Nissan Geplaatst: 1 mei 2011 Rapport Geplaatst: 1 mei 2011 Alle mensen die hier de Making Of New Kids Turbo hebben gezien, zullen wel weten waar ik het over heb. Als Rikkert in zijn Opel Manta stapt en hem aanzet, krijg je van Star Wars "The Imperial March" te horen, een remix daarvan. Die kan ik niet vinden. Jullie weten waar ik het over heb? Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 3 mei 2011 Rapport Geplaatst: 3 mei 2011 Sorry ik weet wat je bedoeld maar niet hoe hij heet. Hoe heet dit nummer van af ongveer 3:30: http://www.youtube.com/watch?v=UAfwdVj7B7o p.s. sorry ik kon geen beter filmpje vinden. Reageren
TomHagen Geplaatst: 3 mei 2011 Rapport Geplaatst: 3 mei 2011 Sorry ik weet wat je bedoeld maar niet hoe hij heet. Hoe heet dit nummer van af ongveer 3:30: p.s. sorry ik kon geen beter filmpje vinden. Stand Up van The Prodigy. Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 20 mei 2011 Rapport Geplaatst: 20 mei 2011 http://www.youtube.c...h?v=X5iU1CGicys Iemand enig idee? Reageren
Nissan Geplaatst: 30 mei 2011 Rapport Geplaatst: 30 mei 2011 http://www.youtube.com/watch?v=akZiRiMGlSw&feature=related Vanaf 11:27 anyone? Reageren
wesspk Geplaatst: 9 juni 2011 Rapport Geplaatst: 9 juni 2011 Hoe heet 't liedje, wordt vaak gedraaid in discotheken, echt een dance nummer 't gaat eerst van: tutu tutu tutututututu --> dat is zonder achtergrond beat, na paar keer dat herhaald komt er een beat bij. Niet Liquido Narcotic maar is denk ik wel house/techno/trance. bedankt alvast Reageren
Bling Geplaatst: 9 juni 2011 Rapport Geplaatst: 9 juni 2011 (bewerkt) Iemand enig idee? Lu Giru Di Li Vili - Dimora Del Padrino. filmpje 1 Andy Moor ft. DJ Orkidea - YearZero. filmpje 2 Een remix van het nummer "Headlock - Imogen Heap", denk ik. Hoe heet 't liedje, wordt vaak gedraaid in discotheken, echt een dance nummer 't gaat eerst van: tutu tutu tutututututu --> dat is zonder achtergrond beat, na paar keer dat herhaald komt er een beat bij. Niet Liquido Narcotic maar is denk ik wel house/techno/trance. bedankt alvast "Pitbull ft. Ne-Yo, Afrojack & Nayer - Give me Everything"....? Zo niet, dan heb ik wat meer informatie nodig over het nummer. Bewerkt: 9 juni 2011 door Bling Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 9 juni 2011 Rapport Geplaatst: 9 juni 2011 Hoe heet 't liedje, wordt vaak gedraaid in discotheken, echt een dance nummer 't gaat eerst van: tutu tutu tutututututu --> dat is zonder achtergrond beat, na paar keer dat herhaald komt er een beat bij. Niet Liquido Narcotic maar is denk ik wel house/techno/trance. bedankt alvast Het refrein van ? Reageren
wesspk Geplaatst: 10 juni 2011 Rapport Geplaatst: 10 juni 2011 Nee, Is niet een recent nieuw liedje en ook niet echt pop Lijkt heel klein beetje op Jordan & Baker - Explode , zo'n melodie is het maar dan beetje andere klank en ritme Wordt gedraaid in discotheken, kan al paar jaartjes oud zijn, Reageren
Lord-Vortex Geplaatst: 10 juni 2011 Rapport Geplaatst: 10 juni 2011 (bewerkt) Bewerkt: 10 juni 2011 door Lord-Vortex Reageren
Bling Geplaatst: 14 juni 2011 Rapport Geplaatst: 14 juni 2011 filmpje 1 Voodoo & Serano - Blood is Pumpin'. filmpje 3 Gareth Emery - More Than Anything. Reageren
Lord-Vortex Geplaatst: 16 juni 2011 Rapport Geplaatst: 16 juni 2011 filmpje 1 Voodoo & Serano - Blood is Pumpin'. filmpje 3 Gareth Emery - More Than Anything. Thanks, man. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.