Jump to content

''Hoe heet dit liedje?''

Recommended Posts

• Reacties 4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Preddy

172

• HerrieM

115

• Ice Banana

89

• Sandra

89

Geplaatst: (bewerkt)
Het lijkt er totaal niet op...:( Iemand anders?

Ordinary People Ft Tina Cousins - Wonderful Life Arcdsa Vidrmx

Ik denk dat als je zelf in de comments van die video had gekeken dat je titel van dit lied eerder had dan dat je mij er na laat kijken..

Bewerkt: door Gta-killer
Geplaatst:

Ik zoek een ander lied nu, vast bekender: dat ene lied uit de nieuwe Radio 538 reclame, ik zoek op youtube er steeds naar maar via de teksten maar kan het niet vinden...

Geplaatst:
Ordinary People Ft Tina Cousins - Wonderful Life Arcdsa Vidrmx

*Filmpje*

Ik denk dat als je zelf in de comments van die video had gekeken dat je titel van dit lied eerder had dan dat je mij er na laat kijken..

Ik wist wel dat het liedje 'Wonderful life' was, maar ik vond nooit de juiste versie. Bedankt! :)

Geplaatst:

Ik zoek een liedje, dat zoek ik al een lange tijd. Het gaat zo een beetje: 'Long as i wil stay i get there whit you' :)

Geplaatst:
Ik zoek een liedje, dat zoek ik al een lange tijd. Het gaat zo een beetje: 'Long as i wil stay i get there whit you' :)

Sunfreakz - Counting Down the Days (Axwell Version) misschien? al wat ouder nummer maar zit soortgelijke zin in.

Dat andere nummer waar je om vroeg komt me nogal bekend voor maar ik kan (nog) niet op de naam komen :s

Geplaatst:

Sunfreakz - Counting Down the Days (Axwell Version) misschien? al wat ouder nummer maar zit soortgelijke zin in.

Dat andere nummer waar je om vroeg komt me nogal bekend voor maar ik kan (nog) niet op de naam komen :s

Dat is 'm, f*cking bedankt!! Omg! _O_

Geplaatst:

Ik zoek ook een nummer, je kunt hem luisteren in dit filmpje. Het liedje kwam uit een aflevering van Cold Case die ik gisteren heb gezien. Was een mooie aflevering vond ik, ook dat de man die altijd een vader voor de jongen was geweest hem heeft doodgeslagen.. Vervolgens heeft de man hem gepeerd met een auto die hij eigenlijk aan de jongen had gegeven, omdat hij zo ondankbaar was om bepaalde redenen maakte hij de jongen dood. Iemand anders had de auto zien wegvluchten en zo hadden ze hem gevonden. Zag er allemaal best ontroerend uit, mensen die het hebben gezien weten vast wel wat ik bedoel.

Geplaatst:
Weet iemand het eerste liedje dat te horen is???

Hij is wel bekend, het eerste liedje maar ik wil de naam weten. :Y

Carlos - The Silmarillia 2007

Geplaatst:

Totaal geen idee welk liedje dit zou kunnen zijn. Heb het filmpje zelf geupload op youtube dus de titel is niet "I Like flamenco" :) Het is gewoon een deel van de tekst.

Enorm veel dank aan degene die me kan helpen :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...