Dvt Geplaatst: 3 maart 2009 Rapport Geplaatst: 3 maart 2009 Ik zoek de naam van dit liedje;Hij Zingt de hele tijd Going back to Arizona. Hier een stuk van het lied: (sorry voor slechte kwaliteit !, Moet nog steeds een programma vinden om van Analoog naar Digitaal muziek te converteren.) Going back to Arizona Iemand =((??!?!? Buffoons - Arizona: Reageren
Platypus Geplaatst: 3 maart 2009 Rapport Geplaatst: 3 maart 2009 Nog 1 keer quote ik hem, echt niemand een idee? Het kwam eens op Veronica dus het is uit de jaren 80 of 90 wss. Mijn pa had eens Frans Bauer liedje ''gekocht'' en toen kreeg hij dat ook al. Bedoel je dit?: Guns N' Roses - Sweet Child O' Mine Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 3 maart 2009 Rapport Geplaatst: 3 maart 2009 Nee, het is echt zo ****** om het te vertellen Maar het begint dus met een gitaar alsof het lijkt dat is slide met zijn vingers steeds, het begint alsof een fluitketel, dan slide hij gewoon lager en dan slaat hij 2 keer hetzelfde aan. Dit is echt het beste wat ik kan vertellen... Reageren
tjoef Geplaatst: 3 maart 2009 Rapport Geplaatst: 3 maart 2009 Misschien is het Cliffs of Dover van Eric Johnson: Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 3 maart 2009 Rapport Geplaatst: 3 maart 2009 Nee, ik krijg steeds liedjes die ik al ken Maar bedankt voor het proberen! Reageren
Scarface92 Geplaatst: 3 maart 2009 Rapport Geplaatst: 3 maart 2009 Weet iemand hoe het nummer heet in de midnight club la south central trailer?? http://www.rockstargames.com/midnightclubLA/videos/?id=99 kali & termanology - rollin' down the freeway Reageren
demontventoux Geplaatst: 4 maart 2009 Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 1) Ik zoek het liedje dat in dit filmpje begint op seconde 55 (kan zijn dat het laden van het filmpje even duurt) http://www.tm-tube.com/video/7247/trackbuilder 2) Nogeens het liedje posten waar ik al een eeuwigheid naar zoek Reageren
tjoef Geplaatst: 4 maart 2009 Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 Je kiest er ook altijd de moeilijkste uit hé maar ik heb 'em gevonden Dat zullen The Coalminer's Beat zijn met The Land of Green Reageren
demontventoux Geplaatst: 4 maart 2009 Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 Je kiest er ook altijd de moeilijkste uit hé Excuseer Dat zullen The Coalminer's Beat zijn met The Land of Green Super, bedankt voor het zéer snelle antwoord! tjoef Reageren
Flitskikker Geplaatst: 4 maart 2009 Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 Gisteren was het weer zover. In TMF Dance weer een leuk nummer gehoord, enkel weer geen weergave van Artiest & Titel. Het is dus een dance nummer, en de videoclip bevat een zingende vrouw (wat je ook hoort). De laatste zin was "This is the last goodbye", waarbij ze je aankijkt. Weet iemand over welke clip ik het heb? Mvg, Flitskikker Iemand? Mvg, Flitskikker Reageren
Legenderion Geplaatst: 5 maart 2009 Rapport Geplaatst: 5 maart 2009 Hoe heet dit liedje? Tududu du du du - du du du du du du duu, Tududu du du du - du du du du du du duuuuuu iemand ? Reageren
Silverbyte Geplaatst: 5 maart 2009 Rapport Geplaatst: 5 maart 2009 Gisteren was het weer zover. In TMF Dance weer een leuk nummer gehoord, enkel weer geen weergave van Artiest & Titel. Het is dus een dance nummer, en de videoclip bevat een zingende vrouw (wat je ook hoort). De laatste zin was "This is the last goodbye", waarbij ze je aankijkt. Weet iemand over welke clip ik het heb? Mvg, Flitskikker Iemand? Mvg, Flitskikker Echt 'Dance' wil ik het zelf niet noemen, maar de meest aannemelijke optie lijkt me . Dit nummer voldoet grotendeels aan je beschrijving, alleen wordt er op het einde van het nummer geen 'This is the last goodbye' gezongen.Hoe heet dit liedje? Tududu du du du - du du du du du du duu, Tududu du du du - du du du du du du duuuuuu iemand ? Met een repetitief 'Tudududu' kunnen we vrij weinig. Wordt het gezongen door een man of een vrouw? In wat voor genre kun je het plaatsen? Komen er überhaupt vocalen in voor? Etc. Met de informatie die je nu geeft wil ik één wilde gok doen, en dat is . Reageren
TomHagen Geplaatst: 5 maart 2009 Rapport Geplaatst: 5 maart 2009 Hoe heet dit liedje? Tududu du du du - du du du du du du duu, Tududu du du du - du du du du du du duuuuuu iemand ? Narcotic - Liquido? Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 5 maart 2009 Rapport Geplaatst: 5 maart 2009 RHCP is het zeker niet, ik ken alle liedjes van mijn favo band dus... Het is een Rock liedje en hij begint met een gitaar die hoge noten en lage noten aan slaat en dan tutu ofzo, ik weet dat het moeilijk is maar ik kan het niet beter uitleggen. Iemand?? Nog 1 keer quote ik hem, echt niemand een idee? Het kwam eens op Veronica dus het is uit de jaren 80 of 90 wss. Mijn pa had eens Frans Bauer liedje ''gekocht'' en toen kreeg hij dat ook al. Iemand? Ik zit zelf ook rot te zoeken, iemand? Reageren
Ferre Geplaatst: 5 maart 2009 Rapport Geplaatst: 5 maart 2009 Je beschrijving is te vaag. Spreek het desnoods in met een headset. Dan is die 'tudu' ook wat duidelijker. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.