GTA Haas Geplaatst: 22 januari 2009 Rapport Geplaatst: 22 januari 2009 Kanye West - Love Lockdown. SUPER!! Reageren
Gta-killer Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 Ik heb een hele moeilijke, respect voor wie eruit komt..Ik zoek een liedje waarin teksten voorkomen van "I'm gonna win, win." of "I'm gonna be the champio(oooo)n", het zijn niet de liedjes die je op Youtube vind als je die teksten intypt. Volgens mij is het een beetje Pop/Rock. Ik weet niet of jullie hier nog wat aan hebben; hij wordt altijd gedraaid in het Sparta-stadion ('t Kasteel) voor de wedstrijd, ik vond 't wel een leuk liedje, daarom was ik er naar op zoek. I'm Gonna Win - Foreigner misschien? Reageren
Die Hard Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 (bewerkt) Ik heb een hele moeilijke, respect voor wie eruit komt..Ik zoek een liedje waarin teksten voorkomen van "I'm gonna win, win." of "I'm gonna be the champio(oooo)n", het zijn niet de liedjes die je op Youtube vind als je die teksten intypt. Volgens mij is het een beetje Pop/Rock. Ik weet niet of jullie hier nog wat aan hebben; hij wordt altijd gedraaid in het Sparta-stadion ('t Kasteel) voor de wedstrijd, ik vond 't wel een leuk liedje, daarom was ik er naar op zoek. I'm Gonna Win - Foreigner misschien? Nee, die is het niet. Maar bedankt dat je me in ieder geval helpt. Edit; Heb 'm inmiddels gevonden , het was niet I'm gonna win, maar We're gotta win van Bryan Adams. Bedankt in ieder geval voor de mensen die me hebben geholpen. Bewerkt: 23 januari 2009 door Die Hard Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 (bewerkt) Hoe heet het liedje van 03:29 t/m 03:47? Link: http://mastermovies.nl/indexx.php?p=ondergronds6_dailymotion Bewerkt: 23 januari 2009 door Ottoman 47 Reageren
tjoef Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 Soap Bar van Goldie Looking Chain Reageren
demontventoux Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 Totaal geen idee welk liedje dit zou kunnen zijn. Heb het filmje zelf geupload op youtube dus de titel is niet "I Like flamenco" Het is gewoon een deel van de tekst. ENorm veel dank aan degene die me kan helpen Reageren
Cabyon Geplaatst: 28 januari 2009 Rapport Geplaatst: 28 januari 2009 (bewerkt) Hmmm.... Is het niet een van de liedjes van Cleardance C.... Waterfall Weet iemand hoe dit liedje heet? Gr, Cabby Bewerkt: 28 januari 2009 door Cabyon Reageren
Gta-killer Geplaatst: 28 januari 2009 Rapport Geplaatst: 28 januari 2009 (bewerkt) Weet iemand hoe dit liedje heet? Het nummer is speciaal voor de reclame gecomponeerd. Het nummer is helaas niet commercieel beschikbaar. Staat in comments van een soortgelijke video >link< Bewerkt: 28 januari 2009 door Gta-killer Reageren
tjoef Geplaatst: 28 januari 2009 Rapport Geplaatst: 28 januari 2009 Hmmm.... Is het niet een van de liedjes van Cleardance C.... Waterfall Cleerence Cleerwater Revival is het alvast zeker niet. Ik heb via google ook niet gevonden :/ Reageren
MegaPilot Geplaatst: 29 januari 2009 Rapport Geplaatst: 29 januari 2009 (bewerkt) Het is een soundtrack van de vlaamse politieserie 'Flikken' en het gaat zo: Wants we used to be close together, closer then a **** *****. We shald good and even better, lots of ***** ******. Still you stand here, you took thousands of miles away. Talk to me, please talk to me, say the words I would like to hear. Talk to me , please talk to me. Save our love, save our lives, and take away all the feel. How could this end? ***= Woord dat ik niet versta. Hij gaat nog wat verder, maar ik versta het jammer genoeg niet goed. Er kunnen fouten instaan, maar het liedje gaat ongeveer zo. Ik hoor deze soundtrack graag, dus ik zou graag weten hoe deze heet. Bij voorbaat dank. Mvg, MegaPilot. Bewerkt: 29 januari 2009 door MegaPilot Reageren
tjoef Geplaatst: 29 januari 2009 Rapport Geplaatst: 29 januari 2009 Waarschijnlijk All that I have van koen Buyse. Is het een man die zingt (vrij hoge stem) Reageren
ViceAgent Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 Het liedje dat jij zoekt is Tike Tike Kardi van Arash, GTA Monster. Klik voor het liedje en de clip op YouTube. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 (bewerkt) Waarschijnlijk All that I have van koen Buyse. Is het een man die zingt (vrij hoge stem) Dat is het niet. By the way: Het liedje dat jij bedoelt bestaat niet. Bewerkt: 1 februari 2009 door MegaPilot Reageren
The Wizard Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 (bewerkt) Is het misschien deze Lunascape - Surrender Je kunt ook hier even kijken @MegaPilot Bewerkt: 1 februari 2009 door The Wizard Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.