Jump to content

''Hoe heet dit liedje?''


Ice Banana

Recommended Posts

Je zou het kunnen zien als rock, denk ik... Was een redelijk bekend nummer..en nee sorry proximitus dat was hem niet :engel: ik weet ik heb weinig informatie, alleen dat hij in het refrein o,o,o,o zingt, dit wordt trouwens gezongen als 1 lang woord, maar dan met verschillende klemtonen ofzo.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Preddy

    172

  • HerrieM

    115

  • Ice Banana

    89

  • Sandra

    89

Nee helaas, bedankt iig dat jullie allemaal zo snel op zoek gaan, maarja ik weet dat ik een moeilijke omschrijving neer heb gezet :puh:

Ik zal het nog een keer proberen: Het gaat om een oud nummer (ik zou gokken jaren 70/80) , waarbij in het refrein bestaat uit een regel tekst, gevolgd door een <ooo, ooo, ooo, ooo>. Bij de o,o,o,o gaat de toon steeds iets omhoog, en dan is de laatste is weer iets lager.

Alvast weer bvd.

Link to comment
Delen op andere websites

Zou het kunnen dat je

van Pennywise bedoeld? Het is niet heel oud maar het lijkt er op.. Er bestaat ook een Nederlandse cover. Die heet
van Melrose. De kwaliteit van Melrose is wat slecht maar het is te horen. Bewerkt: door Bassiej™
Link to comment
Delen op andere websites

Dan heb ik ook weer een lied die ik zoek :bier: Iedereen weet vast wel dat het bij Veronica Maart is en maart= automaand :Y Nou is er een reclame waar (zoals altijd) een vrouw zit in een auto enz. met een limousine. En moet ik nou net de achtergrondmuziek hebben :puh: Het gaat zovan: Whihoo (spreek uit als= Wiehoe) , Yiehoo, enz. :puh:

Anybody?

P.S. Eerst geloofde ik niet dat jullie zo goed waren maar jullie beantwoordden mijn vorige vraag ook zo snel, dus kom ik hier voortaan mijn ''gezochte liedjes vragen'' stellen :puh:

EDIT: Hier heb ik de reclame van YouTube gehaald ;) (hopelijk wordt het niet aangezien voor reclame) Het muziek bij 1:37 wanneer ze in de auto zit, heb ik nodig ;)

Bewerkt: door Steel Dogg
Link to comment
Delen op andere websites

Dan heb ik ook weer een lied die ik zoek :bier: Iedereen weet vast wel dat het bij Veronica Maart is en maart= automaand :Y Nou is er een reclame waar (zoals altijd) een vrouw zit in een auto enz. met een limousine. En moet ik nou net de achtergrondmuziek hebben :puh: Het gaat zovan: Whihoo (spreek uit als= Wiehoe) , Yiehoo, enz. :puh:

Anybody?

P.S. Eerst geloofde ik niet dat jullie zo goed waren maar jullie beantwoordden mijn vorige vraag ook zo snel, dus kom ik hier voortaan mijn ''gezochte liedjes vragen'' stellen :puh:

EDIT: Hier heb ik de reclame van YouTube gehaald ;) (hopelijk wordt het niet aangezien voor reclame) Het muziek bij 1:37 wanneer ze in de auto zit, heb ik nodig ;)

Blur - Song 2

Link to comment
Delen op andere websites

Dan heb ik ook weer een lied die ik zoek :bier: Iedereen weet vast wel dat het bij Veronica Maart is en maart= automaand :Y Nou is er een reclame waar (zoals altijd) een vrouw zit in een auto enz. met een limousine. En moet ik nou net de achtergrondmuziek hebben :puh: Het gaat zovan: Whihoo (spreek uit als= Wiehoe) , Yiehoo, enz. :puh:

Anybody?

P.S. Eerst geloofde ik niet dat jullie zo goed waren maar jullie beantwoordden mijn vorige vraag ook zo snel, dus kom ik hier voortaan mijn ''gezochte liedjes vragen'' stellen :puh:

EDIT: Hier heb ik de reclame van YouTube gehaald ;) (hopelijk wordt het niet aangezien voor reclame) Het muziek bij 1:37 wanneer ze in de auto zit, heb ik nodig ;)

Blur - Song 2

Bedankt, Pred :klap: Een beter moderator kun je niet wensen :puh: Ow ja, Bling :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Nee helaas, bedankt iig dat jullie allemaal zo snel op zoek gaan, maarja ik weet dat ik een moeilijke omschrijving neer heb gezet :puh:

Ik zal het nog een keer proberen: Het gaat om een oud nummer (ik zou gokken jaren 70/80) , waarbij in het refrein bestaat uit een regel tekst, gevolgd door een <ooo, ooo, ooo, ooo>. Bij de o,o,o,o gaat de toon steeds iets omhoog, en dan is de laatste is weer iets lager.

Alvast weer bvd.

Is het misschien Bon Jovi - live like a prayer ofzo?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek ook een nummer: Je hoort het tegenwoordig redelijk vaak op de radio, het is een nieuw nummer: je hoort een soort (blok)fluit beetje DJ achtig nummer gok ik zo. Hopelijk weten jullie wat ik bedoel :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Als er mensen gaan naar de cinema metropolis(kinepolis) in Antwerpen, voor de film begint zie je zo'n reclame met vossen, en het gaat over een bmw X... , erg leuk liedje. Dat je meer ziet met die auto, en het zijn witte 'spookvossen'. Liedje kan ik niet beschrijven.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek ook een nummer: Je hoort het tegenwoordig redelijk vaak op de radio, het is een nieuw nummer: je hoort een soort (blok)fluit beetje DJ achtig nummer gok ik zo. Hopelijk weten jullie wat ik bedoel :bier:
Je beschrijving is niet erg duidelijk, maar ik denk dat ik het nummer weet dat je probeert te beschrijven. Het is meer een soort van panfluit dan blokfluit, maar dat doet er natuurlijk niet toe :puh: Ik heb het over het nummer Silmarilla 2007 van Carlos. Mocht dit niet het goede nummer zijn, laat het dan nog even weten en probeer je beschrijving wat uit te breiden.
Link to comment
Delen op andere websites

Je beschrijving is niet erg duidelijk, maar ik denk dat ik het nummer weet dat je probeert te beschrijven. Het is meer een soort van panfluit dan blokfluit, maar dat doet er natuurlijk niet toe :puh: Ik heb het over het nummer Silmarilla 2007 van Carlos. Mocht dit niet het goede nummer zijn, laat het dan nog even weten en probeer je beschrijving wat uit te breiden.

Het klopt helemaal. Bedankt :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Je zou het kunnen zien als rock, denk ik... Was een redelijk bekend nummer..en nee sorry proximitus dat was hem niet :engel: ik weet ik heb weinig informatie, alleen dat hij in het refrein o,o,o,o zingt, dit wordt trouwens gezongen als 1 lang woord, maar dan met verschillende klemtonen ofzo.
Laat mij dan ook maar een gokje wagen.. :puh: Is het misschien "Talking Heads - Psycho Killer"? Dit heeft precies het stukje wat jij beschrijft, "Oh oh oh oh". Dit liedje kun je overigens
beluisteren. Het is trouwens niet het stuk op +/- 40 seconden "Fafafafa", maar iets later. Het is best een oud lied (70/80), dus dat zit wel goed, maar het is niet heel erg bekend. Ik vind het persoonlijk een erg mooi nummer.

Ik hoop dat dit 'm is.

Bewerkt: door ViceAgent
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...