MegaPilot Geplaatst: 1 november 2009 Rapport Geplaatst: 1 november 2009 GEVONDEN! Rock Steady van All Saints! Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 1 november 2009 Rapport Geplaatst: 1 november 2009 Ik zoek een nummer. Weet niet wie de artiest is. Maar het begon rustig met een beetje piano en drums. En later wordt het wat ruiger met de gitaren erin. Het was een beetje Rock, metal achtig. Meer kan ik momenteel niet echt geven. Het eerste dat in mij opkomt is 'November Rain' van 'Guns N' Roses'. Jammergenoeg is hem dat niet. Is hij bekend? Of wordt er in gezongen? Of hij bekend is weet ik niet en Ja er wordt in gezongen. Reageren
Johannetje2 Geplaatst: 1 november 2009 Rapport Geplaatst: 1 november 2009 (bewerkt) Ik zoek een nummer. Weet niet wie de artiest is. Maar het begon rustig met een beetje piano en drums. En later wordt het wat ruiger met de gitaren erin. Het was een beetje Rock, metal achtig. Meer kan ik momenteel niet echt geven. Het eerste dat in mij opkomt is 'November Rain' van 'Guns N' Roses'. Jammergenoeg is hem dat niet. Is hij bekend? Of wordt er in gezongen? Of hij bekend is weet ik niet en Ja er wordt in gezongen. Wordt het door een man / een vrouw gezongen? En welke taal is het? Bewerkt: 1 november 2009 door Johannetje2 Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 1 november 2009 Rapport Geplaatst: 1 november 2009 Ik zoek een nummer. Weet niet wie de artiest is. Maar het begon rustig met een beetje piano en drums. En later wordt het wat ruiger met de gitaren erin. Het was een beetje Rock, metal achtig. Meer kan ik momenteel niet echt geven. Het eerste dat in mij opkomt is 'November Rain' van 'Guns N' Roses'. Jammergenoeg is hem dat niet. Is hij bekend? Of wordt er in gezongen? Of hij bekend is weet ik niet en Ja er wordt in gezongen. Wordt het door een man / een vrouw gezongen? En welke taal is het? Engels, Vrouw Reageren
Rickyboy30 Geplaatst: 2 november 2009 Rapport Geplaatst: 2 november 2009 (bewerkt) Hoe heet het ene liedje die je helemaal bij de intro hoort van 'The Ballad of Gay Tony'? Iets met 'Keep on Walkin' http://www.youtube.com/watch?v=6mV2jhyLaPU EDIT: Bij 3:40 Bewerkt: 2 november 2009 door Rickyboy30 Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 2 november 2009 Rapport Geplaatst: 2 november 2009 Hoe heet dit liedje tussen 0:06 en 0:37? Edit: Sorry Rickyboy30. Reageren
Twister24 Geplaatst: 3 november 2009 Rapport Geplaatst: 3 november 2009 (bewerkt) Ik zoek de naam en artiest van een nummer. Het word met een soort robot achtige stem gezongen en in het refrein komt voor You are my satellite. Het komt voor in de film Marsian Child. http://www.youtube.com/watch?v=PZtYa7UhCWc Bewerkt: 3 november 2009 door Twister24 Reageren
Rickyboy30 Geplaatst: 3 november 2009 Rapport Geplaatst: 3 november 2009 Hoe heet het ene liedje die je helemaal bij de intro hoort van 'The Ballad of Gay Tony'? Iets met 'Keep on Walkin' http://www.youtube.com/watch?v=6mV2jhyLaPU EDIT: Bij 3:40 weet iemand hem al :O ? Reageren
Silverbyte Geplaatst: 3 november 2009 Rapport Geplaatst: 3 november 2009 Ik ben al geruime tijd op zoek naar een bepaald nummer. Het is een Engelstalig nummer, gezongen door een man. Het nummer heeft tempo, maar is tegelijkertijd ook vrij rustig. De videoclip is gefilmd vanuit een auto die door een stad rijdt (Welke een beetje op Parijs lijkt). In het refrein wordt iets gezongen als 'If you will open up', maar daar ben ik niet helemaal zeker van. Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 5 november 2009 Rapport Geplaatst: 5 november 2009 Toen ik in Duitsland was, en ik in een schoenenwinkel stond, zag ik op de grote TV een clip dat van de periode Love Generation is, of misschien wat vroeger. Het is gemaakt in First PErson Look, en de persoon(?) is aan het lopen, en als het donker word zit je in het bos. Aan het einde zie je stuiterende ballen als ik het goed heb en dan ga je in een vierkant. Wie weet de naam van deze clip? Reageren
jobator Geplaatst: 5 november 2009 Rapport Geplaatst: 5 november 2009 Op RTL5 zie je in de reclame nu dat gedoe van "So you think oyu can dance" Wie weet hoe het liedje eronder heet ? Reageren
Gijsso Geplaatst: 7 november 2009 Rapport Geplaatst: 7 november 2009 http://www.youtube.com/watch?v=iZJe4KuDs80&feature=related Het liedje in het begin. Hij is echt bekend, maar ik vergeet altijd hoe hij heet Reageren
TomHagen Geplaatst: 7 november 2009 Rapport Geplaatst: 7 november 2009 (bewerkt) Het liedje in het begin. Hij is echt bekend, maar ik vergeet altijd hoe hij heet Een cover op Genesis - Land of Confusion Edit: van Disturbed dus. Bewerkt: 7 november 2009 door TomHagen Reageren
Gijsso Geplaatst: 7 november 2009 Rapport Geplaatst: 7 november 2009 Natuurlijk. Wat stom van me Maar hartelijk bedankt. Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 8 november 2009 Rapport Geplaatst: 8 november 2009 Toen ik in Duitsland was, en ik in een schoenenwinkel stond, zag ik op de grote TV een clip dat van de periode Love Generation is, of misschien wat vroeger. Het is gemaakt in First PErson Look, en de persoon(?) is aan het lopen, en als het donker word zit je in het bos. Aan het einde zie je stuiterende ballen als ik het goed heb en dan ga je in een vierkant. Wie weet de naam van deze clip? Kom op jongens, niemand een idee?! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.