zoektlied Geplaatst: 12 maart 2007 Rapport Geplaatst: 12 maart 2007 Helaas...het liedje dat ik zoek is nog niet geweest:P BTW ik hoorde gister nog een ander liedje dat ook wel leuk was... Voor als er vitesse fans zijn: het werd gedraaid toen Vitesse scoorde... kan iemand me hiermee helpen? Reageren
Preddy Geplaatst: 12 maart 2007 Rapport Geplaatst: 12 maart 2007 Helaas...het liedje dat ik zoek is nog niet geweest:PBTW ik hoorde gister nog een ander liedje dat ook wel leuk was... Voor als er vitesse fans zijn: het werd gedraaid toen Vitesse scoorde... kan iemand me hiermee helpen? Niet echt een Vitesse fan, maar ik heb even een google gedaan erop. Daarmee kwam ik uit op het refrein van Bro Hymn Tribute van Pennywise. Reageren
zoektlied Geplaatst: 12 maart 2007 Rapport Geplaatst: 12 maart 2007 (bewerkt) Helaas...het liedje dat ik zoek is nog niet geweest:PBTW ik hoorde gister nog een ander liedje dat ook wel leuk was... Voor als er vitesse fans zijn: het werd gedraaid toen Vitesse scoorde... kan iemand me hiermee helpen? Niet echt een Vitesse fan, maar ik heb even een google gedaan erop. Daarmee kwam ik uit op het refrein van Bro Hymn Tribute van Pennywise. Dit is hem inderdaad. Hartstikke bedankt, en de volgende keer zal ik er eerst zelf maar eens achter aan gaan ipv jullie daarmee lastig te vallen Bewerkt: 12 maart 2007 door zoektlied Reageren
MartyCeha Geplaatst: 13 maart 2007 Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 Aan het einde van de film "You Got Served" gaan die gastjes in zo'n wedstrijd van MTV dansen op zo'n nummer. Hoe heet dat? Reageren
HerrieM Geplaatst: 13 maart 2007 Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 Waarschijnlij bedoel jij Joe Budden - Pump it up Reageren
Proximitus Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 Ik hoorde gister een liedje op de radio (k zat in de bus dus wee tniet welke zender het was) Het was ergens tussen 2 uur en half 3 's middags. In het liedje had je bij het couplet een fluit deuntje, dat er gefluit werd zeg maar (en nee, niet love generation van Bob Sinclar) Mensen die toevallig iets weten? het fluit deuntje is afgewisseld lange en korte tonen. 'T was toch een tamelijk rustig nummer. Reageren
HerrieM Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 Ik hoorde gister een liedje op de radio (k zat in de bus dus wee tniet welke zender het was) Het was ergens tussen 2 uur en half 3 's middags. In het liedje had je bij het couplet een fluit deuntje, dat er gefluit werd zeg maar (en nee, niet love generation van Bob Sinclar) Mensen die toevallig iets weten?het fluit deuntje is afgewisseld lange en korte tonen. 'T was toch een tamelijk rustig nummer. Een vrij rustig nummer met fluuiten... Zou het Peter, Bjorn & John - Young Folks kunnen zijn? Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 Weet iemand hoe het liedje heet wat ze aan het begin en einde van The Tracy Morgan Show draaien, en wie het rapt? Ik dacht Heavy D maar dat wist ik niet zeker..Bvd. Iemand..? Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 15 maart 2007 Rapport Geplaatst: 15 maart 2007 Naar mijn bronnen is dat ook Heavy D. een vriend van mij heeft alle afleveringen op DVD en daar stond dat erin Reageren
Mastertuner Geplaatst: 15 maart 2007 Rapport Geplaatst: 15 maart 2007 Weet er iemand hoe dit liedje van dit filmpje heet? Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 15 maart 2007 Rapport Geplaatst: 15 maart 2007 Ik dacht PSV Jumpstyle-JUMPEN ofzo. Ik heb hem wel voor je, dan moet je maar even een PB sturen, dan geef iki hem je wel. Reageren
zoektlied Geplaatst: 16 maart 2007 Rapport Geplaatst: 16 maart 2007 Naar mijn bronnen is dat ook Heavy D.een vriend van mij heeft alle afleveringen op DVD en daar stond dat erin DJ Massive - high volume als het goed is Reageren
Nuke[NL] Geplaatst: 16 maart 2007 Rapport Geplaatst: 16 maart 2007 Naar mijn bronnen is dat ook Heavy D.een vriend van mij heeft alle afleveringen op DVD en daar stond dat erin DJ Massive - high volume als het goed is 100% zeker! Nuke[NL] Reageren
RobertSA Geplaatst: 19 maart 2007 Rapport Geplaatst: 19 maart 2007 (bewerkt) Ik zoek voor mijn spreekbeurt een liedje: Want gister bij PSV zongen ze een liedje over (judas) Jaap Stam: Japie is een judas, Ohohoo! Volgens mij is dit gebasseerd op een nummer dat ongeveer zo gaat: Vamos sa la playa. Ohohoo! Weet iemand hoe dat liedje heet? Bewerkt: 19 maart 2007 door robertpsv Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 19 maart 2007 Rapport Geplaatst: 19 maart 2007 Die was makkelijk natuurlijk Righeira - Vamos a la playa. Hetgeen zoiets betekend als "laten we naar het strand gaan". Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.