Jump to content

''Hoe heet dit liedje?''

Recommended Posts

• Reacties 4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Preddy

172

• HerrieM

115

• Ice Banana

89

• Sandra

89

Geplaatst: (bewerkt)

Bij de reclame van Radeloos, komt er zo'n nummer met ik meen ''This is our city'' weet iemand hoe hij heet?

Alvast bedankt,

Venzio.

(Ik heb er nog één, die bij SLAM FM, het ging iets van zo: ''Met het weekend voor de deur, zijn je zorgen voorbij!''.

Bewerkt: door Venzio
Geplaatst:
Bij de reclame van Radeloos, komt er zo'n nummer met ik meen ''This is our city'' weet iemand hoe hij heet?

Alvast bedankt,

Venzio.

Van de film Radeloos? Dan denk ik Life is a Festival van Don Diablo.

(Ik heb er nog één, die bij SLAM FM, het ging iets van zo: ''Met het weekend voor de deur, zijn je zorgen voorbij!''.

Is dat een bestaand liedje of iets wat ze zelf gemaakt hebben?

Ik heb weer even jullie hulp nodig, forumleden. :)

Als je hier klikt en naar 45:55 gaat, begint er een liedje. Als je een beetje doorluistert wordt hij steeds luider. Weten jullie welk lied dit is?

Alvast bedankt, hopelijk weten jullie hem op te lossen.

Edit: Vanaf 47:56 begint hij weer wat luider te worden, ik weet niet of dit hetzelfde lied is.. Als het niet hetzelfde lied is, dan ben ik ook benieuwd welk lied dit is. :)

Bewerkt: door Die Hard
Geplaatst:

Als je hier klikt en naar 45:55 gaat, begint er een liedje. Als je een beetje doorluistert wordt hij steeds luider. Weten jullie welk lied dit is?

Edit: Vanaf 47:56 begint hij weer wat luider te worden, ik weet niet of dit hetzelfde lied is.. Als het niet hetzelfde lied is, dan ben ik ook benieuwd welk lied dit is. :)

Ik zie er anders geen tijd lopen...

Ik zoek ook een nummer, zag het vanochtend vroeg op tmf ik wou de titel en zanger opschrijven, maar het ging al heel snel uit beeld. Dus ik zit in de richting Samarik - Takarim (weet niet welke de zanger is) maar ik heb al gegoogled en op youtube gezocht maar kom er niks van tegen. Het is een beetje Marokkaans of Turks en best vroolijk, word door een man gezongen.

Geplaatst:

Ik zie er anders geen tijd lopen...

Ik zoek ook een nummer, zag het vanochtend vroeg op tmf ik wou de titel en zanger opschrijven, maar het ging al heel snel uit beeld. Dus ik zit in de richting Samarik - Takarim (weet niet welke de zanger is) maar ik heb al gegoogled en op youtube gezocht maar kom er niks van tegen. Het is een beetje Marokkaans of Turks en best vroolijk, word door een man gezongen.

Als je even geduld hebt komt er na de reclame een programma, dat is al na hooguit 10 seconden..

Weet iemand hoe dit liedje heet?

The Highstreet Allstars - To France

Maar het is jumpstyle, dus je kan het beter niet trots op school op gaan zetten ofzo..

En je komt ook steeds met makkelijke nummers zeg 0_0

Bewerkt: door Gta-killer
Geplaatst:

Weet niemand hem? Ik zou je zeer dankbaar zijn als je hem weet op te lossen. :$

Geplaatst:

Weet iemand het nummer dat in het volgende filmpje te horen is vanaf 0:07 tot 0:32?

@ Die Hard. Als ik het filmpje bekijk zie ik nergens de tijd hoelang het duurt.

@ GTA-Randy. Je filmpje doet het niet.

Geplaatst:

Jawel hoor, heb hem van google. Was zon ppt wat iemand naar me toe had gestuurd, stond ook at internet. Klik wel op het |> play icoontje..

Geplaatst:

Weet niemand hem? Ik zou je zeer dankbaar zijn als je hem weet op te lossen. :$

Ik krijg verschillende meldingen dat jullie nergens de tijd zien lopen. Heb gewoon even gedult, aangezien het filmpje begint met reclame omdat het een Uitzending Gemist is. Als je even gedult hebt zie je uiteindelijk vanzelf een tijdbalk tevoorschijn komen, als het geladen is kan je doorspoelen naar de bovengenoemde tijden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...