Johannetje2 Geplaatst: 17 maart 2009 Rapport Geplaatst: 17 maart 2009 Hoe heet deze muziek?Clipje Bezoek ook eens mijn website! Alvast bedankt! Dat is David Guetta - Love Don't Let Me Go Vraag me alleen af waarom je je site er bij zet Omdat ik graag wil dat iedereen eventjes op mijn site kijkt. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 18 maart 2009 Rapport Geplaatst: 18 maart 2009 Hoe heet deze muziek?Clipje Bezoek ook eens mijn website! Alvast bedankt! Dat is David Guetta - Love Don't Let Me Go Vraag me alleen af waarom je je site er bij zet Omdat ik graag wil dat iedereen eventjes op mijn site kijkt. Dat is reclame maken. Dat is hier niet toegestaan. Een simpele link in je signature is natuurlijk geen probleem. Reageren
Dvt Geplaatst: 19 maart 2009 Rapport Geplaatst: 19 maart 2009 Ik zoek nog een liedje. Het gaat zo: Tu. - Lalala lalalala (niet letterlijk lalala maar ik weet de tekst ook niet) - Tu tuu du. - Lalala lalala - Tu tuu du. - Lalala lalalala - Tu tuu du. Du duuu. Tu... en zo weer verder. Je hoort het instrument dat die Tu tuu du enzo speelt, en de drums heel duidelijk. Reageren
Dieko Geplaatst: 19 maart 2009 Rapport Geplaatst: 19 maart 2009 Ik zoek nog een liedje. Het gaat zo:Tu. - Lalala lalalala (niet letterlijk lalala maar ik weet de tekst ook niet) - Tu tuu du. - Lalala lalala - Tu tuu du. - Lalala lalalala - Tu tuu du. Du duuu. Tu... en zo weer verder. Je hoort het instrument dat die Tu tuu du enzo speelt, en de drums heel duidelijk. Deze? Ik zoek een Frans liedje die vaak te horen is bij FunX. Bij het refrein wordt er dit gezongen '' j'aime la tropicale e oriental'' Aan het eind wordt er in Arabisch gezongen. De achtergrond muziek is oosters. Reageren
Dvt Geplaatst: 19 maart 2009 Rapport Geplaatst: 19 maart 2009 Ik zoek nog een liedje. Het gaat zo:Tu. - Lalala lalalala (niet letterlijk lalala maar ik weet de tekst ook niet) - Tu tuu du. - Lalala lalala - Tu tuu du. - Lalala lalalala - Tu tuu du. Du duuu. Tu... en zo weer verder. Je hoort het instrument dat die Tu tuu du enzo speelt, en de drums heel duidelijk. Deze? Ik zoek een Frans liedje die vaak te horen is bij FunX. Bij het refrein wordt er dit gezongen '' j'aime la tropicale e oriental'' Aan het eind wordt er in Arabisch gezongen. De achtergrond muziek is oosters. Nee dat is hem niet. Reageren
HA5H Geplaatst: 19 maart 2009 Rapport Geplaatst: 19 maart 2009 Hoe heet dit liedje? Het liedje wat je hoort als Mervin (dat oranje geval) de taart aan het bakken is. Reageren
Gta-killer Geplaatst: 19 maart 2009 Rapport Geplaatst: 19 maart 2009 Nee dat is hem niet. Kan ej net wat meer info over het lied geven? genre, geschatte jaar van release, catogorie, een soortgelijk lied etc. Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 19 maart 2009 Rapport Geplaatst: 19 maart 2009 (bewerkt) weet iemand hoem het eerste nummer heet? Bewerkt: 20 maart 2009 door Honkbal95[NL] Reageren
2fast{0} Geplaatst: 20 maart 2009 Rapport Geplaatst: 20 maart 2009 (bewerkt) Gevonden, sorry voor de moeite. Bewerkt: 20 maart 2009 door 2fast{0} Reageren
XiPE Geplaatst: 20 maart 2009 Rapport Geplaatst: 20 maart 2009 Ik zoek een deuntje, weet niet of het ook daadwerkelijk een liedje is. Het is hét typische circus-liedje. Elke keer als je naar een kinderprogramma kijkt waar een clown/circus/jonglerende beer op een eenwieler in voorkomt, hoor je dit liedje wel. Hoop dat het duidelijk genoeg is. Reageren
Platypus Geplaatst: 20 maart 2009 Rapport Geplaatst: 20 maart 2009 Ik zoek een deuntje, weet niet of het ook daadwerkelijk een liedje is.Het is hét typische circus-liedje. Elke keer als je naar een kinderprogramma kijkt waar een clown/circus/jonglerende beer op een eenwieler in voorkomt, hoor je dit liedje wel. Hoop dat het duidelijk genoeg is. Ik weet niet hoe het heet, maar volgens mij zoek je dit liedje: Reageren
HA5H Geplaatst: 20 maart 2009 Rapport Geplaatst: 20 maart 2009 (bewerkt) . Bewerkt: 18 februari 2015 door HA5H Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 20 maart 2009 Rapport Geplaatst: 20 maart 2009 Dat is het Benny Hill Theme.Mensen, ik zoek een bepaald house nummer. Ik hoor het veel in discotheken, maar weet de naam niet. Het gaat zo van: Ta-ta-ta-ta-ta-ta-ta-ta-ta-tata Ta-ta-ta-ta-ta-ta-ta-ta-ta-tata Ta-ta-ta-ta-ta-ta-ta-ta-ta-tata Tatatata-tatatatata Ta-ta-ta-ta-ta-ta-ta-ta-ta-tata Er is hier al vaak gezegt, Met aleen Ta-Ta-Ta kunnen we niets, We hebben meer details nodig. Een stukje dat word gezongen, een makkelijk te onthouden deel meet eeen mooie gitaar solo, Een filmpje zou het handigst zijn. Reageren
HA5H Geplaatst: 20 maart 2009 Rapport Geplaatst: 20 maart 2009 (bewerkt) . Bewerkt: 18 februari 2015 door HA5H Reageren
Dieko Geplaatst: 20 maart 2009 Rapport Geplaatst: 20 maart 2009 Ik zoek een deuntje, weet niet of het ook daadwerkelijk een liedje is.Het is hét typische circus-liedje. Elke keer als je naar een kinderprogramma kijkt waar een clown/circus/jonglerende beer op een eenwieler in voorkomt, hoor je dit liedje wel. Hoop dat het duidelijk genoeg is. Ik weet niet hoe het heet, maar volgens mij zoek je dit liedje: Thanks for reclame Dat is het Benny Hill Theme.Mensen, ik zoek een bepaald house nummer. Ik hoor het veel in discotheken, maar weet de naam niet. Het gaat zo van: Ta-ta-ta-ta-ta-ta-ta-ta-ta-tata Ta-ta-ta-ta-ta-ta-ta-ta-ta-tata Ta-ta-ta-ta-ta-ta-ta-ta-ta-tata Tatatata-tatatatata Ta-ta-ta-ta-ta-ta-ta-ta-ta-tata In bijna alle liedjes hoor je wel ta ta ta ta Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.