MJ_Forever Geplaatst: 5 december 2010 Rapport Geplaatst: 5 december 2010 (bewerkt) Hey, even een aanvraag voor personen die dagelijks kijken naar My Set Rules. Weet iemand hoe dat liedje noemde van Dj Piccolicious? Dat was die house-dj. Ik zoek de titel van de song toen hij nog maar een 2-tal minuutjes bezig was, een van zijn eerste songs dus. Help me aub, ik vond hem zo goed! Ik heb heb de 2 liedjes eens opgenomen met mijn gsm, zodat het makkelijker wordt voor jullie om te achterhalen/luisteren hoe het liedje heet. Het is opgenomen met mijn gsm, dus de kwaliteit is niet super, maar je kan er wel duidelijk het liedje erin horen. Bewerkt: 9 december 2010 door MJ_Forever Reageren
jellemuis Geplaatst: 9 december 2010 Rapport Geplaatst: 9 december 2010 Ik heb heb de 2 liedjes eens opgenomen met mijn gsm, zodat het makkelijker wordt voor jullie om te achterhalen/luisteren hoe het liedje heet. Het is opgenomen met mijn gsm, dus de kwaliteit is niet super, maar je kan er wel duidelijk het liedje erin horen. en waar kunnen we ze downloaden/beluisteren, probeer soundcloud Reageren
Venzio Geplaatst: 16 december 2010 Rapport Geplaatst: 16 december 2010 I've been away to long and every step I need you more and more and more ofzoiets.. Reageren
Die Hard Geplaatst: 16 december 2010 Rapport Geplaatst: 16 december 2010 I've been away to long and every step I need you more and more and more ofzoiets.. Eitje. Racoon met Love you More. Reageren
Teh_Ninja Geplaatst: 16 december 2010 Rapport Geplaatst: 16 december 2010 I've been away to long and every step I need you more and more and more ofzoiets.. Racoon - Love You More. Reageren
BV_1993 Geplaatst: 17 december 2010 Rapport Geplaatst: 17 december 2010 Ik ben nu al een tijdje op zoek naar een nummer met vermoedelijk "More then a laugh, a tear, a cry" in de tekst. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 22 december 2010 Rapport Geplaatst: 22 december 2010 Hoe heet het nummer vanaf 3:41? Reageren
TomHagen Geplaatst: 22 december 2010 Rapport Geplaatst: 22 december 2010 (bewerkt) Hoe heet het nummer vanaf 3:41? Serieus? Tell me why van The Backstreet boys. Ohnee, die is daarvoor, wacht even. Quit playing games with my heart van The Backstreet Boys? Bewerkt: 22 december 2010 door TomHagen Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 22 december 2010 Rapport Geplaatst: 22 december 2010 Hoe heet het nummer vanaf 3:41? Serieus? Tell me why van The Backstreet boys. Ohnee, die is daarvoor, wacht even. Quit playing games with my heart van The Backstreet Boys? Thanks. Reageren
jellemuis Geplaatst: 24 december 2010 Rapport Geplaatst: 24 december 2010 (bewerkt) iemand die toevallig het nummer @0.15 kent? shazam kent hem niet. ik weet het al, voor mensen die het ook willen weten: Bewerkt: 26 december 2010 door jellemuis Reageren
Cheers. Geplaatst: 25 december 2010 Rapport Geplaatst: 25 december 2010 weet iemand een liedje met het deuntje op 2:24? Reageren
Cabyon Geplaatst: 29 december 2010 Rapport Geplaatst: 29 december 2010 (bewerkt) Volgens mij is dat geen liedje, maar een deuntje dat gaandeweg gewoon geïmproviseerd is door diegene. Ik ga wel even research doen wie diegene is. Cab edit: gevonden, het is Thomas Bangalter die dat deuntje inspeelt. Maakt deel uit van het Daft Punk duo, misschien dat je daarmee wat meer info kan vinden. edit2: lid van Daft Punk, Stardust en Togheter. Bewerkt: 29 december 2010 door Cabyon Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 4 januari 2011 Rapport Geplaatst: 4 januari 2011 Ik zoek een liedje, en dat liedje rijmt op de groep die het zingt/maakt. Het is volgens mij een house nummer. Reageren
Cheers. Geplaatst: 4 januari 2011 Rapport Geplaatst: 4 januari 2011 Volgens mij is dat geen liedje, maar een deuntje dat gaandeweg gewoon geïmproviseerd is door diegene. Ik ga wel even research doen wie diegene is. Cab edit: gevonden, het is Thomas Bangalter die dat deuntje inspeelt. Maakt deel uit van het Daft Punk duo, misschien dat je daarmee wat meer info kan vinden. edit2: lid van Daft Punk, Stardust en Togheter. oke thanks maar ik vind dat daft punk niet veel van die deuntjes hebben? Reageren
TomHagen Geplaatst: 4 januari 2011 Rapport Geplaatst: 4 januari 2011 Ik zoek een liedje, en dat liedje rijmt op de groep die het zingt/maakt. Het is volgens mij een house nummer. Ik ken wel Hocus Pocus van Focus, maar dat is geen House. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.