Jump to content

''Hoe heet dit liedje?''


Ice Banana

Recommended Posts

ALs we het dan toch hebben over liedjes in stadions:

Er is een lied dat wordt gezongen in ongeveer ieder stadion in ere- en 1e divisie. Het is het alom bekende ole,ole lied. Dit lied heeft ook een naam, weet iemand die hier toevallig?

(Ik bedoel het ole,olee ole,olee ole,ole forza ...(psv bijv.) ole olee

Alvast bedankt :tu:

http://youtube.com/watch?v=_zjEnoSXums

Het is een beetje onduidelijk, maar beter kon ik niet vinden. Wat ik bedoel begint rond ongeveer 40 seconden. Weet iemand de naam toevallig?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Preddy

    172

  • HerrieM

    115

  • Ice Banana

    89

  • Sandra

    89

het gaat over het intro van aflevering 1101 van South Park

http://www.mrtwig.net/

ja het bevat torrents maar volgens mij is het niet een illigale site, dus wees niet te snel met het verwijdere van deze post plz)

Ik kan alleen de eerste zin horen " My Words are like Weapons " en ik ben nogal benieuwd hoe het heet :)

Ik neem aan dat het nummer van Eminem is.

Link to comment
Delen op andere websites

ja klopt...

ik weet niet waar en hoe ik hem vorige keer heb lopen zoeken maar dit keer ging toch een stukje sneller het nummer heet "Words are Weapons" en vind het best wel een bout nummer

maar toch bedankt ;):tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek het nummer van de flash site van opel, genaamd Temptation. Ook op de reclame zul je dit nummer vast wel eens gehoord hebben. Zo niet.. >KLIK<, vervolgens klik je op de "temptation-header" bovenaan het scherm.

Iemand enig idee wat de titel van dat nummer is?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek het 1e liedje van het eerste filmpje van Dropteam.tk.

Dus als je op het kopje "Videos" klikt, het 1e lied van het 1e filmpje (linksboven).

Dat is My Chemical Romance - Famouse Last Words. Een leuk nummer :puh:

Ik zoek het nummer van de flash site van opel, genaamd Temptation. Ook op de reclame zul je dit nummer vast wel eens gehoord hebben. Zo niet.. >KLIK<, vervolgens klik je op de "temptation-header" bovenaan het scherm.

Iemand enig idee wat de titel van dat nummer is?

Het nummer dat ze gebruiken heet natuurlijk Temptation en is van Heaven 17

Bewerkt: door HerrieM
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek het 1e liedje van het eerste filmpje van Dropteam.tk.

Dus als je op het kopje "Videos" klikt, het 1e lied van het 1e filmpje (linksboven).

Dat is My Chemical Romance - Famouse Last Words. Een leuk nummer :puh:

Ik zoek het nummer van de flash site van opel, genaamd Temptation. Ook op de reclame zul je dit nummer vast wel eens gehoord hebben. Zo niet.. >KLIK<, vervolgens klik je op de "temptation-header" bovenaan het scherm.

Iemand enig idee wat de titel van dat nummer is?

Het nummer dat ze gebruiken heet natuurlijk Temptation en is van Heaven 17

Thnx HM, Ik heb natuurlijk via de titel "Temptation" gezocht maar kwam alleen uit bij Marlin Manson. Nogmaals bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek ook een liedje wat ik goed kan gebruiken voor school, voor een werkstuk.

Het is een beetje een 'soft-rocknummer' ik weet niet hoe je dat zegt. Het reffrein ging ong. zo: Hee yeaah, I'm Still Alive!' Weet iemand welke ik bedoel? Het is best moeilijk uit te leggen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek ook een liedje wat ik goed kan gebruiken voor school, voor een werkstuk.

Het is een beetje een 'soft-rocknummer' ik weet niet hoe je dat zegt. Het reffrein ging ong. zo: Hee yeaah, I'm Still Alive!' Weet iemand welke ik bedoel? Het is best moeilijk uit te leggen.

Bij deze omschrijving komt als eerst Alive van Pearl Jam bij mij op.

is een video van het nummer. Bewerkt: door HerrieM
Link to comment
Delen op andere websites

Je zou het kunnen zien als rock, denk ik... Was een redelijk bekend nummer..en nee sorry proximitus dat was hem niet :engel: ik weet ik heb weinig informatie, alleen dat hij in het refrein o,o,o,o zingt, dit wordt trouwens gezongen als 1 lang woord, maar dan met verschillende klemtonen ofzo.

Ik denk dat je bedoelt Melrose met 'O'. Ik kan hem zo snel niet vinden, maar ik ben haast zeker dat dit hem is.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...