David22 Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Geplaatst: 1 maart 2009 Ik ben op zoek naar een nummer. Ik weet niet hoe het nummer heet, wie de artiest is of hoe het nummer gaat. Het enige wat ik weet is hoe de clip eruit ziet. In de clip zie je de bandleden spelen, terwijl de camera continu blijft inzoomen. Radio 538 heeft ooit eens een commercial gehad die op deze clip gebaseerd is, maar deze kan ik ook niet terugvinden. Wie o wie kan mij helpen? Reageren
Wesley Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Geplaatst: 1 maart 2009 (bewerkt) Ik ben op zoek naar een nummer. Ik weet niet hoe het nummer heet, wie de artiest is of hoe het nummer gaat. Het enige wat ik weet is hoe de clip eruit ziet. In de clip zie je de bandleden spelen, terwijl de camera continu blijft inzoomen. Radio 538 heeft ooit eens een commercial gehad die op deze clip gebaseerd is, maar deze kan ik ook niet terugvinden.Wie o wie kan mij helpen? Wat voor instrumenten komen er in voor? @ Hierbeneden: Daar dacht ik dus ook al aan he Bewerkt: 2 maart 2009 door Wesley_GTA Reageren
Sandra Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Geplaatst: 1 maart 2009 Ik ben op zoek naar een nummer. Ik weet niet hoe het nummer heet, wie de artiest is of hoe het nummer gaat. Het enige wat ik weet is hoe de clip eruit ziet. In de clip zie je de bandleden spelen, terwijl de camera continu blijft inzoomen. Radio 538 heeft ooit eens een commercial gehad die op deze clip gebaseerd is, maar deze kan ik ook niet terugvinden.Wie o wie kan mij helpen? Bedoel je misschien "Seven Nation Army" van The White Stripes: Reageren
David22 Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 Bedoel je misschien "Seven Nation Army" van The White Stripes: Ja, die bedoelde ik! Dankjewel Reageren
GTA Haas Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 Weet iemand hoe het liedje van de reclame op Discovery Channel heet van Fifth Gear Europe heet? Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 Weet iemand hoe het liedje van de reclame op Discovery Channel heet van Fifth Gear Europe heet? Is het dit reclamespotje? In dat geval is het dit liedje: Barrie Gledden - Castaway Reageren
Scarface92 Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 (bewerkt) Weet iemand hoe het liedje van de reclame op Discovery Channel heet van Fifth Gear Europe heet? Bedoel je soms dit nummer? Barrie Gledden - Castaway Edit: Inderdaad, je was me voor. Bewerkt: 2 maart 2009 door GrandTheftTwanO Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 Weet iemand hoe het liedje van de reclame op Discovery Channel heet van Fifth Gear Europe heet? Bedoel je soms dit nummer? Barrie Gledden - Castaway Ik was je voor. Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 (bewerkt) Het lijkt er wel verdacht veel op, deze nummer wat ik bedoel is ook geen trance of met computer geknutselde nummer.. Puur instrumentaal.Tevens is het gespeeld waarschijnlijk met dwarsfluit.. *verwijderd* Laat maar zie dat je hem al hebt gevonden :$ Bewerkt: 2 maart 2009 door -->nick<-- Reageren
WWW.outer Geplaatst: 3 maart 2009 Rapport Geplaatst: 3 maart 2009 (bewerkt) Weet iemand hoe het nummer heet in de midnight club la south central trailer?? http://www.rockstargames.com/midnightclubLA/videos/?id=99 Bewerkt: 3 maart 2009 door WWW.outer Reageren
Dvt Geplaatst: 3 maart 2009 Rapport Geplaatst: 3 maart 2009 Ik zoek al een tijdje een liedje dat klinkt heel erg als een 60's liedje. Het gaat zo: Pababapa pabababapa Pababapa pabababapa. Ja het klinkt heel stom maar dat is nog de enige tekst die ik erin heb gehoord. Het zat trouwens ook in een reclame van een tijdje geleden, van Laat je ouders niet vallen. Je kunt het hier horen: Bomvol Bol.com magazine Reageren
Sandra Geplaatst: 3 maart 2009 Rapport Geplaatst: 3 maart 2009 (bewerkt) edit: nevermind Bewerkt: 3 maart 2009 door =>Sandra<= Reageren
Wrieh Geplaatst: 3 maart 2009 Rapport Geplaatst: 3 maart 2009 Ik zoek de naam van dit liedje;Hij Zingt de hele tijd Going back to Arizona. Hier een stuk van het lied: (sorry voor slechte kwaliteit !, Moet nog steeds een programma vinden om van Analoog naar Digitaal muziek te converteren.) Going back to Arizona Iemand =((??!?!? Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 3 maart 2009 Rapport Geplaatst: 3 maart 2009 RHCP is het zeker niet, ik ken alle liedjes van mijn favo band dus... Het is een Rock liedje en hij begint met een gitaar die hoge noten en lage noten aan slaat en dan tutu ofzo, ik weet dat het moeilijk is maar ik kan het niet beter uitleggen. Iemand?? Nog 1 keer quote ik hem, echt niemand een idee? Het kwam eens op Veronica dus het is uit de jaren 80 of 90 wss. Mijn pa had eens Frans Bauer liedje ''gekocht'' en toen kreeg hij dat ook al. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.