Jump to content

''Hoe heet dit liedje?''


Ice Banana

Recommended Posts

  • Reacties 4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Preddy

    172

  • HerrieM

    115

  • Ice Banana

    89

  • Sandra

    89

Ik geloof dat de laatste iets is van Pendulum, maar ben de titel vergeten.

Helemaal niet :puh:, ik was als eerste met Pendulum. Wie weet, misschien had jij het wel nooit geweten als ik het niet had gezegd :engel:

Bewerkt: door Gijsso
Link to comment
Delen op andere websites

We waren vandaag met school aan het bowlen en ik hoorde een nummer dat ik wel leuk vond.

Het begint zeer rustig met bijna alleen een panfluit (of iets dat daarop lijkt) en loopt daarna op tot een soort techno\trance achtig nummer. Heeft iemand misschien een idee?

Link to comment
Delen op andere websites

We waren vandaag met school aan het bowlen en ik hoorde een nummer dat ik wel leuk vond.

Het begint zeer rustig met bijna alleen een panfluit (of iets dat daarop lijkt) en loopt daarna op tot een soort techno\trance achtig nummer. Heeft iemand misschien een idee?

Gigi d'agostino - The Riddle?

Link to comment
Delen op andere websites

We waren vandaag met school aan het bowlen en ik hoorde een nummer dat ik wel leuk vond.

Het begint zeer rustig met bijna alleen een panfluit (of iets dat daarop lijkt) en loopt daarna op tot een soort techno\trance achtig nummer. Heeft iemand misschien een idee?

Gigi d'agostino - The Riddle?

Nee, die niet.

Link to comment
Delen op andere websites

dit nummer zoek ik echt al lang

*filmpje*

alvast bedankt!

iemand?

Stuur hem een email zou ik zeggen. Eerst op V-Towndance the harder edition geg00geld, en zo op de partyflock van die dj gekomen. http://partyflock.nl/artist/8557:Only.html Verder kan ik je niet helpen omdat ik het nummer ook niet ken.

Al verschillende keren gevraagd, maar weet nou echt niemand het? EN nee, het is niet Hit me with your best van Outrage & Prolaxx. Dat klopt niet. http://www.megaupload.com/?d=8M3M1V05

Bewerkt: door Flashingdemon666
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...