Jump to content

''Hoe heet dit liedje?''

Recommended Posts

• Reacties 4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Preddy

172

• HerrieM

115

• Ice Banana

89

• Sandra

89

Geplaatst:

weet iemand het liedje waarin ze zingen: 'schudden met je kont van links naar rechts'.

het is eenbest heel bekend liedje

het is een nederlands liedje maaar ze zingen er ook veel engels in

Geplaatst:

weet iemand het liedje waarin ze zingen: 'schudden met je kont van links naar rechts'.

Had je al geprobeerd dat eens aan Google te vragen?
Geplaatst:

Afgelopen week was er bij Wat te doen voor je poen om TMF het beroep DJ langs gekomen. VJ Sascha ging een dagje mee lopen met DJ Afrojack en tijdens de aflevering hebben ze zelf nog een nummertje gemaakt. Weet een GTAForumer die het programma ook heeft gezien hoe dit liedje wat ze samen hebben gemaakt misschien heette?

Geplaatst:

Afgelopen week was er bij Wat te doen voor je poen om TMF het beroep DJ langs gekomen. VJ Sascha ging een dagje mee lopen met DJ Afrojack en tijdens de aflevering hebben ze zelf nog een nummertje gemaakt. Weet een GTAForumer die het programma ook heeft gezien hoe dit liedje wat ze samen hebben gemaakt misschien heette?

Is dat deze aflevering?

Geplaatst:

Is dat deze aflevering?

Nee, in die aflevering word hij VJ. In de nieuwste aflevering word hij DJ. Deze aflevering zal komende week op de website verschijnen.

Geplaatst:

is dat deze soms van ab normaal

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

ik denk dat je deze bedoelt, en wat betreft dat engels... misschien is er een remix van gemaakt.

Bewerkt: door LXZ-76
Geplaatst:

Ik zoek een lied dat iedereen kent/gehoord heeft. Het is geloof ik al van de jaren 90. Het ligt in het electro/dance genre. Het zowat bekendste nummer uit dat genre dan. Het is zonder zang, enkel met een computer gemaakt.

De hoofdzakelijke muziek wordt voortgezet door ruisen, die zo gaan:

ta-ta, ta-ta, taa-taa, taa-taa, ta tadadada, tadadada ta.

Er is een stukje in dat doet denken aan geluiden als je een telefoonnummer drukt.

Het bestaat ui vier noten, en ik geloof dat het zo gaat: 1-2-4-1 (1 is de lage toon en 4 de hoogste toon, 3 slaat hij over)

Wel dat, "telefoongeluid" gaat eerst snel en begint langzaamaan te vertragen. Na een tijd versnelt het en dan komt zowat de 'upper' van het nummer naar boven.

Het nummer spelen ze vaak op trouwfeesten (ik werk elke week op een trouwfeest).

Geplaatst:

Ik ben op zoek naar de naam van een track die ik wel in het bezit heb, maar ik heb geen naam van het liedje of de artiest gevonden. Het gaat om track no. 6 afkomstig van de "Straat compilatie vol. 1", een mixtape uitgegeven door "Bijlmerstyle". Iemand misschien een tracklist van deze mixtape of de naam van liedje no. 6? :dans:

Is het toevallig Kiddo Cee – Kruimeldief?

Geplaatst:

Ik zoek een lied dat iedereen kent/gehoord heeft. Het is geloof ik al van de jaren 90. Het ligt in het electro/dance genre. Het zowat bekendste nummer uit dat genre dan. Het is zonder zang, enkel met een computer gemaakt.

De hoofdzakelijke muziek wordt voortgezet door ruisen, die zo gaan:

ta-ta, ta-ta, taa-taa, taa-taa, ta tadadada, tadadada ta.

Er is een stukje in dat doet denken aan geluiden als je een telefoonnummer drukt.

Het bestaat ui vier noten, en ik geloof dat het zo gaat: 1-2-4-1 (1 is de lage toon en 4 de hoogste toon, 3 slaat hij over)

Wel dat, "telefoongeluid" gaat eerst snel en begint langzaamaan te vertragen. Na een tijd versnelt het en dan komt zowat de 'upper' van het nummer naar boven.

Het nummer spelen ze vaak op trouwfeesten (ik werk elke week op een trouwfeest).

Dat gaat niet werken :schater:

Kan je niet gewoon de melodie zingen en opnemen ofzo? :cab:

Geplaatst: (bewerkt)

Weet iemand welk nummer van de Noisecontrollers dit is?(Vanaf 2:45 ongeveer..)

Bewerkt: door MegaPilot

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...