Jump to content

''Hoe heet dit liedje?''


Ice Banana

Recommended Posts

  • Reacties 4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Preddy

    172

  • HerrieM

    115

  • Ice Banana

    89

  • Sandra

    89

ALs we het dan toch hebben over liedjes in stadions:

Er is een lied dat wordt gezongen in ongeveer ieder stadion in ere- en 1e divisie. Het is het alom bekende ole,ole lied. Dit lied heeft ook een naam, weet iemand die hier toevallig?

(Ik bedoel het ole,olee ole,olee ole,ole forza ...(psv bijv.) ole olee

Alvast bedankt :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Deze keer heb ik een vraag die iets anders is dan jullie gewend zijn. Ik heb het liedje namelijk al, alleen zoek ik de titel ervan. Hier kun hem beluisteren. Ik hoop dat één van jullie het weet want ik kan er zelf niet uitkomen...

Bewerkt: door Bassiej™
Link to comment
Delen op andere websites

Dat is moeilijk Bassiej™. Ik weet zeker dat ik het nummer ken, maar ik kom op dit moment niet op de artiest. De muzikale klanken doen mij in eerste instantie denken aan The Prodigy. Misschien heb je er wet aan. Die is het volgens mij toch niet...

Bewerkt: door HerrieM
Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand misschien hoe het nieuwste liedje van de Red Hot Chili Peppers heet? Ik hoorde het straks de radio...Het reffrein ging zo: Tatatadada...moeilijk uit leggen maar in die trant. Volgens mij van RHCP, weet het niet helemaal zeker.

Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand misschien hoe het nieuwste liedje van de Red Hot Chili Peppers heet? Ik hoorde het straks de radio...Het reffrein ging zo: Tatatadada...moeilijk uit leggen maar in die trant. Volgens mij van RHCP, weet het niet helemaal zeker.

Uhm, bedoel je misschien het liedje Desecration Smile? Hier een link naar het liedje op YouTube:

Wel wat slechte kwaliteit, maarja, ik kon zo gauw even geen beter vinden... Hier heb je ook gelijk de songtekst: Klik.

Ik hoop dat je deze bedoelt. Zo nee, dan weet iemand anders het misschien. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...