X-Qyeh Geplaatst: 21 maart 2009 Rapport Geplaatst: 21 maart 2009 Het liedje wat ik eerder zocht uit dat filmpje met die goal highlights heb ik maar gedownload van Youtube, als iemand de naam nog weet hoor ik hem nog steeds heel erg graag. Nu zoek ik dus een nieuw nummer en ik weet er eigenlijk heel erg weinig van, sorry.. Het enige dat ik weet is dat er regelmatig met een soort mondharmonica in gespeeld wordt. Het is volgens mij ook al een best oud nummer en bekend. Reageren
Dvt Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Geplaatst: 22 maart 2009 (bewerkt) Het liedje wat ik eerder zocht uit dat filmpje met die goal highlights heb ik maar gedownload van Youtube, als iemand de naam nog weet hoor ik hem nog steeds heel erg graag.Nu zoek ik dus een nieuw nummer en ik weet er eigenlijk heel erg weinig van, sorry.. Het enige dat ik weet is dat er regelmatig met een soort mondharmonica in gespeeld wordt. Het is volgens mij ook al een best oud nummer en bekend. Mmh, gokje: Bewerkt: 22 maart 2009 door Dvt Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Geplaatst: 22 maart 2009 Hoe heet dat liedje van 00:58 t/m 01:05? (http://mastermovies.nl/indexx.php?p=voiceover10_dailymotion). Reageren
De Stofzuiger Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Geplaatst: 22 maart 2009 Hallo dames en heertjes xDik zoek ook al een tijdje een liedje met tudduuuu zooi xD nou ik hoorde hem gister op de radio, heb meteen me mobiel gepakt en zo goed mogelijk geprobeert te recorden voor dit forum. omdat ik een oude mobiel heb moest ik een microfoon bij het speakertje van mijn k*t mobiel houden! ( liedje zit in bijlage ) Deze? Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Geplaatst: 22 maart 2009 Dat liedje van 0:58 t/m 1:05? >>> Door Jowx: Geduld is een schone zaak, het is onzinnig om na een paar uur te bumpen. Dit soort posts worden gezien als spam en zijn dus niet toegestaan.. <<< Reageren
Sandra Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Geplaatst: 22 maart 2009 Hoe heet dat liedje van 00:58 t/m 01:05? (http://mastermovies.nl/indexx.php?p=voiceover10_dailymotion). EMF - Unbelieveable http://www.youtube.com/watch?v=CdP-Xrw0oKk Reageren
Dieko Geplaatst: 23 maart 2009 Rapport Geplaatst: 23 maart 2009 Ik zoek nog een liedje. Het gaat zo:Tu. - Lalala lalalala (niet letterlijk lalala maar ik weet de tekst ook niet) - Tu tuu du. - Lalala lalala - Tu tuu du. - Lalala lalalala - Tu tuu du. Du duuu. Tu... en zo weer verder. Je hoort het instrument dat die Tu tuu du enzo speelt, en de drums heel duidelijk. Deze? Ik zoek een Frans liedje die vaak te horen is bij FunX. Bij het refrein wordt er dit gezongen '' j'aime la tropicale e oriental'' Aan het eind wordt er in Arabisch gezongen. De achtergrond muziek is oosters. Weet iemand hoe het liedje heet in mijn vorige post? Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 23 maart 2009 Rapport Geplaatst: 23 maart 2009 Ik heb mijn liedje al gevonden, het was Down Under van Men At Work. Ik zoek nu een liedje met een viool erin, hij is zo populair geweest, maar de tekst weet ik niet, het is met violen iig, en dan niet zo saai maar wel met drums enzo. Reageren
X-Qyeh Geplaatst: 23 maart 2009 Rapport Geplaatst: 23 maart 2009 Het liedje wat ik eerder zocht uit dat filmpje met die goal highlights heb ik maar gedownload van Youtube, als iemand de naam nog weet hoor ik hem nog steeds heel erg graag.Nu zoek ik dus een nieuw nummer en ik weet er eigenlijk heel erg weinig van, sorry.. Het enige dat ik weet is dat er regelmatig met een soort mondharmonica in gespeeld wordt. Het is volgens mij ook al een best oud nummer en bekend. Mmh, gokje: *filmpje* Nee is het ook niet. Alsnog bedankt. De harmonica die gebruikt wordt is een hoge toon. Ik ben er zelfs niet zeker van of het een harmonica is. Het is een beetje dat zelfde geluid/toonhoogte als dat melodietje wat je altijd hoort in Unox reclames. Reageren
TomHagen Geplaatst: 23 maart 2009 Rapport Geplaatst: 23 maart 2009 Nee is het ook niet. Alsnog bedankt. De harmonica die gebruikt wordt is een hoge toon. Ik ben er zelfs niet zeker van of het een harmonica is. Het is een beetje dat zelfde geluid/toonhoogte als dat melodietje wat je altijd hoort in Unox reclames. Er zijn volgens mij heel veel liedjes met mondharmonica erin, maar ik zat aan Bruce Springsteen te denken. of: Reageren
De Stofzuiger Geplaatst: 23 maart 2009 Rapport Geplaatst: 23 maart 2009 Ik heb mijn liedje al gevonden, het was Down Under van Men At Work.Ik zoek nu een liedje met een viool erin, hij is zo populair geweest, maar de tekst weet ik niet, het is met violen iig, en dan niet zo saai maar wel met drums enzo. The Verve-Bittersweet Symphony? Reageren
X-Qyeh Geplaatst: 23 maart 2009 Rapport Geplaatst: 23 maart 2009 of: Zijn het ook niet. De stem die gebruik wordt in het nummer dat ik zoek is ook zachter qua vorm. Dus niet dat je hem minder goed hoort, maar gewoon zachter. Alsnog bedankt! Iemand nog een idee wat het nummer zou kunnen zijn? Ik heb het in ieder geval ook een keer gehoord op zo'n nederlandse zender. 100%NL ofso, toen ik aan het zoeken was op de radio. Maar je hoort het ook vaker op overige zenders. Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 23 maart 2009 Rapport Geplaatst: 23 maart 2009 Ik heb mijn liedje al gevonden, het was Down Under van Men At Work.Ik zoek nu een liedje met een viool erin, hij is zo populair geweest, maar de tekst weet ik niet, het is met violen iig, en dan niet zo saai maar wel met drums enzo. The Verve-Bittersweet Symphony? Danke! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.