flippie13 Geplaatst: 10 maart 2011 Rapport Geplaatst: 10 maart 2011 @ roach, bedoelde je toevallig: Gigi d'agostino - i'll fly with you ? http://www.youtube.com/watch?v=VeHDSyuE9Kg Reageren
jordib12 Geplaatst: 10 maart 2011 Rapport Geplaatst: 10 maart 2011 @Hierboven, hmm, denk het niet, de melodie lijkt te kloppen, maar hij zei in de beschrijving : een recent liedje. Ik denk dat dat liedje niet zo recent is maar eerder oud? Ofniet? Reageren
Roach Geplaatst: 10 maart 2011 Rapport Geplaatst: 10 maart 2011 (bewerkt) @flippie13 Zoals jordib12 al zei is dit hem helaas ook niet , toch bedankt voor het posten! Bewerkt: 10 maart 2011 door Roach Reageren
Bigstijn Geplaatst: 10 maart 2011 Rapport Geplaatst: 10 maart 2011 Yo, ik zoek naar een echte carnavals techno hit.. Ze zingen de heletijd Kum-ba-ya my lord, kum-ba-ya endat herhaalt zich de hele tijd, er zit een dikke bass achter t lied maar ik kan nergens de techno versie vinden... Misschien heet ie toevallig anders en weet iemand dit? Ik zoek al een tijd naar dit liedje omdat ik t op mn feest wil draaien en ik een dikke bassinstallatie heb . Het is dus geen religie achtige shit die overal op youtube te vinden is, maar een techno hit? Weet iemand toevallig iets? later Reageren
Bigstijn Geplaatst: 10 maart 2011 Rapport Geplaatst: 10 maart 2011 Iemand? Elektro van Outwork? Dude thx! Ik zie hem nou pas maar echt duizend maal dank! Ik zocht hem nogsteeds haha! respect xD sorry voor dubbel Reageren
Lord-Vortex Geplaatst: 10 maart 2011 Rapport Geplaatst: 10 maart 2011 @jordib12 Heey, ook dit is hem helaas niet. Toch bedankt! @Lord-Vortex Ik heb er voor nu alvast drie voor je kunnen vinden, de eerste drie zijn dit als het goed is; Paul Van Dyk - All I need The Infinity Project - Superbooster Iron Eden - Gate Damn, hardstikke bedankt man! Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 29 maart 2011 Rapport Geplaatst: 29 maart 2011 Ik zoek een nummer uit Saints Row 1 Het is een Rapnummer en het gaat een beetje zo: I'm feeling good. Yo thats whats up. Put your hands in the air. That whats up. Put your hands in the air. Thats whats up. Put em up, put em up ofzo Kzou graag willen weten hoe het nummer heet. Gr. Tommy.. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 30 maart 2011 Rapport Geplaatst: 30 maart 2011 ik zal het vanmiddag opzoeken moet nu naar school Reageren
thomas1010 Geplaatst: 30 maart 2011 Rapport Geplaatst: 30 maart 2011 De mijne gaat moeilijk zijn want ik weet bijna niks over die liedje Het is een spaanse liedje die heel bekend was rond 2005 in Belgie meer weet ik der niet meer over. Ik hoop dat iemand het weet. Alvast bedankt Reageren
flippie13 Geplaatst: 30 maart 2011 Rapport Geplaatst: 30 maart 2011 De mijne gaat moeilijk zijn want ik weet bijna niks over die liedje Het is een spaanse liedje die heel bekend was rond 2005 in Belgie meer weet ik der niet meer over. Ik hoop dat iemand het weet. Alvast bedankt Reageren
NandroDavids Geplaatst: 30 maart 2011 Rapport Geplaatst: 30 maart 2011 De mijne gaat moeilijk zijn want ik weet bijna niks over die liedje Het is een spaanse liedje die heel bekend was rond 2005 in Belgie meer weet ik der niet meer over. Ik hoop dat iemand het weet. Alvast bedankt Miranda - Vamos A La Playa Ook een klassieker, maar ik denk niet dat 't het nummer is dat thomas1010 zoekt. Dat nummer van Miranda dateert nog van vóór de millenniumwisseling en het lijkt me toch ook weer niet dat België zó ver achter loopt... Wat dat betreft denk ik eerder aan een nummer van Belle Perez, bijvoorbeeld Que Viva La Vida, een hitje van haar uit 2005. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 30 maart 2011 Rapport Geplaatst: 30 maart 2011 Hoe heet de intro van the lost and damned? Reageren
thomas1010 Geplaatst: 31 maart 2011 Rapport Geplaatst: 31 maart 2011 Ik heb het gevonden ik heb mij wel een jaar vergist het was 2006 en ik bedoelde het Bedankt voor het meehelpen zoeken. Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 2 april 2011 Rapport Geplaatst: 2 april 2011 Weet iemand hoe het nummer heet dat op 1:42 begint? Ik kan het me echt niet meer herinneren! Reageren
Murd0ck Geplaatst: 3 april 2011 Rapport Geplaatst: 3 april 2011 Ik zoek naar een nummer die ik gister op SLAM FM hoorde, En toen rond kwart over 10 belde, en die vroeg ook hoe dat nummer heette. Maar kben de titel kwijt. Het is een dance/housse nummer. Maar er is volgens mij ook een hardstyle versie van Het deuntje gaat zo: Tu tu tu tu tutututututu tu, tu tu tu tu tutututututu tu! Het is echt een bekend nummer. Word volgens mij ook wel eens in stadions gezongen alvast bedankt Ruim een jaar later, maar ik heb hem voor je! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.