Jump to content

''Hoe heet dit liedje?''


Ice Banana

Recommended Posts

Haii,

Ik ben op zoek naar de titel van een liedje van de band `The Scorpions´.

Het nummer zelf is redelijk ruig alleen het intro is heel apart: Het klinkt heel apart, het lijkt op een soort van kermis/circus-liedje.

Is hier een Scorpions-kenner die weet welk nummer ik bedoel?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Preddy

    172

  • HerrieM

    115

  • Ice Banana

    89

  • Sandra

    89

Iemand op 6:40 weet welk nummer er door Bullet for my Valentine gespeeld word? Was er zelf dan wel bij maar weet zo niet wel nummer het was :$

Dat is "Your Betrayal". Vet nummer en optreden. Ik zou er ook nog heen gaan maar was ziek en heb kaartjes weggegeven.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb het lied gevonden!

Veel geluk gehad dat ik het hoorde op de radio.

Tim Berg - Bromance

Het was BTW ook geen panfluit maar zal dat wel niet goed gehoord hebben tussen al die geluiden op de bowlingbaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Haii,

Ik ben op zoek naar de titel van een liedje van de band `The Scorpions´.

Het nummer zelf is redelijk ruig alleen het intro is heel apart: Het klinkt heel apart, het lijkt op een soort van kermis/circus-liedje.

Is hier een Scorpions-kenner die weet welk nummer ik bedoel?

De Duitse Scorpions? Of de Engelse?

Link to comment
Delen op andere websites

Haii,

Ik ben op zoek naar de titel van een liedje van de band `The Scorpions´.

Het nummer zelf is redelijk ruig alleen het intro is heel apart: Het klinkt heel apart, het lijkt op een soort van kermis/circus-liedje.

Is hier een Scorpions-kenner die weet welk nummer ik bedoel?

Misschien is het The Scorpions - Wind of charge,

Link to comment
Delen op andere websites

Haii,

Ik ben op zoek naar de titel van een liedje van de band `The Scorpions´.

Het nummer zelf is redelijk ruig alleen het intro is heel apart: Het klinkt heel apart, het lijkt op een soort van kermis/circus-liedje.

Is hier een Scorpions-kenner die weet welk nummer ik bedoel?

Link to comment
Delen op andere websites

@ Sandra

Ik zou je kunnen helpen met het zoeken van dat nummer want ik ben een kenner van de band ''Scorpions''. Maar ook ik zet net zoals jvj met de vraag welke je nou precies bedoeld.confused2.gif Omdat je The Scorpions hebt, dat is de Engelse band, en gewoon Scorpions, de Duitse band.

Mvg, Marco

Bewerkt: door MarcoGravemaker
Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

Wie kan mij helpen ik ben op zoek naar een nummer dat begint met we flying high we flying right up to the sky een soort trance nummer werd/wordt nog steeds vaak op de kermis gedraaid ik ben op youtube wezen zoeken maar kon het juiste nummer niet vinden wie kan mij helpen?

Mvg guy 16

Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

Wie kan mij helpen ik ben op zoek naar een nummer dat begint met we flying high we flying right up to the sky een soort trance nummer werd/wordt nog steeds vaak op de kermis gedraaid ik ben op youtube wezen zoeken maar kon het juiste nummer niet vinden wie kan mij helpen?

Mvg guy 16

Dit wellicht?

http://www.youtube.com/watch?v=4YYjVrodMEs


Maar ik ben zelf ook al een tijdje op zoek naar een nummer. Het zit als achtergrond muziek bij de reclame van LU Petit Dejeuner koekjes.

De tekst (die je hoort) is: 'Early in the morning, the break of the day. High above the sky'. Het wordt gezongen door een - eerder hoge - mannelijke stem.

Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

Wie kan mij helpen ik ben op zoek naar een nummer dat begint met we flying high we flying right up to the sky een soort trance nummer werd/wordt nog steeds vaak op de kermis gedraaid ik ben op youtube wezen zoeken maar kon het juiste nummer niet vinden wie kan mij helpen?

Mvg guy 16

Dit wellicht?

http://www.youtube.com/watch?v=4YYjVrodMEs


Maar ik ben zelf ook al een tijdje op zoek naar een nummer. Het zit als achtergrond muziek bij de reclame van LU Petit Dejeuner koekjes.

De tekst (die je hoort) is: 'Early in the morning, the break of the day. High above the sky'. Het wordt gezongen door een - eerder hoge - mannelijke stem.

Bedankt voor je snelle reactie :)

Mvg Guy 16

Link to comment
Delen op andere websites

Dat stukje bij MTV wat er iedere avond op is. Met die paarse manntjes. Hoe heet dat liedje. Kan geen stukje laten horen. Het is als het reclameblok eindigd.

Vermoedt dat dat een tune is die speciaal daarvoor gemaakt is

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...