iefen Geplaatst: 2 december 2010 Rapport Geplaatst: 2 december 2010 aan het begin zijn 2 liedjes steeds gemixt 1e is put your hand op for detroid ik wil die andere graag weten (1:02)2:17 komt er een liedje bij die wil ik ook graag weten (2:59 hoor je m goed)4:47 komt er ook een liedje bij tegelijk met shut up and drive dat andere liedje wil ik ook graag weten je hoort m steeds tegelijkertijd met rihanna die eigenlijk die beat die je hard hoord.thanx Reageren
Flitskikker Geplaatst: 2 december 2010 Rapport Geplaatst: 2 december 2010 Eerste: Fedde Le Grand - Put Your Hands Up 4 Detroit 1:02: Erick E - The Beat Is Rockin' Die van 2.57 weet ik niet. 4:47: Rihanna - Shut Up and Drive (Wideboys Remix) Reageren
iefen Geplaatst: 2 december 2010 Rapport Geplaatst: 2 december 2010 okay thnx. als iemand die van 2:57 weet hoor ik ik het graag Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 3 december 2010 Rapport Geplaatst: 3 december 2010 Helaas, ik weet het niet. Weet iemand hoe dit nummer heet? Reageren
Gijsso Geplaatst: 3 december 2010 Rapport Geplaatst: 3 december 2010 Niet echt helemaal passend, maar om een apart topic daarvoor te openen is ook weer niet nodig. Ik moet voor school een filmpje maken en we gaan dus een soort van CSI doen, compleet met intro. Weet iemand iets wat vrij veel lijkt op de echte intro's van CSI (Miami/NY)? Een beetje zoals dit. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 3 december 2010 Rapport Geplaatst: 3 december 2010 Ik zou gewoon lekker bij The Who blijven. You Better You Bet is bijvoorbeeld wel een geschikt nummer. Lekker herkenbare intro, net als Who Are You: Reageren
MaxVito Geplaatst: 4 december 2010 Rapport Geplaatst: 4 december 2010 Het liedje was gister bij the voice of holland misschien heeft iemand het gezien? dat liedje waar die 5 of 4 jongens samen zongen. Het is best wel een snel nummer, ik weet niet zeker maar of het liedje together heet. maar het komt er wel in voor. Reageren
TomHagen Geplaatst: 4 december 2010 Rapport Geplaatst: 4 december 2010 Het liedje was gister bij the voice of holland misschien heeft iemand het gezien? dat liedje waar die 5 of 4 jongens samen zongen. Het is best wel een snel nummer, ik weet niet zeker maar of het liedje together heet. maar het komt er wel in voor. Kijk hier! Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 4 december 2010 Rapport Geplaatst: 4 december 2010 http://www.youtube.com/watch?v=CpmCW_9l4JE Reageren
bramboy Geplaatst: 4 december 2010 Rapport Geplaatst: 4 december 2010 Weet iemand welk nummer van de Noisecontrollers dit is?(Vanaf 2:45 ongeveer..) Reageren
jellemuis Geplaatst: 4 december 2010 Rapport Geplaatst: 4 december 2010 (bewerkt) okay thnx. als iemand die van 2:57 weet hoor ik ik het graag Nelly Furtado Ft. Timbaland - Promiscuous (axwell Remix) alleen mixt die gozer in jou filmpje hem zelf ook nog deels, Bewerkt: 4 december 2010 door jellemuis Reageren
Preddy Geplaatst: 4 december 2010 Rapport Geplaatst: 4 december 2010 Helaas, ik weet het niet. Weet iemand hoe dit nummer heet? Evans Blue- Cold (But I'm Still Here) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.