Jump to content

''Hoe heet dit liedje?''

Recommended Posts

• Reacties 4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Preddy

172

• HerrieM

115

• Ice Banana

89

• Sandra

89

Geplaatst: (bewerkt)

Jij bedoelt deze:

:D

EDIT: Deze is voor X-Qyeh btw, zeg a.u.b. ook ff of dit de goede is.

@ hieronder: Graag gedaan. :)

Bewerkt: door BaasB
Geplaatst:
Jij bedoelt deze:

:D

EDIT: Deze is voor X-Qyeh btw, zeg a.u.b. ook ff of dit de goede is.

Ja dat is hem. :puh: Heel erg bedankt!

Geplaatst:

Ik heb jullie hulp weer eens nodig..

Heeft iemand enig idee wat er in het onderstaande filmpje op 1:40 wordt gebruikt als achtergrondnummer?

Alvast bedankt,

Die Hard

Geplaatst:
Het is één nieuw liedje iig, het gaat zo:

''Westside m*therfucker! Tudududuuudu''

Volgens mij bedoel je: Sidney Samson - Riverside

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="295"></embed></object>&hl=nl&fs=1">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="295"></embed></object>&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344">
Geplaatst:
Het is één nieuw liedje iig, het gaat zo:

''Westside m*therfucker! Tudududuuudu''

Volgens mij bedoel je: Sidney Samson - Riverside

type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="295"></embed></object>&hl=nl&fs=1">
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="295"></embed></object>&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344">

Het is idd riverside, maar dat nummer is ook niet zo nieuw meer..

Misschien als je het vergelijkt met muziek die gemiddeld persoon hier op forum luistert... (10-40 jaar oud :{)

Geplaatst:

hallo,

ik ben op zoek naar een nummer ik weet niet de naam ervan maar het is iets met vioolen,

meer weet ik er niet van maar ik kan het zelf nergens vinden dus misschien weten jullie het wel,

Volgens mij is het iets met dance en viool meer weet ik niet.

Alvast Bedankt.

Geplaatst:
hallo,

ik ben op zoek naar een nummer ik weet niet de naam ervan maar het is iets met vioolen,

meer weet ik er niet van maar ik kan het zelf nergens vinden dus misschien weten jullie het wel,

Volgens mij is het iets met dance en viool meer weet ik niet.

Alvast Bedankt.

Je zult denk ik toch iets duidelijker moeten zijn, dit kan nog vele kanten op. Alhoewel ik eigenlijk niet veel dance tracks ken waar violen in voorkomen. 2 wilde gokjes:

David Vendetta - Bleeding Heart (Violin Remix) (Een in mijn ogen prachtig nummer waarin de viool centraal staat)

(alhoewel er geen viool in voorkomt, maar dit liedje is redelijk populair geweest dus redelijke kans dat je deze bedoeld)
Geplaatst:

Bedankt zoektlied,

maar het was geen van beide ik porber het zo simpel uit leggen maar ik weet niks meer van dat nummer,

alleen met viool en dance maar het kan ook zo zijn dat het zonder dance is ik weet niet zeker maar dat tiesto er iets mee te maken heeft meer weet ik echt niet srry.

Alvst bedankt.

Geplaatst:

ik wil graag weten hoe dat nummer heet wat onder die reclame staat van Delta Loyt (ofzo iets) die op discovery komt met dat zeilen :engel:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...