flippie13 Geplaatst: 24 februari 2011 Rapport Geplaatst: 24 februari 2011 Ik ben opzoek naar een nummer met een clip die duidelijk geïnspireerd*kuch* gejat *kuch* is op Subterranean Homesick Blues van Bob Dylan. Als ik me het goed herinner was het een rap nummer. Volgens mij van een joodse man, of één die er op leek. Wilde gok, aangezien er op youtube alleen maar covers van het originele Bob Dylan te vinden zijn, anyway: http://www.youtube.com/watch?v=Nej4xJe4Tdg @ MaxVito Reageren
Teh_Ninja Geplaatst: 24 februari 2011 Rapport Geplaatst: 24 februari 2011 Bedankt, maar nope, dit is hem niet . Reageren
MaxVito Geplaatst: 24 februari 2011 Rapport Geplaatst: 24 februari 2011 Thanks flippie dat is hem! Reageren
gieljangta Geplaatst: 25 februari 2011 Rapport Geplaatst: 25 februari 2011 weet er iemad hoe dit noemt? Reageren
NandroDavids Geplaatst: 26 februari 2011 Rapport Geplaatst: 26 februari 2011 Ik ben opzoek naar een nummer met een clip die duidelijk geïnspireerd*kuch* gejat *kuch* is op Subterranean Homesick Blues van Bob Dylan. Als ik me het goed herinner was het een rap nummer. Volgens mij van een joodse man, of één die er op leek. Lele met Hard? Reageren
Teh_Ninja Geplaatst: 26 februari 2011 Rapport Geplaatst: 26 februari 2011 Bruut nummer maar nope. Reageren
Doridar Geplaatst: 6 maart 2011 Rapport Geplaatst: 6 maart 2011 Hey, Wie kan mij helpen ik ben op zoek naar een nummer dat begint met we flying high we flying right up to the sky een soort trance nummer werd/wordt nog steeds vaak op de kermis gedraaid ik ben op youtube wezen zoeken maar kon het juiste nummer niet vinden wie kan mij helpen? Mvg guy 16 Dit wellicht? http://www.youtube.com/watch?v=4YYjVrodMEs Maar ik ben zelf ook al een tijdje op zoek naar een nummer. Het zit als achtergrond muziek bij de reclame van LU Petit Dejeuner koekjes. De tekst (die je hoort) is: 'Early in the morning, the break of the day. High above the sky'. Het wordt gezongen door een - eerder hoge - mannelijke stem. Bedankt voor je snelle reactie Mvg Guy 16 Hebt U eindelijk deze lied gevonden? Ik zoek het ook op zonder resultaat. Reageren
Roach Geplaatst: 6 maart 2011 Rapport Geplaatst: 6 maart 2011 Hallo, Ik ben op zoek naar een liedje waarvan ik de titel maar niet kan achterhalen. Volgens mij is het een beetje in de house richting, maar ik weet het niet zeker. Er zit een standaard melodie in die je vrijwel het hele liedje door hoort, Tu ru tu tu tu tu tu Tu ru tu tu tu tu tu etc..., verder zit er dacht ik geen zang in. Het is een vrij recent liedje en voor de mensen die nog wel eens uitgaan.. ook daar komt ie vaak wel voorbij. Hopelijk dat iemand wel de titel weet. Reageren
Cabyon Geplaatst: 8 maart 2011 Rapport Geplaatst: 8 maart 2011 Hallo, Ik ben op zoek naar een liedje waarvan ik de titel maar niet kan achterhalen. Volgens mij is het een beetje in de house richting, maar ik weet het niet zeker. Er zit een standaard melodie in die je vrijwel het hele liedje door hoort, Tu ru tu tu tu tu tu Tu ru tu tu tu tu tu etc..., verder zit er dacht ik geen zang in. Het is een vrij recent liedje en voor de mensen die nog wel eens uitgaan.. ook daar komt ie vaak wel voorbij. Hopelijk dat iemand wel de titel weet. Kun je meer van het liedje omschrijven? Wordt het liedje gespeeld bij radiostations die je beluistert? Zoja, zoek dan is de playlist op. Daar staan liedjes op die de stations hebben gedraaid. Onthou, dus als je jou liedje hoort, de tijd en de zender, zodat je hem daarna kunt opzoeken op internet. Succes. Reageren
gieljangta Geplaatst: 8 maart 2011 Rapport Geplaatst: 8 maart 2011 Hallo, Ik ben op zoek naar een liedje waarvan ik de titel maar niet kan achterhalen. Volgens mij is het een beetje in de house richting, maar ik weet het niet zeker. Er zit een standaard melodie in die je vrijwel het hele liedje door hoort, Tu ru tu tu tu tu tu Tu ru tu tu tu tu tu etc..., verder zit er dacht ik geen zang in. Het is een vrij recent liedje en voor de mensen die nog wel eens uitgaan.. ook daar komt ie vaak wel voorbij. Hopelijk dat iemand wel de titel weet. is het soms Bromance van Tim Berg? Reageren
Roach Geplaatst: 9 maart 2011 Rapport Geplaatst: 9 maart 2011 @Cabyon - Bedankt voor je reactie! Ik kan helaas niet echt een betere omschrijving geven, maar ik ga er inderdaad wel eens op letten of hij toevallig voorbij komt op de radio. Heb via m'n iPhone ook al gezocht en proberen het melodietje te neuriën maar dit heeft helaas ook niets opgeleverd, haha. @gieljangta Helaas is dat hem niet, toch bedankt! Reageren
jordib12 Geplaatst: 10 maart 2011 Rapport Geplaatst: 10 maart 2011 (bewerkt) Is dit hem? Dit is meer jumpachtig, maar is wel vet nummer ook! Hier komt ook telkens dezelfde melodie terug... Sorry als het deze niet is. http://www.youtube.c...h?v=VkLWuI2UvYI Bewerkt: 10 maart 2011 door jordib12 Reageren
Lord-Vortex Geplaatst: 10 maart 2011 Rapport Geplaatst: 10 maart 2011 Ik zoek deze nummers, er zitten geen Vocals in deze nummers dus dat maakt het extra moeilijk: Alvast bedankt voor jullie hulp! Reageren
Roach Geplaatst: 10 maart 2011 Rapport Geplaatst: 10 maart 2011 @jordib12 Heey, ook dit is hem helaas niet. Toch bedankt! @Lord-Vortex Ik heb er voor nu alvast drie voor je kunnen vinden, de eerste drie zijn dit als het goed is; Paul Van Dyk - All I need The Infinity Project - Superbooster Iron Eden - Gate Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.