RS-modder Geplaatst: 22 februari 2009 Rapport Geplaatst: 22 februari 2009 Dat is hem niet eigenlijk weet ik er niet veel meer van want heb niet het hele liedje gehoord wat ik wel weet is dat het door een vrouw is gezongen. Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 22 februari 2009 Rapport Geplaatst: 22 februari 2009 RHCP is het zeker niet, ik ken alle liedjes van mijn favo band dus... Het is een Rock liedje en hij begint met een gitaar die hoge noten en lage noten aan slaat en dan tutu ofzo, ik weet dat het moeilijk is maar ik kan het niet beter uitleggen. Iemand?? Reageren
Silverbyte Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Geplaatst: 23 februari 2009 Dat is hem niet eigenlijk weet ik er niet veel meer van want heb niet het hele liedje gehoord wat ik wel weet is dat het door een vrouw is gezongen. Dan bedoel jij waarschijnlijk What a feeling, gezongen door Irene Cara: Op deze pagina vind je meer informatie over Irene Cara. Reageren
markoes Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Geplaatst: 23 februari 2009 hoe heet het liedje wat je op 3:44 alvast bedankt Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Geplaatst: 23 februari 2009 hoe heet het liedje wat je op 3:44 alvast bedankt Woman-Wolfmother. Reageren
RS-modder Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 Dat is hem niet eigenlijk weet ik er niet veel meer van want heb niet het hele liedje gehoord wat ik wel weet is dat het door een vrouw is gezongen. Dan bedoel jij waarschijnlijk What a feeling, gezongen door Irene Cara: Filmpje Op deze pagina vind je meer informatie over Irene Cara. Nee dat is hem ook niet maar die zocht ik ook. Het liedje wat ik zoek gaat zo ongeveer : Feeling(of iets wat er op lijkt) *deuntje* Feeling *deuntje* en zo verder. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Geplaatst: 25 februari 2009 (bewerkt) Uhmmm, verkeerde topic... Bewerkt: 25 februari 2009 door GTA Haas Reageren
Wesley Geplaatst: 27 februari 2009 Rapport Geplaatst: 27 februari 2009 Hmmm ik zoek een nummer die ongeveer 2 á 3 min duurt, er komt constant van dat gefluit in voor, er komen geen instrumenten invoor zoals gitaren enz., tevens komt er ook geen gezang in voor. En er komt hele tijd een bekende stukje gefluit in voor, een stukje dat bijna iedereen wel kent! Meer info kan ik er niet over vertellen, hopelijk kent iemand deze nummer, probeer maar wat met gokjes via Youtube ofzo.. ik ben deze nummer nodig voor een CKV Film opdracht! Reageren
Wrieh Geplaatst: 28 februari 2009 Rapport Geplaatst: 28 februari 2009 (bewerkt) RHCP is het zeker niet, ik ken alle liedjes van mijn favo band dus... Het is een Rock liedje en hij begint met een gitaar die hoge noten en lage noten aan slaat en dan tutu ofzo, ik weet dat het moeilijk is maar ik kan het niet beter uitleggen. The cure - Close to me? Tis niet de mooiste versie, die ik hier onder heb staan. Edit: Ik zoek de naam van dit liedje; Hij Zingt de hele tijd Going back to Arizona. Hier een stuk van het lied: (sorry voor slechte kwaliteit !, Moet nog steeds een programma vinden om van Analoog naar Digitaal muziek te converteren.) Going back to Arizona Bewerkt: 28 februari 2009 door Wrieh Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 28 februari 2009 Rapport Geplaatst: 28 februari 2009 Nee dat is hem niet, want het niet met een gitaar, maar het is echt een luide gitaar die de noten speelt. Het is zo irritant om uit te leggen, ik heb helaas geen microfoon... Reageren
Flitskikker Geplaatst: 28 februari 2009 Rapport Geplaatst: 28 februari 2009 Gisteren was het weer zover. In TMF Dance weer een leuk nummer gehoord, enkel weer geen weergave van Artiest & Titel. Het is dus een dance nummer, en de videoclip bevat een zingende vrouw (wat je ook hoort). De laatste zin was "This is the last goodbye", waarbij ze je aankijkt. Weet iemand over welke clip ik het heb? Mvg, Flitskikker Reageren
X-Qyeh Geplaatst: 28 februari 2009 Rapport Geplaatst: 28 februari 2009 Hmmm ik zoek een nummer die ongeveer 2 á 3 min duurt, er komt constant van dat gefluit in voor, er komen geen instrumenten invoor zoals gitaren enz., tevens komt er ook geen gezang in voor.En er komt hele tijd een bekende stukje gefluit in voor, een stukje dat bijna iedereen wel kent! Meer info kan ik er niet over vertellen, hopelijk kent iemand deze nummer, probeer maar wat met gokjes via Youtube ofzo.. ik ben deze nummer nodig voor een CKV Film opdracht! Ik zou kunnen zeggen: Gigi D'agostino - The Riddle. Maar daar wordt weer in gezongen. Het is een fluit melodietje dat bijna iedereen kent. Wel een soort van remix ervan, waar niet in gezongen wordt: Buzzy Bus - You don't stop Ik ben er niet zeker van of ik het goed is, maar het stukje gefluit komt volgens mij iedereen bekent voor. En er zit ook een soort rappend stuk in. Reageren
Wesley Geplaatst: 28 februari 2009 Rapport Geplaatst: 28 februari 2009 (bewerkt) Het lijkt er wel verdacht veel op, deze nummer wat ik bedoel is ook geen trance of met computer geknutselde nummer.. Puur instrumentaal. Tevens is het gespeeld waarschijnlijk met dwarsfluit.. Bewerkt: 28 februari 2009 door Wesley_GTA Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Geplaatst: 1 maart 2009 Hee allemaal, Ik zoek een liedje dat Pwned altijd afspeelt als het gaat beginnen. Aangezien er denk ik veel mensen van GTAForum.nl Pwned kijken denk ik wel dat jullie het aan mij kunnen geven Reageren
Wesley Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Geplaatst: 1 maart 2009 Hee allemaal,Ik zoek een liedje dat Pwned altijd afspeelt als het gaat beginnen. Aangezien er denk ik veel mensen van GTAForum.nl Pwned kijken denk ik wel dat jullie het aan mij kunnen geven Het lijkt er wel verdacht veel op, deze nummer wat ik bedoel is ook geen trance of met computer geknutselde nummer.. Puur instrumentaal.Tevens is het gespeeld waarschijnlijk met dwarsfluit.. Ik heb die nummer eindelijk gevonden: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.