Toni Caprioni Geplaatst: 21 juni 2011 Rapport Geplaatst: 21 juni 2011 in de film The Mechanic met Jason Statham heb je in de 50e minuut een leuk nummer, weet iemand hoe dit iemand weet? Thanks! Reageren
flippie13 Geplaatst: 21 juni 2011 Rapport Geplaatst: 21 juni 2011 in de film The Mechanic met Jason Statham heb je in de 50e minuut een leuk nummer, weet iemand hoe dit iemand weet? Thanks! echt, wtf Reageren
Setyyy Geplaatst: 13 juli 2011 Rapport Geplaatst: 13 juli 2011 Ik zoek een vlaams liedje; Bij de laatste seizoenen in Flikken: Gent te horen. Het is zoiets als; A Starlight... (...) Light so gloring (ofzo), follow you! Starlight, nobody knows, where did you, made a (...) Alvast hardstikke bedankt. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 13 juli 2011 Rapport Geplaatst: 13 juli 2011 Ik zoek een vlaams liedje; Bij de laatste seizoenen in Flikken: Gent te horen. Het is zoiets als; A Starlight... (...) Light so gloring (ofzo), follow you! Starlight, nobody knows, where did you, made a (...) Alvast hardstikke bedankt. Volgens mij is dat Lunascape met Surrender http://www.youtube.com/watch?v=8fOsv9Fe2x0 Reageren
Setyyy Geplaatst: 14 juli 2011 Rapport Geplaatst: 14 juli 2011 Ik zoek een vlaams liedje; Bij de laatste seizoenen in Flikken: Gent te horen. Het is zoiets als; A Starlight... (...) Light so gloring (ofzo), follow you! Starlight, nobody knows, where did you, made a (...) Alvast hardstikke bedankt. Volgens mij is dat Lunascape met Surrender Hardstikke bedankt, ik zocht dat nummer al jaren. Reageren
MaxVito Geplaatst: 21 juli 2011 Rapport Geplaatst: 21 juli 2011 (bewerkt) relax don't do it? hoe heet dat liedje? Al gevonden heet gewoon Relax Bewerkt: 21 juli 2011 door MaxVito Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 27 juli 2011 Rapport Geplaatst: 27 juli 2011 (bewerkt) Hoe heet dit liedje? Bewerkt: 27 juli 2011 door bassieboy35 Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 27 juli 2011 Rapport Geplaatst: 27 juli 2011 Een tijd geleden heb ik een nummer met als refrein "It's all about money..." of ergens in die richting. De stem kwam dicht in de buurt van Eminem, maar hij is het dus niet. Het is een rap/hip-hop nummer. Alvast bedankt voor de moeite. Reageren
Cabyon Geplaatst: 27 juli 2011 Rapport Geplaatst: 27 juli 2011 Een tijd geleden heb ik een nummer met als refrein "It's all about money..." of ergens in die richting. De stem kwam dicht in de buurt van Eminem, maar hij is het dus niet. Het is een rap/hip-hop nummer. Alvast bedankt voor de moeite. Reageren
Teh_Ninja Geplaatst: 27 juli 2011 Rapport Geplaatst: 27 juli 2011 Een tijd geleden heb ik een nummer met als refrein "It's all about money..." of ergens in die richting. De stem kwam dicht in de buurt van Eminem, maar hij is het dus niet. Het is een rap/hip-hop nummer. Alvast bedankt voor de moeite. Jessie J - Price Tag ft. B.o.B. ? Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 27 juli 2011 Rapport Geplaatst: 27 juli 2011 Ik heb de mijne gevonden maar werd best wel bang van de foto's :$ dus jonge kijkers voor sommige mensen kan het schokkige beelden bevatten (daarom in spoiler) Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 27 juli 2011 Rapport Geplaatst: 27 juli 2011 (bewerkt) @Cabyon en Teh_Ninja: Nee, het is een vrij recent nummer. @bassieboy35: Dan luister je toch alleen naar de muziek en kijk je het filmpje niet. [Edit]: Nummer gevonden, zat er gedeeltelijk naast qua refrein, maar dit is 'm: Bewerkt: 27 juli 2011 door Jesperkaj Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 29 juli 2011 Rapport Geplaatst: 29 juli 2011 LLLLOOOOOOOONNNNNNGGGGGGGGGGEEEEEEEEEERRRRRRRRRR (Komt vaak op de radio) Reageren
RJV92 Geplaatst: 31 juli 2011 Rapport Geplaatst: 31 juli 2011 Ik zoek een liedje, waarin in het refrein vaak 'again' gezegd wordt. Het deed me een beetje denken aan 'all summer long' van kid rock! En ik hoorde het in de PLUS...meer weet ik ook niet maar het is best een vlot nummer Reageren
NandroDavids Geplaatst: 31 juli 2011 Rapport Geplaatst: 31 juli 2011 Ik zoek een liedje, waarin in het refrein vaak 'again' gezegd wordt. Het deed me een beetje denken aan 'all summer long' van kid rock! En ik hoorde het in de PLUS...meer weet ik ook niet maar het is best een vlot nummer Eén van de zomerhits van dit jaar wellicht? Splendid met Again. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.