Jump to content

''Hoe heet dit liedje?''


Ice Banana

Recommended Posts

Ik ben opzoek naar een nummer met een clip die duidelijk geïnspireerd*kuch* gejat *kuch* is op Subterranean Homesick Blues van Bob Dylan. Als ik me het goed herinner was het een rap nummer. Volgens mij van een joodse man, of één die er op leek.

Wilde gok, aangezien er op youtube alleen maar covers van het originele Bob Dylan te vinden zijn, anyway:

http://www.youtube.com/watch?v=Nej4xJe4Tdg

@ MaxVito

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Preddy

    172

  • HerrieM

    115

  • Ice Banana

    89

  • Sandra

    89

Ik ben opzoek naar een nummer met een clip die duidelijk geïnspireerd*kuch* gejat *kuch* is op Subterranean Homesick Blues van Bob Dylan. Als ik me het goed herinner was het een rap nummer. Volgens mij van een joodse man, of één die er op leek.

Lele met Hard?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Hey,

Wie kan mij helpen ik ben op zoek naar een nummer dat begint met we flying high we flying right up to the sky een soort trance nummer werd/wordt nog steeds vaak op de kermis gedraaid ik ben op youtube wezen zoeken maar kon het juiste nummer niet vinden wie kan mij helpen?

Mvg guy 16

Dit wellicht?

http://www.youtube.com/watch?v=4YYjVrodMEs


Maar ik ben zelf ook al een tijdje op zoek naar een nummer. Het zit als achtergrond muziek bij de reclame van LU Petit Dejeuner koekjes.

De tekst (die je hoort) is: 'Early in the morning, the break of the day. High above the sky'. Het wordt gezongen door een - eerder hoge - mannelijke stem.

Bedankt voor je snelle reactie :)

Mvg Guy 16

Hebt U eindelijk deze lied gevonden? Ik zoek het ook op zonder resultaat.

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Ik ben op zoek naar een liedje waarvan ik de titel maar niet kan achterhalen.

Volgens mij is het een beetje in de house richting, maar ik weet het niet zeker.

Er zit een standaard melodie in die je vrijwel het hele liedje door hoort, Tu ru tu tu tu tu tu Tu ru tu tu tu tu tu etc..., verder zit er dacht ik geen zang in.

Het is een vrij recent liedje en voor de mensen die nog wel eens uitgaan.. ook daar komt ie vaak wel voorbij.

Hopelijk dat iemand wel de titel weet. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Ik ben op zoek naar een liedje waarvan ik de titel maar niet kan achterhalen.

Volgens mij is het een beetje in de house richting, maar ik weet het niet zeker.

Er zit een standaard melodie in die je vrijwel het hele liedje door hoort, Tu ru tu tu tu tu tu Tu ru tu tu tu tu tu etc..., verder zit er dacht ik geen zang in.

Het is een vrij recent liedje en voor de mensen die nog wel eens uitgaan.. ook daar komt ie vaak wel voorbij.

Hopelijk dat iemand wel de titel weet. ;)

Kun je meer van het liedje omschrijven?

Wordt het liedje gespeeld bij radiostations die je beluistert? Zoja, zoek dan is de playlist op. Daar staan liedjes op die de stations hebben gedraaid. Onthou, dus als je jou liedje hoort, de tijd en de zender, zodat je hem daarna kunt opzoeken op internet. Succes. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Ik ben op zoek naar een liedje waarvan ik de titel maar niet kan achterhalen.

Volgens mij is het een beetje in de house richting, maar ik weet het niet zeker.

Er zit een standaard melodie in die je vrijwel het hele liedje door hoort, Tu ru tu tu tu tu tu Tu ru tu tu tu tu tu etc..., verder zit er dacht ik geen zang in.

Het is een vrij recent liedje en voor de mensen die nog wel eens uitgaan.. ook daar komt ie vaak wel voorbij.

Hopelijk dat iemand wel de titel weet. ;)

is het soms Bromance van Tim Berg?

Link to comment
Delen op andere websites

@Cabyon - Bedankt voor je reactie! Ik kan helaas niet echt een betere omschrijving geven, maar ik ga er inderdaad wel eens op letten of hij toevallig voorbij komt op de radio.

Heb via m'n iPhone ook al gezocht en proberen het melodietje te neuriën maar dit heeft helaas ook niets opgeleverd, haha.

@gieljangta Helaas is dat hem niet, toch bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

@jordib12 Heey, ook dit is hem helaas niet. Toch bedankt! :D

@Lord-Vortex

Ik heb er voor nu alvast drie voor je kunnen vinden, de eerste drie zijn dit als het goed is;

Paul Van Dyk - All I need

The Infinity Project - Superbooster

Iron Eden - Gate

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...