.a. José Gonzalez.

Hier een

naar het lied van Massive Attack.

Dat is hem :)

Geplaatst:

Ik ben opzoek naar een nummer die ik gister en vandaag al vier keer (intotaal :7 ) al heb gehoord op TMF Radio (tussen 09:00 en 10:00). Het is een house nummer met jeckyll and hyde-achtig beats. Volgens mij zingen ze er steeds tussen door iets met 'Life' of 'Love'. Hij staat volgens mij wel in de Top 40 anders word hij niet vaak gedraaid.

Alvast bedankt!

Geplaatst:
Weet iemand het nummer dat gisteren werd gedraaid in de aftiteling van Gamekings. Het enige woord dat ik hoorde was Sure Niggas.

BvD

Ik weet niet welk lied dit is, maar ik heb wel een aantal liedjes gevonden met de tekst 'sure niggas' erin. Kijk zelf even of het liedje dat je zoekt er tussen staat.

Ik hoop dat het lied dat je zoekt er tussen staat! :puh:

:N . Maar ik weet wel dat het een liedje is met niet al te veel tekst.

Iemand? :-(

Geplaatst:
Ik ben opzoek naar een nummer die ik gister en vandaag al vier keer (intotaal :7 ) al heb gehoord op TMF Radio (tussen 09:00 en 10:00). Het is een house nummer met jeckyll and hyde-achtig beats. Volgens mij zingen ze er steeds tussen door iets met 'Life' of 'Love'. Hij staat volgens mij wel in de Top 40 anders word hij niet vaak gedraaid.

Alvast bedankt!

?

Sash ft. Stunt - Raindrops

Geplaatst:

Alvast bedankt!

?

Sash ft. Stunt - Raindrops

Je bent de beste! dankje dude! _O_

Geplaatst:

Nu zoek ik alweer een nummer. Het enige wat ik weet is dat er in voorkomt : another day another way. Erg rustig nummer, en hoor je de laatste tijd veel op radio/tv.

Geplaatst:
Nu zoek ik alweer een nummer. Het enige wat ik weet is dat er in voorkomt : another day another way. Erg rustig nummer, en hoor je de laatste tijd veel op radio/tv.

Jamie Lidell - Another Day

Is dit 'm?

Geplaatst:

Jamie Lidell - Another Day

Is dit 'm?

Jij bent goed, en Snel. Bedankt man :D:D

Geplaatst:

Ik zoek ook een nummer, hoorde het gister dacht ik op Nederland 2. Onder andere met een deel van een harp, beetje versneld muziek, niet echt tekst... Heb het ook vaker gehoord bij YorinTravel.

Geplaatst:
Ik zoek ook een nummer, hoorde het gister dacht ik op Nederland 2. Onder andere met een deel van een harp, beetje versneld muziek, niet echt tekst... Heb het ook vaker gehoord bij YorinTravel.

Wees duidelijker. Hoe laat was het? Op welk programma?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...