MegaPilot Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 Is het misschien deze Lunascape - Surrender Je kunt ook hier even kijken@MegaPilot Nee, die is het niet. Ik heb al op de Flikken-site gekeken, zonder succes. Bedankt voor je reactie. Reageren
The Wizard Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 Is het misschien deze Lunascape - Surrender Je kunt ook hier even kijken@MegaPilot Nee, die is het niet. Ik heb al op de Flikken-site gekeken, zonder succes. Bedankt voor je reactie. Dan is het Raf van brussel Talk to me Reageren
MegaPilot Geplaatst: 2 februari 2009 Rapport Geplaatst: 2 februari 2009 Dan is het Raf van brussel Talk to me Het is inderdaad dat liedje. Bedankt man!!! Reageren
TahR78 Geplaatst: 2 februari 2009 Rapport Geplaatst: 2 februari 2009 (bewerkt) Hier ben ik weer Laatst had ik nog een vraag over een liedje, het gaat om de achtergrondmuziek van deze video vanaf 0:50. Bewerkt: 5 februari 2009 door TahR78 Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 4 februari 2009 Rapport Geplaatst: 4 februari 2009 (bewerkt) Weet iemand hoe nummer heet? Ik heb het over het eerste nummer! Bewerkt: 4 februari 2009 door Jesperkaj Reageren
---Elias--- Geplaatst: 5 februari 2009 Rapport Geplaatst: 5 februari 2009 Weet iemand dit liedje? Ely, Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 5 februari 2009 Rapport Geplaatst: 5 februari 2009 (bewerkt) FILMPJEWeet iemand dit liedje? Ely, Dat is een remix van David Guetta - Love is gone. Welke remix weetik niet. Weet iemand hoe dit liedje heet? Het gaat ongeveer zo: Pajapapapapajapapa, pajapapapapapapa Bewerkt: 5 februari 2009 door Sonny-The-Pilot Reageren
TahR78 Geplaatst: 5 februari 2009 Rapport Geplaatst: 5 februari 2009 Bedoel je soms Parapapapapa? Dat is de Rap das Armas. Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 5 februari 2009 Rapport Geplaatst: 5 februari 2009 Bedoel je soms Parapapapapa? Dat is de Rap das Armas. Ja, die bedoel ik. Dankje Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 Weet iemand hoe nummer heet? Ik heb het over het eerste nummer! Iemand? Reageren
flippie13 Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 Hier ben ik weer Laatst had ik nog een vraag over een liedje, het gaat om de achtergrondmuziek van deze video vanaf 0:50. Waarschijnlijk is dit gewoon muziek die door die muziekbak daar is gespeeld, dus zonder naam of een lied van een componist! Reageren
TahR78 Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Hier ben ik weer Laatst had ik nog een vraag over een liedje, het gaat om de achtergrondmuziek van deze video vanaf 0:50. Waarschijnlijk is dit gewoon muziek die door die muziekbak daar is gespeeld, dus zonder naam of een lied van een componist! Dus wel, want ik hoor het veel vaker, bij de AVRO. Instrumenteel kan het ook een componist hebben, net als ''Te Deum''. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Hoe heet dat nieuwe Dance liedje waar je aan het begin een soort opera hoort? In de videoclip zie je een soort videogame. Alvast bedankt! Mvg, Flitskikker Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 (bewerkt) Hoe heet dat nieuwe Dance liedje waar je aan het begin een soort opera hoort?In de videoclip zie je een soort videogame. Alvast bedankt! Mvg, Flitskikker deze? Tiësto presents Alone In The Dark - Edward Carnby Bewerkt: 7 februari 2009 door -->nick<-- Reageren
Flitskikker Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Hoe heet dat nieuwe Dance liedje waar je aan het begin een soort opera hoort?In de videoclip zie je een soort videogame. Alvast bedankt! Mvg, Flitskikker deze? Tiësto presents Alone In The Dark - Edward Carnby Jep! Bedankt Mvg, Flitskikker Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.