GekkieJ01 Geplaatst: 13 september 2011 Rapport Geplaatst: 13 september 2011 Sinnead 'o Connor - Nothing compares 2 u. Helemaal toppie! Bedankt Cilly. Reageren
Nyltje Geplaatst: 25 september 2011 Rapport Geplaatst: 25 september 2011 Voor een filmpje dat ik voor Youtube wil maken heb ik een liedje nodig maar ik weet niet hoe het heet. Zo gaat het liedje - Het liedje komt erg vaak voor in tekenfilms - Op een grappige manier wordt er iemand achtervolgt - De video wordt bij het liedje erg vaak versnelt - Het klinkt droog Hoop dat jullie dr op komen. Groeten Nyltje Reageren
Nyltje Geplaatst: 26 september 2011 Rapport Geplaatst: 26 september 2011 @PrioXCoMBo Bedankt =D Reageren
MaxVito Geplaatst: 6 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2011 Hoi, Het is best wel een bekent liedje met new york erin... Kom niet op de zanger(es). Groet, Max Reageren
Platypus Geplaatst: 6 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2011 Aan deze twee liedjes moet ik denken als het over een bekend nummer over New York gaat: http://www.youtube.com/watch?v=0UjsXo9l6I8 Hopelijk is het één van deze twee. Reageren
MaxVito Geplaatst: 7 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2011 Nee er moet nog een andere zijn op 3:20 Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 7 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2011 Deze? zo gauw kan ik geen betere vinden. Reageren
.Senne Geplaatst: 13 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2011 Ik zoek een liedje dat vrij populair was tijdens de zomermaanden. Het was ofwel DnB ofwel Dubstep, maar dan met een reggae tune in. Er werd in gezongen, al weet ik niet meer of het een man of vrouw was, en ik denk dat het over liefde ging. Iemand? Ik heb de hele tijd nét niet 't liedje in m'n hoofd, wat geweldig irriterend werkt. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 14 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2011 Crystal Fighters - Plage misschien? Reageren
Cabyon Geplaatst: 14 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2011 Dan is het Baskische muziek gecombineerd met elektronische muziek. Reageren
MaxVito Geplaatst: 17 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2011 In het liedje komt ojoi ojoi voor. best bekend alleen kom steeds niet op de namen :S Reageren
.Levi. Geplaatst: 17 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2011 In het liedje komt ojoi ojoi voor. best bekend alleen kom steeds niet op de namen :S *Oi oi oi, oi oi oi* Deze? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.