Legenderion Geplaatst: 11 maart 2009 Rapport Geplaatst: 11 maart 2009 Hoe heet dit liedje? Tududu du du du - du du du du du du duu, Tududu du du du - du du du du du du duuuuuu iemand ? Met een repetitief 'Tudududu' kunnen we vrij weinig. Wordt het gezongen door een man of een vrouw? In wat voor genre kun je het plaatsen? Komen er überhaupt vocalen in voor? Etc.Met de informatie die je nu geeft wil ik één wilde gok doen, en dat is . Nee, lees die tekst maar is met het nummer 'The Fratellis - Chelsea Dagger' Reageren
Dvt Geplaatst: 11 maart 2009 Rapport Geplaatst: 11 maart 2009 Ik zoek al een tijdje een liedje dat klinkt heel erg als een 60's liedje. Het gaat zo:Pababapa pabababapa Pababapa pabababapa. Ja het klinkt heel stom maar dat is nog de enige tekst die ik erin heb gehoord. Het zat trouwens ook in een reclame van een tijdje geleden, van Laat je ouders niet vallen. Je kunt het hier horen: Bomvol Bol.com magazine Nobody? Reageren
Dieko Geplaatst: 12 maart 2009 Rapport Geplaatst: 12 maart 2009 Ik wil graag weten hoe het liedje heet die ik gisteravond laat op de radio hoorde. Voor het refrein hoor je '' There is a hole by the river'' zoiets. En dan hoor je bij het refrein Wrong and Right. Het is volgens mij een jaren 80/90 liedje. En de deuntje is ta ta ta ta ta ta ta ta ta ta (snel) ta ta ta Reageren
Sandra Geplaatst: 12 maart 2009 Rapport Geplaatst: 12 maart 2009 Ik wil graag weten hoe het liedje heet die ik gisteravond laat op de radio hoorde.Voor het refrein hoor je '' There is a hole by the river'' zoiets. En dan hoor je bij het refrein Wrong and Right. Het is volgens mij een jaren 80/90 liedje. En de deuntje is ta ta ta ta ta ta ta ta ta ta (snel) ta ta ta Nik Kershaw - The Riddle Reageren
X-Qyeh Geplaatst: 12 maart 2009 Rapport Geplaatst: 12 maart 2009 Ik zoek een nummer dat redelijk bekend is, je hoort het ook redelijk vaak op de radio. Het begint me een piano die een beetje onduidelijk klint. Dat klinkt een tijdje aan het begin door. Het lijkt een beetje op dit aan het begin: Klik! Dan even later komen er drums enzo. Wat ik qua teksten kan verstaan is iets van "This is here" en iets van "Most of us". Het zal wel stom zijn dat ik het niet ken, maar je hoort het dus redelijk vaak. Reageren
Dieko Geplaatst: 12 maart 2009 Rapport Geplaatst: 12 maart 2009 Ik wil graag weten hoe het liedje heet die ik gisteravond laat op de radio hoorde.Voor het refrein hoor je '' There is a hole by the river'' zoiets. En dan hoor je bij het refrein Wrong and Right. Het is volgens mij een jaren 80/90 liedje. En de deuntje is ta ta ta ta ta ta ta ta ta ta (snel) ta ta ta Nik Kershaw - The Riddle Heel erg bedankt! Dat was het liedje die ik bedoelde Reageren
zoektlied Geplaatst: 12 maart 2009 Rapport Geplaatst: 12 maart 2009 Gisteren was het weer zover. In TMF Dance weer een leuk nummer gehoord, enkel weer geen weergave van Artiest & Titel. Het is dus een dance nummer, en de videoclip bevat een zingende vrouw (wat je ook hoort). De laatste zin was "This is the last goodbye", waarbij ze je aankijkt. Weet iemand over welke clip ik het heb? Mvg, Flitskikker Reageren
TomHagen Geplaatst: 12 maart 2009 Rapport Geplaatst: 12 maart 2009 Ik zoek een nummer dat redelijk bekend is, je hoort het ook redelijk vaak op de radio. Het begint me een piano die een beetje onduidelijk klint. Dat klinkt een tijdje aan het begin door. Het lijkt een beetje op dit aan het begin: Klik! Dan even later komen er drums enzo. Wat ik qua teksten kan verstaan is iets van "This is here" en iets van "Most of us". Het zal wel stom zijn dat ik het niet ken, maar je hoort het dus redelijk vaak. Ik denk Muse - New Born: Reageren
X-Qyeh Geplaatst: 12 maart 2009 Rapport Geplaatst: 12 maart 2009 Ik zoek een nummer dat redelijk bekend is, je hoort het ook redelijk vaak op de radio. Het begint me een piano die een beetje onduidelijk klint. Dat klinkt een tijdje aan het begin door. Het lijkt een beetje op dit aan het begin: Klik! Dan even later komen er drums enzo. Wat ik qua teksten kan verstaan is iets van "This is here" en iets van "Most of us". Het zal wel stom zijn dat ik het niet ken, maar je hoort het dus redelijk vaak. Ik denk Muse - New Born: Die is het niet. Het lijkt echt een beetje op de piano stuk aan het begin wat ik ook gaf in mijn post. Toch in iedergeval bedankt, weet iemand anders het? Reageren
TomHagen Geplaatst: 12 maart 2009 Rapport Geplaatst: 12 maart 2009 Die is het niet. Het lijkt echt een beetje op de piano stuk aan het begin wat ik ook gaf in mijn post. Toch in iedergeval bedankt, weet iemand anders het? Poging 2: Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 13 maart 2009 Rapport Geplaatst: 13 maart 2009 Weet iemand wat het nummer is uit de reclame op ComedyCentral over de top 25 southpark MarathonHier nog een link Niemand? Reageren
Dvt Geplaatst: 13 maart 2009 Rapport Geplaatst: 13 maart 2009 Weet iemand wat het nummer is uit de reclame op ComedyCentral over de top 25 southpark MarathonHier nog een link Niemand? Jah: Was makkelijk want die zit namelijk in GTA SA. Reageren
GTA-Randy Geplaatst: 13 maart 2009 Rapport Geplaatst: 13 maart 2009 Hoe heet dit melodietje dat ze hier gebruiken bij dit filmpje/presentatie? http://www.slideboom.com/presentations/47637/Rad-van-Falkirk Graag antwoord, bedankt Reageren
Sandra Geplaatst: 13 maart 2009 Rapport Geplaatst: 13 maart 2009 Hoe heet dit melodietje dat ze hier gebruiken bij dit filmpje/presentatie?http://www.slideboom.com/presentations/47637/Rad-van-Falkirk Graag antwoord, bedankt Vangelis - Chariots of Fire Reageren
X-Qyeh Geplaatst: 13 maart 2009 Rapport Geplaatst: 13 maart 2009 Coldplay - Clocks is het ook niet, het begin lijkt er wel een beetje op. Enkel begint het in het nummer dat ik hoor een beetje schel en schoor en als het dan ineens goed wordt komen er ook drums en bas bij. Iig Coldplay - clocks vind ik ook een goed nummer, maar is niet wat ik bedoel. Het begin lijkt trouwens in het nummer wat ik bedoel sprekend op het bestand dat ik mijn post meestuurde. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.