TahR78 Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 Ik zoek ook een nummer, hoorde het gister dacht ik op Nederland 2. Onder andere met een deel van een harp, beetje versneld muziek, niet echt tekst... Heb het ook vaker gehoord bij YorinTravel. Wees duidelijker. Hoe laat was het? Op welk programma? Ik herinner het me niet zo veel, wacht ik zoek het wel even op in de TV gids Reageren
TahR78 Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 Het ging over kunst dus het lijkt me AVRO Kunstuur. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 Ik zoek een liedje, en zo gaat het een beetje 'It's all like memory memory' En dan nog iets, weet iemand het? De genre is Dance. Reageren
Galiorix Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 Weet iemand het liedje? Reageren
Silverbyte Geplaatst: 12 januari 2009 Rapport Geplaatst: 12 januari 2009 Ik zoek een liedje, en zo gaat het een beetje 'It's all like memory memory' En dan nog iets, weet iemand het? De genre is Dance. Fragma - Memory Voor de remix van Klaas Climax kun je eventjes hier kijken, voor het geval je die bedoelde. Reageren
ViceAgent Geplaatst: 12 januari 2009 Rapport Geplaatst: 12 januari 2009 (bewerkt) [...]Weet iemand het liedje? Jup, dat is de intro van "Ironside", een TV-serie uit de jaren '60-'70. Zie bijvoorbeeld video (of , hoewel de kwaliteit iets minder is). Dit fragment wordt ook gebruikt in de film "Kill Bill". Ik denk dat het liedje uit jouw post uit de soundtrack van Kill Bill komt. Bewerkt: 12 januari 2009 door ViceAgent Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 15 januari 2009 Rapport Geplaatst: 15 januari 2009 Weet iemand het liedje van het intro van de Europese GT5 Prologue? Reageren
ViceAgent Geplaatst: 15 januari 2009 Rapport Geplaatst: 15 januari 2009 Weet iemand het liedje van het intro van de Europese GT5 Prologue?(...) Dat is SURV1V3 van Jonathan Underdown. Het liedje maakt deel uit van de GT5P soundtrack. Hier is een link naar het volledige liedje. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 15 januari 2009 Rapport Geplaatst: 15 januari 2009 Ik zoek een liedje, en zo gaat het een beetje 'It's all like memory memory' En dan nog iets, weet iemand het? De genre is Dance. Fragma - Memory Voor de remix van Klaas Climax kun je eventjes hier kijken, voor het geval je die bedoelde. You are the best! Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Geplaatst: 17 januari 2009 Weet iemand het liedje van het intro van de Europese GT5 Prologue?(...) Dat is SURV1V3 van Jonathan Underdown. Het liedje maakt deel uit van de GT5P soundtrack. Hier is een link naar het volledige liedje. Mijn compliment Reageren
markoes Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 hoe heet het liedje wat je hoor op 4:20 http://nl.youtube.com/watch?v=C9sXhyS4Umg Reageren
Gta-killer Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 hoe heet het liedje wat je hoor op 4:20 K-Liber - Viben Reageren
Die Hard Geplaatst: 22 januari 2009 Rapport Geplaatst: 22 januari 2009 (bewerkt) Ik heb een hele moeilijke, respect voor wie eruit komt.. Ik zoek een liedje waarin teksten voorkomen van "I'm gonna win, win." of "I'm gonna be the champio(oooo)n", het zijn niet de liedjes die je op Youtube vind als je die teksten intypt. Volgens mij is het een beetje Pop/Rock. Ik weet niet of jullie hier nog wat aan hebben; hij wordt altijd gedraaid in het Sparta-stadion ('t Kasteel) voor de wedstrijd, ik vond 't wel een leuk liedje, daarom was ik er naar op zoek. Bewerkt: 22 januari 2009 door Die Hard Reageren
GTA Haas Geplaatst: 22 januari 2009 Rapport Geplaatst: 22 januari 2009 Ik zoek een liedje! Het gaat zo een beetje: ''And keep your love locked down, and love locked down,, Reageren
.Senne Geplaatst: 22 januari 2009 Rapport Geplaatst: 22 januari 2009 Kanye West - Love Lockdown. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.